جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۰۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
احمدرضا درویش گفت:سال‌هاست که به ما دستور داده‌اند: امیدوار باشید! ما هم امیدواریم و منتظر...! چهار سال است که منتظر اکران مجدد «رستاخیز» هستم و هر روز خبری متفاوت به گوش ما می‌رسد. من هم مثل شما منتظر می‌مانم و آرزو می‌کنم که فیلم‌ام اکران شود.



به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه؛احمدرضا درویش که حدود یک سال است با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نکرده است، طی صحبت‌های کوتاهی به سخنان حبیب ایل‌بیگی (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی)، واکنش نشان داد. قابل ذکر است که ایل‌بیگی در گفت‌وگو با دیباچه از اکران فیلم «رستاخیز» در ماه‌های آینده خبر داده بود و اکران این فیلم را آرزوی قلبی خود دانسته بود.

درویش در این مورد به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: «مسلما تهیه‌کننده و کارگردان فیلم از اولین کسانی هستند که اخبار مربوط به فیلم‌شان را می‌شنوند. سال‌هاست که به ما دستور داده‌اند: امیدوار باشید! ما هم امیدواریم و منتظر...! چهار سال است که منتظر اکران مجدد «رستاخیز» هستم و هر روز خبری متفاوت به گوش ما می‌رسد. من هم مثل شما منتظر می‌مانم و آرزو می‌کنم که فیلم‌ام اکران شود. تا امروز با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نکرده‌ام و اعلام کرده‌ام تا این‌که «رستاخیز» اکران نشود، مصاحبه نمی‌کنم. تهیه‌کننده فیلم در این مورد چندین بار صحبت کرده است اما من هرگز مصاحبه نکرده‌ام و در حال حاضر با شنیدن صحبت‌های حبیب ایل‌بیگی، بیشتر به اکران فیلم امیدوار شدم. منتظر می‌مانم تا صحبت‌های ایل‌بیگی منعکس بشود و نتیجه‌اش را ببینیم.»

فیلم سینمایی رستاخیز


گفتنی است که فیلم «رستاخیز» یکی از جدی‌ترین معضلات سینمایی در سال‌های اخیر بوده و همواره مورد بحث و جدل بین اهالی سینما و مدیران بوده است. پس از آن‌که فیلم اکران شد؛ تنها ساعاتی گذشته بود که فیلم از پرده سینما پایین کشیده شد و تا به امروز صحبت‌هایی با رویکردهای متفاوت از سوی مدیران سینمایی زده شد و هر بار خبری متفاوتی مبنی بر اکران این فیلم، از سوی رسانه‌ها منتشر شد.

حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی طی گفت‌وگویی کوتاه با دیباچه، اکران «رستاخیز» را وعده داد و اذعان کرده بود که فیلم احمدرضا درویش در ماه‌‌های اخیر به پرده سینماها بازخواهد گشت.

این در حالی است که «رستاخیز» از معدود فیلم‌های تاریخی/ مذهبی سینمای ایران است که توانست در جشنواره فجز بدرخشد و با دریافت چندین سیمرغ یکی از فیلم‌های موفق جشنوراه فیلم فجز دوره سی و دوم بود.

«رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش در تاریخ دوم دی‌ماه سال ۱۳۹۲ در سینما فرهنگ و با حضور برخی از اعضای دولت، به صورت خصوصی اکران شد و با استقبال آن‌ها مواجه شد.

انتهای پیام/

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳