يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 12 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۰۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
دیباچه:

بهنام تشکر که با بازی در نقش نصرت در «پادری» قرار است شب‌های رمضان مهمان شبکه یک باشد نقش خود را ادامه نقش نصرت با همان خصوصیات اما با کلی تغییر می‌داند و معتقد است که این شخصیت این‌بار با بلندپروازی‌ها و قمپز درکردن‌هایش همه را دق می‌دهد.

تشکر که در سریال «دودکش» در نقش نصرت توانست در کنار هومن برق نورد و امیر حسین رستمی بازی‌های طنز منحصربه‌فردی را ارائه دهد، درباره حضورش در این مجموعه که ویژه شب‌های رمضان بعد از اخبار ساعت 21 از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود به خبرنگار دیباچه گفت: نصرت آدم بی‌ثباتی است اما فکرهای بزرگی دارد و از قضا با یکی از دوستان قدیمی‌اش منصور که نقش‌اش را مجید یاسر بازی می‌کند روبه‌رو می‌شود و یک‌شبه زندگی‌اش از این‌رو به آن رو می‌شود. همین اتفاق فاز جدیدی در داستان ایجاد می‌کند.

پادری 1


وی درباره شخصیت نصرت می‌گوید: در سری قبل وقتی این نقش پیشنهاد شد اصلا دنبال یک شخصیت طنز نبودم و سعی کردم نوعی تیپ‌سازی انجام دهم و به کمک گریم و تغییر صدایم توانستم نصرت را به شکل قابل قبولی خلق کنم. نصرت در 26 قسمت «دودکش» کاملا جا افتاد و پذیرفته شد و حالا قرار است براساس این شخصیت ما وارد قصه‌های جذابی شویم که حاصل ارتباط نصرت، بهروز و فیروز است.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» همچنین درباره تجربه مشترک با هومن برق‌نورد اظهار می‌کند: ما با هم تجربه‌های مشترک زیادی داشتیم و  شاید یکی از دلایلی که بازی در «دودکش» را قبول کردم، حضور برق‌نورد در این سریال بود و آن زمان ما خیلی زحمت کشیدیم که فیروز و نصرت به شکل واقعی و جذاب ساخته شوند و خوشبختانه این موفقیت به ما کمک کرد که حالا با اطمینان سری‌های بعدی سریال را بازی کنیم.

وی در ادامه می‌افزاید: وقتی سر یک کاری من و برق‌نورد همبازی هستیم خیالم راحت است و می‌دانم که یک پارتنر بی‌نظیر برای همدیگر هستیم. هرچند ایشان از من پیشکسوت‌تر است و من همواره تلاش می‌کنم سر هر کاری از او یاد بگیرم. چند سال پیش يك مسابقه با اجراي مشترك به ما پیشنهاد شد که در میانه راه کار منتفی شد ولی به جرات می‌گویم که اولين كارگرداني كه بخواهد از من و هومن در يك كار جدي استفاده كند، برنده است!

پادری 2


تشکر همچنین درباره تجربه کار دوباره با محمد حسین لطیفی کارگردان و رضوی به عنوان تهیه کننده می‌گوید: این سومین همکاری من با لطیفی بعد از «ساخت ایران» و «دودکش» است که بسیار خوب بوده چرا که لطيفي ذهن خلاقی دارد. در مورد جناب رضوی نیز اولین تجربه همکاری ما بوده که یکی از بی‌دغدغه ترین کارها برای من و دوستانم بوده است. به قول هومن برق‌نورد از انتخاب و برخورد آبدارچی گروه می‌توان نگاه تهیه کننده را به کار و عوامل سریال تشخیص داد.

بازیگر نقش نصرت با اشاره به تیم بازیگری این سریال تاکید می‌کند: یکی از دلایل موفقیت این کار این است که تيم بازيگري، از هومن گرفته تا سيما تيرانداز، نگار عابدي و... همگي از اهالي تئاتر هستند. و این یک اعتماد به نفس به بقیه می‌دهد و بازیگران دیگر خیالشان راحت است.

پادری.jpg3


وی یکی از دلایل موفقیت «دودکش» و در ادامه آن «پادری» را فیلمنامه آن دانسته می‌گوید: به‌نظرم متن خيلي مهم است. در «دودکش» برزو نيك‌نژاد بسيار تلاش كرده كه فيلمنامه‌اش را به زندگی مردم عادی و همان‌هایی که می‌بینیم نزديك كند و این يعني زندگي! در سری دوم هم کوروش نریمانی با مهارت توانسته این قصه را با حفظ شاکله اصلی به شکل جذابی پیش ببرد که البته شاید خيلي كار سختي بوده است. اصولا نگارش چنین مجموعه‌ای براساس تعامل بوده و در صحبت‌هایی که میان نویسنده و بازیگر ردوبدل می‌شد بخشی از نقش‌ها درآمد و قصه به خوبی جلو می‌رفت.

وی در پایان اظهار امیدواری می‌کند که مخاطبان از «پادری» خوششان بیاید چرا که «پادری» همانند «دودکش» سریال پیچیده‌ای نیست و اتفاق‌های آن ممکن است برای هر یک از ما بیافتد. این سریال یک سریال خانوادگی است و كل خانواده، محور اين سريال است چون اتفاقاتي كه رخ مي‌دهد مربوط به كل خانواده است و نکات به‌نظر ساده‌ای در این سریال است که می‌تواند تاثیر عمیقی روی بیننده بگذارد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳