جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۳۷۹
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۱۳ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
گزارش دیباچه از پانزدهمین جشن انجمن صنفی مدیران تولید سینما
دیباچه: پانزدهمین جشن انجمن صنفی مدیران تولید سینمای ایران، جمعه یازدهم تیرماه در هتل پارسیان انقلاب با حضور اعضای این صنف، اصحاب رسانه و برخی از مدیران دولتی برگزار شد و طبق روند هر ساله از چند مدیر تولید پیشکسوت سینمای کشورمان تقدیر شد.



به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه؛کامران ملکی مجری این مراسم، صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: «اگر سینمای ایران امروز در عرصه بین‌المللی می‌درخشد، مدیون زحمت‌های افراد زیادی است که بخشی از آن‌ها، مدیرهای تولید سینما هستند که نقش پررنگی در سینما دارند و مانند چرخ زیرین آسیاب، فشارها را تحمل می‌کنند تا پروژه‌های سینمایی به سرانجام برسد. خبر درگذشت یکی از همکارهای عزیزمان باعث ناراحتی همه ما شد. ناصر برهان‌آزاد عزیز ، فرد آزادی بود که یکی از افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی ما بود که برایش از خداوند طلب آمرزش می‌کنیم.»

دیباچه-مدیران تولید2

در ادامه این برنامه، پروین صفری (رئیس انجمن طراحان سینما)، همراه با پیمان جعفری و یوسف صمدزاده از اعضای هیأت‌مدیره مدیران تولید، روی سن حاضر شدند و در میان تشویق حضار از منصوره وافری که سال‌هاست در خانه سینما فعالیت می‌کند، تقدیر و تشکر کردند.

برهان‌آزاد از دردهایش می‌گفت
منصوره وافری رو به حضار گفت: « از صبح امروز در حال رایزنی بودم تا دوستان و همکارانم را راضی کنم که از تقدیر و تشکر بنده منصرف شوند چرا که هر کاری انجام دادم، وظیفه‌ام بوده است.
باید یادی کنم از ناصر برهان‌آزاد که از درگذشتش متأثر شدم. او در روزهای آخر زندگیش، مدام به خانه سینما می‌آمد و و از دردها و ناراحتی‌هایش برای من می‌گفت.»

در ادامه مراسم، نوبت به تقدیر از پیشکسوتان این صنف رسید. ابتدا محمدمهدی عسگرپور و محمدرضا معینی روی سن حاضر شدند و لوح تقدیر و تندیس را به علی واجد‌سمیعی (یکی از مدیران تولید باتجربه سینمای ایران) اهدا کردند.

در ادامه محمد بزرگ‌نیا (رئیس کانون کارگردانان خانه سینما) و همچنین یونس صباحی (تهیه کننده) برای تقدیر از مقصود جباری، یکی دیگر از مدیر تولید‌های برگزیده، روی سن حاضر شدند.

دیباچه-مدیران تولید

از خانواده شهید شیرودی تشکر می‌کنم
جباری پس از دریافت لوح تقدیر و تندیس خود گفت: «خیلی خوشحالم که دوستان به من محبت کردند، ولی افراد شایسته‌تری هم در این جمع هستند. باید از حضور خانواده شهید شیرودی و برخی از دولت‌مردها تشکر ‌کنم که در جشن ما حاضر شدند.

حمید جبلی، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و صدا پیشه کلاه قرمزی همراه با مهدی چمران (رییس شورای اسلامی شهر تهران) برای تقدیر از مدیر تولید فیلم هایی چون «کلاه قرمزی و سرو ناز» و «عینک دودی» روی سن آمدند و لوح تقدیر و تندیس را به حمید مدرسی اهدا کردند.

مدیر تولید مادر فیلم است
نوبت به حمید جبلی رسید تا لحظاتی را برای حضار صحبت کند: «سال‌هاست که افتخار همکاری با حمید مدرسی را دارم اما پیش از این با او رفاقتی دیرین دارم. خوشحالم که در این مراسم از دوستان پشت صحنه که زحمت زیادی می‌کشند، تقدیر و تشکر می‌شود. به نظرم مدیر تولید مادر یک فیلم سینمایی است و نگرانی‌های زیادی دارد و کارگردان حکم پدر خانواده را دارد.»

دیباچه-حمید جبلی مدیران تولید

مهدی چمران نیز گفت: «تشکر می‌کنم از عزیزانی که پشت صحنه سینمای زحمت می‌کشند. امیدوارم در مسیر ساخت سینمای ایران موفق باشند و با تلاش‌شان به ساخت فیلم‌های اسلامی کمک کنند.»
علیرضا زرین‌دست، حبیب اسماعیلی، منوچهر محمدی، محمد بزرگ‌نیا، محمد مهدی عسگرپور، محمد رضا معینی، حسن حسن دوست، مصطفی کواکبیان (نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی)، خانواده سرلشکر خلبان شهید شیرودی، جهانگیر الماسی، فخرالدین صدیق‌شریف، ناصر عنصری، ابراهیم مختاری، ابراهیم فروزش، اصغر هاشمی، قربان محمدپور، سعید سعدی، غلامرضا موسوی، آناهید آباد، محمود موسوی‌نژاد، دانش اقباشاوی، مجتبی امینی، حسین محب‌اهری، پرویز صفری، مسعود اطیابی و... از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار