جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
آمار فروش سالن‌های زیر نظر مرکز هنرهای نمایشی تا تاریح 14 خردادماه اعلام شد. این آمار نشان‌گر رکود نسبی در مجموعه تئاتر شهر، سنگلج، تالار هنر و خانه نمایش اداره تئاتر است.



Dibache Amar foroosh (1)

دیباچه:  آمار فروش سالن‌های زیر نظر مرکز هنرهای نمایشی تا تاریح 14 خردادماه اعلام شد. این آمار نشان‌گر رکود نسبی در مجموعه تئاتر شهر، سنگلج، تالار هنر و خانه نمایش اداره تئاتر است.

 

Dibache Amar foroosh (2)

استقبال مهمانان از «راه مهر راز سپهر»

نمایش «راه مهر، راز سپهر» به کارگردانی شکرخدا گودرزی از 24 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر را آغاز کرده است، طی 18 اجرا، 3155 مخاطب شد که از این تعداد، 1885 مخاطب با بلیت مهمان به تماشای نمایش نشسته‌اند. این اثر به فروشی برابر با 28میلیون و 836‌هزار تومان دست یافت. متوسط فروش نمایش «چمدان» روزانه یک‌میلیون و 602هزار تومان بوده است.

با توجه به این‌که ظرفیت سالن اصلی برای این نمایش 569 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که تا کنون این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد افرادی که می‌توانستند آن‌را ببینند، 30 درصد است. همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 60 درصد بوده است. درصد استقبال مخاطبان نسبت به آماری که هفته گذشته اعلام شد، یک درصد رشد داشته است. البته درصد مهمانان این نمایش نیز با رشدی هشت درصدی مواجه شده است.

 

Dibache Amar foroosh (3)

متوسط فروش روزانه یک‌میلیون و 945هزار تومانی «بیگانه»

نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه که از سی‌ام اردیبهشت‌ماه اجرای خود را در سالن چهارسو آغاز کرده است. طی 12 اجرا، 1307 تماشاگر داشته است و 252 بلیت مهمان نیز برای این اثر ثبت شده است. «بیگانه» به فروشی برابر با 23میلیون و 350هزار تومان دست یافته است. متوسط فروش این اثر، روزانه یک‌میلیون و 945هزار تومان بوده است.

با توجه به این‌که ظرفیت چهارسو برای این نمایش 122 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که تا کنون این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبی که می‌توانستند آن‌را ببینند، 89 درصد است. همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 19 درصد بوده است. این نمایش با رشدی چهاردرصد در زمینه استقبال مخاطب مواجه بوده است

Dibache Amar foroosh (4)

استقبال بیش از ظرفیت سالن از «اکتبر 1942 پاریس»

سالن سایه از 20 اردیبهشت، میزبان نمایش «اکتبر 1942 پاریس» به کارگرانی مسعود موسوی شده است. این اثر در طی 18 اجرای خود، 1454 تماشاگر داشته است. این اثر میزبان 412 مخاطب دیگر نیز شده است که با بلیت مهمان به تماشای آن نشسته‌اند. فروش این نمایش 14میلیون و 820هزار تومان اعلام شده است. متوسط فروش این اثر، حدود 765هزار تومان بوده است.

با توجه به این‌که گنجایش سایه برای این نمایش هشتاد نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که تا کنون این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبانی که می‌توانستند ‌آن‌را ببینند، بیش از صد درصد و همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 28 درصد بوده است. درصد مخاطبان این نمایش نست به هفته گذشته رشدی هفت درصدی داشته است

Dibache Amar foroosh (5)

قشقایی؛ 15 اجرا و کمتر از دومیلیون تومان بلیت‌فروشی

تالار قشقایی که هفته گذشته میزبان پروژه «تئاتر را باید به آتش کشید» بود، با سه نمایش «زن»، «کاریزنو-‌شبانه» و «روز رستاخیز» میزبان مخاطبان تئاتر بوده است.

نمایش «زن» به کارگردانی مجید بشکال، طی پنج اجرای خود، میزبان 124 مخاطب بوده است که  86 تماشاگر نیز برای دیدن این اثر از بلیت مهمان استفاده کرده‌اند. این نمایش در نهایت با 760هزار تومان بلیت فروشی، از تالار قشقایی خداحافظی کرد. متوسط فروش «زن» 152هزار تومان بوده است.

نمایش «کاریزنو- شبانه» به کارگردانی مجید سرنی‌زاده نیز طی پنج اجرای خود، میزبان 137 تماشاگر بوده است که  111 مخاطب نیز برای دیدن این اثر از بلیت مهمان استفاده کرده‌اند. این نمایش در نهایت با 760هزار تومان بلیت فروشی، از تالار قشقایی خداحافظی کرد. متوسط فروش «کاریزنو-شبانه» 520هزار تومان بوده است.

نمایش «روز رستاخیز» که باز هم مجید سرنی‌زاده را در مقام کارگردان در کنار خود دارد، در پنج اجرا، میزبان 123 مخاطب بوده است که 85 مخاطب نیز برای دیدن این اثر از بلیت مهمان استفاده کرده‌اند. این نمایش در نهایت با 760هزار تومان بلیت فروشی، از تالار قشقایی خداحافظی کرد. متوسط فروش «روز رستاخیز» 134هزار تومان بوده است.

در مجموع تالار قشقایی در دو هفته گذشته میزبان پروژه «تئاتر را باید به آتش کشید» بود که در قالب این پروژه، سه نمایش 15 اجرا داشته‌اند. 384 مخاطب از این تالار دیدن کرده‌اند که 282 تماشاگر با بلیت مهمان به سالن تئاتر آمدند.. پروژه «تئاتر را باید به آتش کشید» یک‌میلیون و 950هزار تومان بلیت‌فروشی داشته است.

Dibache Amar foroosh (6)

«خیمه قمرخانم» تقریبا نیمی از ظرفیت تالار هنر را پر کرد

نمایش «خیمه قمرخانم» به کارگردانی بهنار مهدی‌خواه که از 26 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرده است، در چهار اجرایی که هفته گذشته داشته است، ، میزبان 380 مخاطب بوده است. برای این اثر 44 بلیت مهمان ثبت شده است. فروش این نمایش سه‌میلیون و 444هزار تومان اعلام شده است. متوسط فروش این اثر، حدود 590هزار تومان بوده است.

با توجه به این‌که گنجایش تالار هنر 196 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که در هفته گذشته این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبانی که می‌توانستند آن‌را ببینند، حدود 48 درصد و همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 11 درصد بوده است.

Dibache Amar foroosh (7)

«قصه‌های عمو نوروز و ننه‌سرما» و رشد متوسط فروشش

نمایش «قصه‌های عمو نوروز و ننه‌سرما» به کارگردانی جواد انصافی، از 26 اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرده است. این نمایش در هفته گذشته، میزبان 421 مخاطب بوده است که از این تعداد 104 مخاطب نیز با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشسته‌اند. فروش گیشه این نمایش سه‌میلیون و 685هزار تومان اعلام شده است. متوسط فروش این اثر، حدود 920هزار تومان بوده است که نسبت به دو هفته نخست اردیبهشت‌ماه با رشدی حدود 400هزار تومانی مواجه بووده است.

با توجه به این‌که گنجایش تالار هنر 196 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که در تاریخ ذکر شده این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبانی که می‌توانستند آن‌را ببینند، حدود 53 درصد و همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 24 درصد بوده است

Dibache Amar foroosh (8)

تالار هنر پذیرای 801 مخاطب شد

تالار هنر در هفته گذشته میزبان دو نمایش بود که هر یک از آنها چهار اجرا را در این سالن تجربه کردند. این سالن میزبان 801 مخاطب بود. متوسط فروش روزانه تالار هنر نیز، یک‌میلیون و 511هزار تومان بوده است.

Dibache Amar foroosh (9)

استقبالی 87 درصدی از خانه نمایش اداره تئاتر

بر اساس این آمار، از 20 اردیبهشت‌ماه خانه نمایش میزبان «ماز» به کارگردانی علی حاج‌ملاعلی شده است.این نمایش از نهم لغایت سیزدهم خردادماه و طی چهار اجرا، میزبان 150 تماشاگر بوده است که از این تعداد، 131 مخاطب با بلیت مهمان این نمایش را دیده‌اند. «ماز» در این مدت فروشی برابر با 168هزار تومان داشته است. متوسط روزانه فروش این نمایش، 42‌هزار تومان بوده است.

با توجه به این‌که خانه نمایش، چهل نفر گنجایش دارد، نسبت تعداد مخاطبانی که «ماز» را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبی که می‌توانستند آن‌را ببینند، حدود 81 درصد بوده است که نسبت به دو هفته نخست خرداد، 32 درصد رشد داشته است. همچنین درصد افرادی که با بلیت میهمان نمایش را دیده‌اند، حدود 87 درصد بوده است.

Dibache Amar foroosh (10)

مهمانخانه‌ای بر پهنه دریا

نمایش «بر پهنه دریا» به کارگردانی شهرام مسعودی از 19 اردیبهشت‌ماه اجرای عمومی خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده است. این اثر در چهار اجرای خود از نهم الی چهاردهم خردادماه ، میزبان 441 مخاطب شده است که در این میان 308 میهمان نیز در این مدت نمایش را دیده‌اند. این نمایش در این چهار اجرا، به فروشی برابر با یک‌میلیون و 280هزار تومان دست یافت. نمایش «بر پهنه دریا» به طور متوسط روزانه 320هزار تومان بلیت فروشی داشته است.

با توجه به اینکه ظرفیت این سالن 214 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبی که می‌توانستند آن را ببینند، حدود 51 درصد بوده است. همچنین حدود 70 درصد مخاطبان این نمایش، میهمان بودند.

Dibache Amar foroosh (11)

«گرگ دختر» نیمی از ظرفیت سنگلج را نیز پر نکرد

تماشاخانه سنگلج از 21 اردیبهشت‌ماه میزبان نمایش دیگری به نام «گرگ دختر» به کارگردانی عباس عبداله‌زاده شده است. این اثر طی چهار اجرای اخیر خود، میزبان 326 مخاطب شده است که در این میان 108 میهمان نمایش را دیده‌اند. «گرگ دختر» در این مدت فروشی برابر با دومیلیون و 568هزار تومان داشته است. متوسط روزانه فروش این نمایش،  642هزار تومان بلیت فروشی داشته است.

با توجه به اینکه ظرفیت این سالن 214 نفر است، نسبت تعداد مخاطبانی که این نمایش را دیده‌اند به حداکثر تعداد مخاطبی که می‌توانستند آن را ببینند، حدود 38 درصد بوده است. همچنین حدود 33 درصد مخاطبان این نمایش، میهمان بودند.

Dibache Amar foroosh (12)

روزهای نه چندان خوب سنگلج

تماشاخانه سنگلج تا روز جمعه، 21 خرداد میزبان دو نمایش «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» است.. متوسط فروش روزانه تماشاخانه سنگلج، 962هزار تومان بوده است. این تماشاخانه در هفته گذشته میزبان 767 تماشاگر بوده است. مجموع مبلغ بلیت‌فروشی سنگلج از در این مدت، سه‌میلیون و 848هزار تومان بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار