جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۳۴۱
تاریخ انتشار : ۴۰ : ۱۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۵
کدام کارگردانان در چه سالن‌ها نمایشی اجرا دارند؟/1
دیباچه: امروز؛ شنبه؛ 12 تیرماه؛ چهار نمایش در سالن‌های دولتی تهران روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه؛ درحالی که به نیمه‌های تیرماه رسیده‌ایم، برخی از نمایش‌ها به تازگی اجراهای خود را آغاز کرده‌اند و برخی از نمایش‌ها نیز تمدید شده‌اند. در این گزارش نمایش‌هایی که از روز شنبه 12 لغایت جمعه 18 تیرماه در تهران روی صحنه هستند را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

مجموعه تئاتر شهر؛ چهار سالن و شش نمایش

مجموعه تئاتر شهر این روزها میزبان شش نمایش است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (1)

سالن اصلی: نمایش «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی و با کارگردانی محمد رحمانیان که از 29 خردادماه اجرای خود را آغاز کرده است، ان هفته نیز میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش که امروز؛ شنبه 12 تیرماه نیز میزبان مخاطبان خواهد بود به مدت 120 دقیقه از ساعت 21 اجرا می‌شود. البته از روز سه‌شنبه؛ 15 تیرماه زمان اجرای نمایش تغییر می‌یابد و «مجلس ضربت زدن» ساعت 20 اجراهای خود را آغاز می‌کند. همچنین در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه؛ 16، 17 و 18 تیرماه این نمایش در دو نوبت؛ 20 و 22:30 روی صحنه می‌رود. این اثر تا 23 تیرماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

در نمایش «مجلس ضربت زدن»، امیر جعفری، رامین ناصرنصیر، رضا مولائی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری و مهتاب نصیرپور بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش۳۵ و ۴۵هزار تومان در نظر گفته شده است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (2)

سالن چهارسو: نمایش «بیگانه» اثر مسعود دلخواه که از 30 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را آغاز کرده بود، از روز یک‌شنبه، 13 تیرماه تا روز پایانی اجرای این نمایش؛ جمعه 18 تیرماه در دو نوبت، 18:30 و 21 به مدت 100 دقیقه، پذیرای مخاطبان می‌شود.

نمایشنامه «بیگانه» را مسعود دلخواه بر اساس رمانی به همین نام اثر آلبر کامو نوشته است و رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، سارا نجفی و ... در این منایش بازی می‌کنند.

بهای بلیت این اثر 25هزار تومان است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (3)

سالن سایه: این سالن از روز27 خردادماه میزبان نمایش «روزهاى بى‌باران»، اثر امین بهروزى شده است. این نمایش تا 25 تیرماه ساعت 19 میزبان مخاطبان می‌شود.

وحید آقاپور، سجاد افشاریان، نازنین احمدى و سوگل خلیق در این نمایش بازی می‌کنند.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (4)

تالار قشقایی: گروه تئاتر «واحه» از روز نهم تیرماه با اجرای سه نمایش و برپایی چند کارگاه آموزشی و برنامه سخنرانی در تالار قشقایی مستقر شده است.

این تالار از روز دهم تیرماه میزبان نمایش «راهنمای تیاتر شهر» نوشته كیومرث حائری به كارگردانی نیكو ممدوحی شده است. این اثر که تا روز پنج‌شنبه، 17 تیرماه روی صحنه است، در ساعت 19:30 اجرا می‌شود و بلیت این اثر، 20هزار تومان است.

امیر نیما الهى، مهسا نعمتى، ساحل اسماعیلى، بهناز نظافتى، الناز رنجبر، هومن معمار پناهى و امیرحسین ممدوحى در این نمایش که به‌صورت محیطی اجرا می‌شود، بازی می‌کنند.

همچنین مرکز مطالعات اجرایی قشقایی در هفته دوم حضور گروه تئاتر «واحه» و همزمان با به پایان رسیدن اجراهای «راهنمای تیاتر» میزبان دو نمایش دیگر از این گروه در تالار قشقایی خواهد بود.

نمایش عروسكی تعاملی «صندوقچه راز گنجور» نوشته ثمین جوادزاده‌زاهدانی به كارگردانی مرضیه نادری که نمایشی ویژه كودكان 8 تا 12 سال است،  از  جمعه؛ ١٨ تیرماه اجراهای خود را آغاز می‌کند. این اثر که در ساعت 17 اجرا می‌شود، تا 25 تیرماه به اجراهای خود در تالار قشقایی ادامه می‌دهد. بهای بلیت این نمایش نیز 20هزار تومان است.

شراره طیار، هانی حسینی، ساحل اسماعیلی، یحیی گلنسایی و مهرنوش صادقیان در این نمایش بازی می‌کنند

اما نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» نوشته پویا پیرحسینلو به كارگردانی سیما شیبانی نیز از 18 تیرماه اجراهای خود را در تالار قشقایی آغاز می‌کند و این اثر نیز تا 25 تیر در این تالار روی صحنه می‌ماند. زمان اجرای این نمایش، ساعت 19:30 است و بهای بلیت این نمایش نیز همچون دو اثر دیگری که در این تالار اجرا می‌شوند و آثاری از گروه تئاتر «واحه» هستند، 20هزار تومان تعین شده است.

آوا درویشی، سجاد تابش، پژمان یاوری، سیما صادقی، ندا عقیقی، حوریسا تفرشی و یحیی گلنسایی بازیگران این نمایش هستند

ایرانشهر و دو سالن دو اجرائه

تماشاخانه ایرانشهر این روزها میزبان چهار اثر نمایشی است که سهم هر یک از دو سالن این تماشاخانه؛ سالن استاد سمندریان و سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی؛ دو اثر است.

نمایش‌های  ستاد سمندریان به روزهای پایانی اجراهای خود رسیدند

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (5)

نمایش «بیرون پشت در» نوشته ولفگانگ بورشرت و با کارگردانی ایمان اسکندری که از روز ششم خردادماه اجراهای خود در سالن استاد سمندریان را آغاز کرده است، تا چهارشنبه؛ 16 تیرماه ساعت 21:30 میزبان مخاطبان خواهد بود. این اثر در روز شنبه نیز روی صحنه می‌رود

مدت زمان اجرای این نمایش 100 دقیقه است و حمید رحیمی، هادی قضات، پوریا سلطان‌زاده، رزگار خاطری، حمید حبیبی‌فر، مهتاب جورابچی، نعیمه دوستی، علی‌رضا قنبری، فرامرز رمضانیان و مهناز افتاده‌نیا در آن بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش 30هزار تومان است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (6)

اما نمایشی دیگر به نام «صور اسرافیل» نوشته سیاوش پاکراه و با کارگردانی  عامر مسافرآستانه نیز از همان تاریخ، ششم خردادماه اجراهای خود را در این سالن آغاز کرده بود. این نمایش نیز تا روز چهارشنبه، 16تیرماه ساعت ۱۹:۱۵ و به مدت 70 دقیقه اجرا می‌شود. «صور اسرافیل» نیز امروز شنبه، 12 تیرماه اجرا خواهد داشت.

فاطمه نقوی، کاظم سیاحی، بهارکاتوزی، مهدی حسینی‌نیا و ایلیا نصرالهی بازیگران این نمایش هستند.

بهای بلیت «صور اسرافیل» سی‌هزار تومان است.

سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی، دور جدید اجراهای خود را آغاز کرد

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (7)

نمایش «پرتقال‌های کال» نوشته سینا آذین و با کارگردانی صابر ابر که از روز نهم تیرماه اجراهای خود در سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی را آغاز کرده است، تا جمعه؛ 15 مردادماه ساعت 19:15 روی صحنه می‌رود

مدت زمان اجرای این نمایش 90 دقیقه است و مرضیه بدرقه، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، سعید چنگیزیان، لیلی رشیدی، الهام کردا، مهدی کوشکی و بهاره مصدقیان در آن بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش 35هزار تومان است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (8)

البته سالن استاد ناظرزاده‌کرمانی میزبان نمایشی دیگر به نام «یادم تو را فراموش» نوشته پوریا کاکاوند و با کارگردانی ژاله صامتی نیز از نهم تیرماه اجراهای خود را در این سالن آغاز کرده است. این نمایش تا روز شنبه، نهم مردادماه ساعت 21:30 و به مدت 80 دقیقه میزبان مخاطبان خواهد بود.

پژمان جمشیدی، فاطمه گودرزی، ژاله صامتی و ایرج سنجری بازیگران این نمایش هستند.

بهای بلیت «یادم تو را فراموش» سی‌هزار تومان است.

دو.ر جدید اجراهای سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز شد

سالن استاد انتظامی این روزها میزبان سه نمایش است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (9+)

نمایش «ترنسمیترها» اثر حمیدرضا مهنانی از روز پنج‌شنبه، دهم تیرماه ساعت 18 اجراهای خود را در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرده است و تا روز چهارشنبه؛ 30 تیرماه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.
مدت زمان اجرای این نمایش، 65 دقیقه است و سعید سالمی، شیده بیگ و حمیدرضا مهنانی گروه بازیگران «ترنسمیترها» را تشکیل می‌دهد.

بهای بلیت این اثر، 15هزار تومان تعیین شده است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (10)

اما دومین نمایشی که در این سالن روی صحنه می‌رود، «سزارین» نوشته آرین لطفعلیانو با کارگردانی محمدرضا تک‌زارع است. این نمایش نیز از دهم لغایت سی‌ام تیرماه اجرا می‌شود اما زمان اجرای این اثر، ساعت 19:30 است.

آرین لطفعلیان، نویسنده «سزارین»، در این نمایش که زمان اجرای آن، 35 دقیقه است، بازی می‌کنند.

بهای بلیت «سزارین» نیز 15 هزار تومان است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (11)

سومین اثری که در سالن استاد انتظامی و در ساعت 21 روی صحنه می‌رود، نمایش «خواهران پاپن» اثر مریم مالمیر است. دوره اجرای این نمایش نیز همچون دو اثر دیگر این سالن، دهم لغایت سی‌ام تیرماه است.

ساناز روشنی، رکسانا قاری و مونا سهراب‌حقیقت در این نمایش که بر اساس نمایشنامه «کلفت‌ها» اثر ژان رنه تولید شده است، بازی می‌کنند.

مدت زمان اجرای «خواهران پاپن» 45 دقیقه و بهای بلیت آن، 15هزار تومان است.

 

تالار مولوی تازه‌نفس و چهار نمایش

تالار مولوی‌ای روزها میزبان چهار نمایش است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (12)

نمایش «پچپچه‌های پشت خط نبرد» نوشته علیرضا نادری و با کارگردانی محمدرضا ستاری که از روز پنجشنبه 20 خردادماه اجراهای خود را در سالن بزرگ تالار مولوی آغاز کرده بود، تا جمعه، 18 تیرماه ساعت 17:30 میزبان مخاطبان خواهد بود.

در این نمایش که مدت زمان آن 90 دقیقه است، عباس خداوردیان، مسعود عابدی، حجت غلامی، افشین واعظی، کسری بنایی، رامین دلفانی، محمدرضا ستاری و مسعود شیرانی‌فرد بازی می‌کنند.

این نمایش با بلیت 20هزار تومان ارائه می‌شود.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (13)

سالن اصلی تالار مولوی در ساعت 21، میزبان نمایشی دیگر نیز هست؛ نمایش «مایبر» اثر ابوالفضل کاهانی نیز اجراهای خود را از 21خردادماه در این سالن آغاز کرده است و این اثر نیز تا جمعه؛ 18 تیرماه روی صحنه خواهد ماند.

محمد علیمحمدی، مجید یوسفی، مجتبی یوسفی، علی نورانی و محسن محبی در نمایش «مایبر» بازی کرده‌اند.

بهای بلیت این نمایش نیز 20هزار تومان است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (14)

اما سالن کوچک تالار مولوی نیز این روزها میزبان دو تئاتر است. البته این دو تئاتر به‌صورت همزمان اجرا نمی‌شوند.

نمایش «شینیون» نوشته سیاوش حیدری و با کارگردانی حسین پوریانی‌فر که از دهم خردادماه اجراهای خود را در سالن کوچک تالار مولوی آغاز کرده است، روز دوشنبه؛ 14 تیرماه ساعت 19 به اجراهای خود پایان می‌دهد.

این نمایش که به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود، با بهای بلیت 20هزار تومان به مخاطبان ارائه می‌شود. در این اثر، حمیدرضا جمشیدی، امیر کریم‌زاده، محسن مظاهری و ابراهیم نائیج بازی می‌کنند.

با پایان یافتن نمایش «شینیون» در روز چهاردهم تیرماه، سالن کوچک تالار مولوی از روز 16 تیرماه ساعت 19:30 میزبان نمایش «ساخته‌گی» که روایتی از گروگان‌گیری پنج مرزبان ایرانی توسط یک گروه تروریستی است، می‌شود. این نمایشنامه توسط همایون حجازی‌نیا، امير اخوين نوشته شده است و کارگردانی آن بر عهده امیر اخوین است.

امیر اخوین و اسما رمضانی در این نمایش 60 دقیقه‌ای بازی می‌کنند.

بهای بلیت «ساخته‌گی» 20هزار تومان است.

 

خانه نمایش اداره تئاتر و نمایشی از سیروس همتی

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (15)

نمایش «هفت‌هشتم» نوشته سیروس همتی و با کارگردانی حمید اصغری‌تتماج و علی برجی از 24 خردادماه اجرای خود را در این سالن آغاز کرده است، این نمایش تا روز پنج‌شنبه 24 تیرماه ساعت 19 روی صحنه می‌رود.

در این نمایش علی برجی، عباس بهمنش، سعید بصیری، نسا اصلانی، مژده گیوه‌کی، وحیده نظری، سارا خسروی و سپیده نصیری بازی می‌کنند. بلیت «هفت‌هشتم» 12هزار تومان است.

 

تالار حافظ دچار سرگیجه هیپولیت شده است

تالار حافظ میزبان دو نمایش است

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (16)

تالار حافظ از 16 خردادماه میزبان نمایش «سرگیجه» اثر مشترک پویا صادقی و ایمان صیادبرهانی شده است، این اثر تا روز جمعه؛ 18 تیرماه ساعت 19 به اجراهای خود ادامه می‌دهد و امروز، شنبه 12 تیرماه نیز ساعت 19، اجرا خواهد داشت

در این نمایش محمد برهمنی، سعید زارعی، ایمان صیادبرهانی، سهیل سهیلی، مجید اسدی و زینب همتی بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش 20هزار تومان تعیین شده است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (17)

دیگر نمایش ارائه شده در تالار حافظ، نمایش «هیپولیت» نوشته اوریپید و با کارگردانی فرزاد امینی است که از روز چهارشنبه؛ نهم تیرماه به این سالن آمده است و تا روز جمعه، 18 تیرماه روی صحنه باقی می‌ماند. زمان اجرای این نمایش، ساعت 21 است.

بهرام عباسی‌فرد، الناز اسماعیل‌زادگان، ساناز پوردشتی، محمدرضا فرزام، سرور خسروانی، مجید جور و سروش حائری در این نمایش 80 دقیقه‌ای بازی می‌کنند.

برای این اثر بلیت 25هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

 

تالار محراب، ترنارا روایت می‌کند

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (18)

سالن بزرگ تالار محراب از روز دوشنبه؛ ۲۴ خردادماه میزبان نمایش «ترنا» نوشته سامان ناصری و با کارگردانی پژمان کاشفی شده است و این نمایش تا پنجشنبه ۲۴ تيرماه ساعت 18:30 در این سالن باقی می‌ماند.

حامد آقایی، مسعود پورجمشید، سیاوش جامع، مراد جهانی، امیرحسین جعفرپور، الهام حمامیان، شیوا دیناروند، مهدی سلطانی، سحر زنجانی، رضا فرحی، فرج‌اله گل‌سفیدی، محمدرضا لوانی، علی لوانی، داوود معینی‌کیا، کیوان هاشمی و علی یعقوب‌زاده در این نمایش 60 دقیقه‌ای ایفای نقش می‌کنند.

قیمت بلیت این نمایش 20هزار تومان است.

 

تالار ایوان شمس و باز هم کمدی

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (19)

تالار ایوان شمس از 18 خردادماه با نمایشکمدی «دپوتات» نوشته دیمیتری پساتهاس، با ترجمه کریم عظیمی و کارگردانی اتابک نادری میزبان مخاطبان شده است. این اثر تا روز جمعه، 18 تیرماه ساعت 22 روی صحنه می‌رود.

سامان دارابی، بهنام شرفی، پندار اکبری، مارال فرجاد، اتابک نادری، مهشاد مخبری، یاشار نادری و قاسم روشنایی در این نمایش بازی می‌کنند.

بلیت نمایش «کمدی دپوتات» با قیمت‌های 20، 25 و 30هزار تومان ارائه می‌شوند.

 

سنگلج و تاخیر در اجرای «شیش و بش»

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (20)

نمایش «شیش و بش» نوشته محمد چرمشیر و با کارگردانی  سیدجواد روشن از روز پنج‌شنبه نهم تیرماه ساعت 19 مهمان تماشاخانه سنگلج شده است و تا روز جمعه؛ هشتم مردادماه در این سالن باقی می‌ماند. قرار بود این اثر از یکم تیرماه اجراهای خود را آغاز کند اما به دلیل تعمیرات سنگلج، اجرای ان به تعویق افتاد.

مدت زمان اجرای این نمایش 90 دقیقه است و مهسا ایرج‌پور، علی باروتی، صدف بختیاری، امیرعباس حسینی، مهدی ذاکرحسینی، محسن زرآبادی، مرتضی شاه‌کرم، حسین شفیعی، الهه شه‌پرست، مرضیه صدرایی، کامبیز طلایی، بهرنگ فرهنگ‌دوست و وحید نفر در آن بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش 15 هزار تومان است.

 

حوزه هنری و یک شاخه گل سرخ اوریا

حوزه هنری با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (21)

در تماشاخانه ماه، نمایش «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی و با کارگردانی فرید یوسف‌پور از پنج‌شنبه 27 خردادماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا روز جمعه 18 تیرماه ساعت 19:30 روی صحنه باقی می‌ماند

علی عبادت‌طلب، سپیده پهلوان‌زاده، میرنادر مظلومی، بهار کریم‌زاده، ستایش محمدآبادی و علی یعقوب‌زاده در این نمایش 45 دقیقه‌ای بازی می‌کنند

بهای بلیت این اثر 10هزار تومان است

اما در تماشاخانه مهر، نمایش «اوریا» اثر سید جواد هاشمی از سه‌شنبه 25 خردادماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا روز سه‌شنبه 15 تیرماه ساعت 18 روی صحنه باقی می‌ماند

مرجان قمری، سعید بحرالعلومی، عارف برهمن، حسین میرزائیان، مجید اکبری، امیر رونقی، سید علیرضا موسوی، محمدعلی کیانی، یوسف طاهریان، سهیلا جوادی، علی راسـخ، حسـین میرزایی، حسین افرادی، محمد پیرمرد، سبا سلیمانی و کیانا کیانی در این نمایش 75 دقیقه‌ای بازی می‌کنند

بهای بلیت این اثر 10هزار تومان است

 

 دزدها در فرهنگسرای نیاوران قصه می‌گویند

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (22)

این فرهنگسرا در این هفته تنها با سالن «گوشه» میزبان نمایش عروسکی کودک «دزد قصه‌ها» اثر عباس قاصدزاده است. این نمایش که اجراهای خود را از سی‌ام خردادماه آغاز کرده است، تا روز دوشنبه ۲۸ تيرماه ساعت 17 میزبان مخاطبان خواهد بود. این نمایش شنبه‌ها رو صحنه می‌رود و روز تعطیلی این اثر، سه‌شنبه‌ها در نظر گرفته شده است.

مرضیه ابراهیمی، عباس قاصدزاده، اکرم عبدی و نیما فاضلی عروسک‌گردان‌های این نمایش هستند و امیرحسین انصافی و نیما سزاوار موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

بهای بلیت «دزد قصه‌ها» 12هزار تومان است.

 

تالار هنر و دو نمایش کودک

تالار هنر این روزها میزبان دو نمایش کودک و نوجوان است.

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (23)

تالار هنر از نهم تیرماه میزبان نمایش «لاکی» نوشته امیر مشهدی‌عباس و به کارگردانی آناهیتا غنی‌زاده شده است، این اثر تا دهم مردادماه ساعت 18:30 به اجراهای خود ادامه می‌دهد.

در این نمایش آرش صادقیان‌حقيقي، آزاده نوري، ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی، عطا مقیمی و سمیرا مهدوی  بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش 14هزار تومان تعیین شده است

 

دیگر نمایش ارائه شده در تالار هنر، نمایش «پدر یک دقیقه‌ای» اثر رضا فیاضی است که از روز یک‌شنبه؛ 13 تیرماه اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا روز 13 مردادماه روی صحنه باقی می‌ماند. زمان اجرای این نمایش، ساعت 20 است.

حامد زحمت‌کش، آنالی شکوری، سید امیرعلی رادمنش، یاسمن‌سادات رادمنش و رضا فیاضی در این نمایش  بازی می‌کنند.

برای این اثر بلیت 14هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

 

اجراهای پایانی کلوچه‌های خدا

دیباچه تئاترهای سالن دولتی (24)

کانون با نمایش «کلوچه‌های خدا» اثر آرش شریف‌زاده در سالن گلستان، میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنهاست. این نمایش که اجراهای خود را از 11 خردادماه آغاز کرده است، تا جمعه 18 تیرماه ساعت 19 میزبان مخاطبان می‌شود

سعید حاجی‌حیدری، سحر زینلی، مصطفی دارابی، شایان موسوی، مبینا احرار و شکیبا مولویف در «کلوچه‌های خدا» که براساس داستانی اثر کلر ژوبرت ساخته شده است، بازی می‌کنند.

بهای بلیت این نمایش، پنج‌هزار و ششصد تومان در نظر گرفته شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲