يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 05 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۱۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
سینما ساویز به هیچ تهیه‌کننده‌ای بدهکار نیست
مدیر سینما ساویز کرج نسبت به سخنان غلامرضا موسوی واکنش نشان داد.



رضا زارعی، مدیر سینما ساویز کرج، پس از صحبت‌های غلامرضا موسوی مبنی بر این‌که دیگر به این سینما فیلم نخواهیم داد، طی گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی دیباچه، ریشه تمام مشکلات را کینه‌های شخصی دانست و ادعا کرد که این سینما با تمام تهیه‌کننده‌ها رابطه خوب و دوستانه‌ای دارد و صحبت‌های رییس شورای عالی تهیه‌کننده‌ها، اتهام بی‌اساسی بیش نیست.

photo_2016-06-18_15-35-50

زارعی در این مورد گفت: «هچ‌کدام از این صحبت‌ها صحت ندارد و تمام اتهام‌هایی که مبنی بر بدحسابی به بنده و سینما ساویز، وارد شده را رد می‌کنم. این‌که ما پول تهیه‌کننده‌ها را جای دیگری هزینه می‌کنیم، دروغ محض است. ایشان باید تمام این اتهامات را ثابت کنند وگرنه حتما توسط نهادهای قضایی پی‌گیر خواهم شد تا از حق و آبروی خود دفاع کنم. انجمن سینماداران فردا جوابیه‌ای را منتشر خواهد کرد و پاسخ تمام این اتهام‌ها را خواهد داد.

به عنوان نماینده انجمن سینماداران، به شورای صنفی خواهم رفت و از حق‌مان دفاع خواهم کرد. زیرا صحبت‌های ایشان بدون دلیل و مدرک بوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست. وقتی هیچ شکایتی از ما و سینما ساویز نشده است و هیچ‌کدام از تهیه‌کننده‌ها علیه ما اقدامی نکرده‌اند؛ چطور آقای موسوی به خودش اجازه می‌دهد این اتهام‌ها را وارد کند؟!
جناب آقای موسوی، بر چه مبنایی می‌گویید که سینمادارن بد حساب هستند؟! این‌که شما فیلم‌های ضعیف و بی‌محتوا می‌سازید و فروش ندارند؛ این‌که سینمادارها حاضر نمی‌شوند فیلم بد شما را اکران کنند؛ تقصیر ماست؟! قبول دارم که گاهی پیش می‌آید که سینمادارها پول تهیه‌کننده را دیر پرداخت می‌کنند که دلیلش هم فروش کم فیلم است و سینمادار منتظر می‌ماند تا با فروش خوب فیلم بعدی، بدهی به تهیه‌کننده را پرداخت کند. وگرنه با این فیلم‌هایی که تهیه‌کننده‌هایی مثل غلام‌رضا موسوی می‌سازند که دخل و خرج سینما و هزینه آب، برق، گاز و هزینه خدمه درنمی‌آید.
آقای موسوی با بنده خصومت شخصی دارد و تمام این جنجال‌ها مربوط به فیلم افتضاح «چهارشنبه خون به‌پا می‌شود» است که بنده حاضر نشدم آن را در سالن‌های سینما ساویز نمایش دهم. هیچ چیز دیگری وجود ندارد و این خصومت شخصی کار را به این‌جا رسانده است.
سینمای ساویز کرج، پنجمین سینمای پرفروش کشور است و برای مثال: فیلم «من سالوادور نیسم» 560 میلیون تومان و «50 کیلو آلبالو» تا قبل از توقیف 490 میلیون در سالن سینمای ساویز فروش داشتند. بسیاری از تهیه‌کننده‌های سرشناس سینمای ایران، رابطه دوستانه‌ای با من دارند و این مشکل به آقای موسوی مربوط می‌شود.
ایشان از کهولت رنج می‌برند و بالا رفتن سن باعث شده است که از روی بی‌عقلی و حسادت صحبت کند. این را هم اضافه کنند که اگر آقای سرتیپی، کنار ایشان نباشند، هیچکس حاضر نمی‌شود به خاطر اخلاق بد با وی همکاری کند. تمام درآمدهای ایشان، چه در سینما شکوفه و چه در شرکت فیلمران از قِبَل آقای سرتیپی است!»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳