چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۹۳۳
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
دیباچه: انتخابات هيئت مديره خانه موسيقی برگزار شد و بنا بر نتیجه اعلام شده حمیدرضا نوربخش با 44 رای از 50 رای به عنوان نفر اول این هیئت مدیره انتخاب شد.



به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه، شب گذشته انتخابات هیئت مدیره این نهاد، برگزار شد و بنا بر آرای اعلام شده حمیدرضا با 44 رای، داوود گنجه‌ای با 42 رای، مسعود شعاری با 35 رای، تقی ضرابی با 34 رای، هنگامه اخوان با 32 رای، سید محمد میرزمانی با 31 رای و بهداد بابایی با 28 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین فرمان مرادی و رضا موسوی‌زاده به عنوان اعضای علی‌البدل اول و دوم انتخاب شدند.

دیباچه - اعضای جدید هیئت مدیره خانه موسیقی

در شمارش آرای هیئت مدیره رای آقایان محسن رجب پور و رضا موسوی زاده برای عضو علی البدل دوم مساوی شد که طبق آئین نامه، رای گیری مجدد بین این دو نفر برگزار شد که رضا موسوی زاده با رای اکثریت اعضای حاضر در  مجمع به عضو علی البدل دوم انتخاب شد.

در این انتخابات آذر هاشمی با 39 رای به عنوان بازرس اصلی هیئت مدیره و پوژنگ پروازی به عنوان بازرس علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

بنا بر آنچه که خانه موسیقی اعلام کرده است همه 50 نفر عضو مجمع عمومی خانه موسیقی در انتخابات شرکت داشتند. این 50 نفر پیشتر در انتخابات کانون‌های خانه موسیقی که با حداقل اعضا برگزار شده بود، انتخاب شده بودند.

این انتخابات در حالی برگزار شد که روز قبل از انتخابات حاشیه‌های زیادی در ارتباط با شکایت خانه موسیقی از پیروز ارجمند و ماجرای تقاضای اشد مجازات و شلاق برای او از دادگاه برای این نهاد به وجود آمده بود.

در ابتدای این جلسه، اعضای هیئت مدیره قبلی داود گنجه ای، تقی ضرابی، محمد سریر، داریوش پیرنیاکان، نصرالله ناصح پور و حمیدرضا نوربخش درجایگاه حاضر شدند (زیدالله طلوعی به دلیل مسافرت در جلسه غایب بود) و دکتر محمد سریر (رئیس پیشین هیئت مدیره) در سخنانی از حضور اعضای خانه موسیقی در انتخابات کانون ها قدردانی کرد.

دیباچه - انتخابات خانه موسیقی 2

سریر همچنین به تلاش‌های اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی بخصوص داود گنجه‌ای و حمیدرضا نوربخش برای تامین منابع مالی و رسیدگی همه جانبه به امورخانه موسیقی اشاره کرد و از این افراد نیز تشکرکرد. سریر در سخنانش اشاره‌ای به اعضای فقید شورای عالی خانه موسیقی از جمله همایون خرم و مصطفی کمال پورتراب داشت و این ضایعه را برای جامعه موسیقی تاسف بار دانست.

رئیس پیشین هیئت مدیره خانه موسیقی در پایان سخنانش برای محمدرضا شجریان(استاد آواز ایران و رئیس شورای عالی خانه موسیقی) آرزوی سلامتی کرد.

پس از این سخنان حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی گزارشی از عملکرد این نهاد در ماه‌های اخیر ارائه کرد. نوربخش در گزارش‌اش به مسائلی همچون واکنش خانه موسیقی به لغو کنسرت‌ها، اخذ وجه توسط نیروی انتظامی برای سالن‌های کنسرت کم ظرفیت، ارائه گزارش روند برگزاری انتخابات و مجامع عمومی کانون‌های ده گانه، برگزاری جشن‌ها، مراسم و نشست‌های ماهیانه خانه موسیقی، روند بیمه و بیمه تکمیلی اعضا و ... اشاره داشت.

دیباچه - انتخابات خانه موسیقی1

 

مدیرعامل خانه موسیقی همچنین ضمن اشاره به نظر منتقدان خانه موسیقی گفت: برخی اتهامات مالی به هیئت مدیره خانه موسیقی نسبت داده می شود. باید در اینجا این را بگویم کل گردش مالی خانه موسیقی در این 16 سال از ابتدای تاسیس تاکنون 2-3 میلیارد تومان نبوده، اما برخی به راحتی اتهاماتی وارد کردند که خانه موسیقی 5 میلیارد گرفته و معلوم نیست در کجا هزینه شده و این افراد گفته بودند اگر وزارت ارشاد در مقابل خانه موسیقی واکنشی نداشته باشد مجبوریم به محاکم قضایی متوسل شویم.

پس سخنان نوربخش، اعضای هیئت مدیره استعفای خود را اعلام کردند و هیئت رئیسه سنی جلسه تشکیل گردید. علی اکبر کردبچه(رئیس سنی)، وارطان ساهاکیان(ناظر اول)، نصرالله ناصح پور(ناظر دوم) و شهلا میلانی(منشی جلسه) بودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳