جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
نعمت چگینی گفت:پیش از کلید زدن سریال «برادر»، با وزارت بازرگانی و شرکت‌های بازرگانی تولید و توزیع برنج مشورت کردیم و با ارسال فیلنامه درخواست همکاری کردیم اما هیچکدام پاسخی به ما ندادند. اما با پخش چند قسمت ازسریال گویی این شرکت‌ها متوجه اهمیت موضوع شدند  و با اعلام همکاری آنها، از نیمه‌های سریال توانستیم حامی مالی داشته باشیم.



دیباچه- سریال برادر

نعمت چگینی تهیه کننده مجموعه تلویزیون «برادر» با اشاره به این که این مجموعه  ۳۰ قسمتی در بیش از 130 لوکیشن تصویربرداری شده به خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه گفت:سکانس‌هایی در شمال کشور و فضایی بین لاهیجان و سیاهکل داشتیم که حسن پورشیرازی و حسین یاری در آن حضور دارند و تنها لوکیشن خارج از تهران بود.

او که پیش از این درمقام  مدیرتولید و برنامه‌ریز در شبکه دو حضور داشت به‌روز بودن قصه را یکی از مهمترین دلایل جذابیت آن دانسته و معتقد است که داستان برنج و حمایت دولت از شالیکاران و قاچاق آن موضوع درخور توجهی است که وقتی در یک درام خانوادگی روایت می‌شود می‌تواند آموزنده و هشدار دهنده نیز باشد.

چگینی نیز با اشاره به حضور حامی مالی در سریال می‌گوید: پیش از کلید زدن سریال، با وزارت بازرگانی و شرکت‌های بازرگانی تولید و توزیع برنج مشورت کردیم و با ارسال فیلنامه درخواست همکاری کردیم اما هیچکدام پاسخی به ما ندادند. اما با پخش چند قسمت ازسریال گویی این شرکت‌ها متوجه اهمیت موضوع شدند  و با اعلام همکاری آنها ، از نیمه‌های سریال توانستیم حامی مالی داشته باشیم.

وی از همکاری خود با جواد افشار ابراز خوشحالی کرد و عنوان نمود : به نظرم انتخاب افشار برای مجموعه تلویزیونی «برادر» در وهله اول بر اساس اخلاق خوبش و از سوی دیگر کارنامه حرفه ای او که سریال های خوبی مانند «کیمیا»، «مادرانه» و ... را کارگردانی کرده  است درست بود و باید بگویم نهایت تلاشش را کرده تا از تمام تجربیاتش در این مجوعه بهره ببرد.

وی در پایان با اشاره به این که«برادر» نویسنده خوبی مثل آرش قادری داشت که توانست به سرعت قبل از شروع کار تمام سی قسمت را تمام کند افزود: باید خدا را شکر کنم که با گروهی کار کردم که همه عوامل از گروه بازیگری و کارگردانی و نویسنده رو سفیدم کردند.

 

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳