جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۳۵۱
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۰۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
برای اولین بار برای برنامه "قرار بی قراران"تیتراژاختصاصی ساخته شد .



یدالله گودرزی

دیباچه:

برای اولین بار برای برنامه "قرار بی قراران"تیتراژاختصاصی ساخته شد .
یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر که برای اولین بار است ، برای این برنامه سحری یک تیتراژ اختصاصی ساخته شده ادامه داد: با آهنگسازی امید رمضانی وخوانندگی آقای مجتبی مصری ترانه ای با حال و هوای معنوی ماه مبارک رمضان برای ویژه برنامه "قرار بی قراران"ساخته شده است.
به گزارش شبکه رادیویی ایران گودرزی ادامه داد: با توجه به وقایع جهان اسلام و حوادث مختلفی که در برخی از کشورهای اسلامی در حال رویداد است هر سحر به موضوع مدافعان حرم می پردازیم.و مستند یکی از شهدای مدافع حرم در ویژه برنامه "قرار بی قراران"پخش می شود.
گودرزی تصریح کرد:این مدافعان از کشورهای مختلف اسلامی همچون ایران ، عراق و افغانستان هستند .وگروه برنامه ساز به دیدار خانواده های آن شهدا می رود وضمن اهداء لوح تقدیر رادیو ایران که سپاس کوچکی است از حماسه های این شهداء با خانواده های آنها به گفتگو می پردازد و این شهداء را به مخاطبان رادیو ایران معرفی می کند.
وی تاکید کرد:امسال سعی کردیم روی موضوع دعا وقرآن متمرکز بشویم .دعای مجیر موضوع محوری ما خواهد بود که در ماه مبارک رمضان 30 کلید واژه از آن دعا استخراج شده وآقای دکتر الهامی کلید واژه ها را در ادبیات وعرفان ایرانی بررسی می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر افتخاری ومحمد نصر آبادی همچنین حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک ودکتر باقری کارشناسان برنامه هستند که در باره فرازهایی از دعای مجیر صحبت می کنند .
وی ادامه داد: از طرفی در هفته اول ماه مبارک رمضان موضوع مسئولیت پذیری در قرآن وروایات به صورت آیتم بررسی شده و با توجه به اینکه مسئولیت پذیری یکی از ویژگی های انسان مومن است به این موضوع مهم در زندگی امروز و زندگی شهروندی می پردازیم.
گودرزی با بیان اینکه رادیو ایران یک روز قبل از ماه مبارک رمضان به پیشواز این ماه عظیم می رود گفت: تمام تلاش این گروه ساختن برنامه هایی دلنشین و متناسب با سحر ووقتهای ماه مبارک رمضان است.
"قرار بی قراران"از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران هر سحر ساعت 2:30 تا 4:30 با کارشناس مجری گری محمد نصر آبادی ،تهیه کنندکی حسین معصومی و گویندگی مهدی طهماسبی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار