يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 19 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۹۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۱۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
گفتگو اختصاصی با هومن برق نورد بازیگر سریال «پادری»



 

 

دیباچه:

بازیگر سریال «پادری»، با نزدیک شدن به روزهای پخش این سریال، در گفت‌وگویی با خبرنگار دیباچه از نقش‌‌اش در سریال محمد حسین لطیفی می‌گوید.

هومن برق‌نورد با اشاره به نقش فیروز می‌گوید: «پادری» ادامه «دودکش» است و  کاراکتر فیروز با همان شکل و شمایل و تکیه‌کلام‌ها در نقش پدر یک خانواده ادامه دارد.

بازیگر نقش فیروز در سریال لطیفی اضافه می‌کند: «پادری» یک کار خانوادگی است و ما باز شاهد روابط میان دو خانواده فیروز و نصرت و البته کل‌کل‌های آن‌ها با یکدیگر هستیم و این درحالی است که یکی از دغدغه‌های فیروز پیداکردن جایی برای شستشوی قالی‌هایی است که از مردم به امانت گرفته‌است.

برق‌نورد درباره‌ی موفقیت دوباره نقش‌اش تاکید می‌کند: به خاطر سال‌ها روی صحنه کار کردن و تجربه‌های تلویزیونی نبض تماشاچی را می‌دانم و همان‌طور که در «دودکش» هم مطمئن بودم این نقش جواب می‌دهد، حس من این است که این سریال در ماه مبارک رمضان با توفیق روبرو می شود.

پادری4


وی در ادامه می‌افزاید: فیروز شخصیتی است که از دل مردم خلق شده و در همه جا وجود دارد. پس از پایان دودکش اغلب مخاطبان معتقد بودند که فیروز را در همه جا دیده‌اند و این شخصیت را کامل درک می‌کنند.

بازیگر سريال «دودکش» با استقبال از دنباله‌دار شدن این مجموعه می‌گوید: شما ببینید ، یک شخصیت به نام فیروز خلق می‌شود و با توفیق روبرو می شود، پس بهتر است داستانش ادامه پیدا کند. اگر من و نویسنده شخصیتی را خلق می‌کنیم پس برایش زحمت کشیدیم، بی‌خوابی کشیدیم تا در تمرین‌های مکرر صیقل پیدا کند. من که فیروز را یک‌دفعه از جیبم درنیاورده‌ام. این شخصیت فقط مختص دودکش و پادری است، حیف است که فقط برای 26 قسمت خرج شود. من اگر جای دیگری از لحن این کاراکتر استفاده کنم بلافاصله همه می گویند هومن برق نورد تکرار شد. مگر یک بازیگر چقدر قدرت خلق یک کاراکتر جدید را دارد. به هرحال مانند همه بازیگران تا یک زمانی این قدرت را دارم پس چه بهتر این شخصیت بسط پیدا کند و تا جایی که تیم انسجام دارد مخاطب لذت دیدن این شخصیت را از دست ندهد.

پادری 2


وی در ادامه درباره‌ی متفاوت بودن نقشش در سریال «دودکش» و «پادری» نسبت به سایر نقش‌های تلویزیونی‌اش می‌افزاید: زمانی که فیلمنامه‌ای به دستم می‌رسد ابتدا دنبال یک آن و نکته هستم که مرا درگیر خود کند. معمولا همان 10 صفحه اول فیلمنامه را می خوانم. اگر آن نکته را داشت  ادامه اش را هم می خوانم. در مورد این سریال نیز روز اول پنج قسمت را با هم خواندم و همان جا حس کردم فیروز را بارها دیده‌ام و یا بهروز را کاملا می‌شناسم. زمانی که من این حس را دارم حتما هم مخاطب هم با من همراه است.

برق‌نورد با اشاره به انسجام تیم تهیه و کارگردانی مجموعه پادری یادآور می‌شود: برای من تجربه‌ کار با آقای لطیفی عالی است؛ من پیش از این با کارهای ایشان آشنا بودم و در اولین ملاقات حس می‌کردم کاملا ایشان را می‌شناسم. به هرحال شخصیت هر کارگردانی از کارهایی که انجام داده مشخص است و من قبل از آشنایی نزدیک با ایشان کارهای تلویزیونی و سینمایی‌اش را می‌پسندیدم.

پادری 1


وی می‌افزاید: با سیدمحمود رضوی نیز به‌واسطه حضور در سریال «پرده‌نشین» آشنا شدم و وقتی قرار شد ایشان تهیه کننده سری دوم «دودکش» باشد با خرسندی کار را قبول کردم. متاسفانه به دلیل عدم پرداخت دستمزد ما از سوی تهیه کننده «دودکش» هیچ کدام از عوامل حاضر به ادامه ساخت این سریال نبودند که خوشبختانه با حضور اقای رضوی این سریال ادامه پیدا کرد.

در پایان بازیگر نقش فیروز با اشاره به جذابیت شخصیت‌ نصرت در این مجموعه می‌گوید: بهنام تشکر برای من دوست خوبی است و تنها دوستی  است که با هم رفت و آمد خانوادگی داریم. ما نقاط مشترک زیادی داریم و حس‌های همدیگر را خوب می‌فهمیم. به هر حال آدم‌ها به نوعی با هم هماهنگ و مچ می‌شوند و این نقطه اشتراک خیلی به هم‌سو شدن بازی ما کمک کرده‌است. اما اولین بار این کل‌کل‌ها را به عنوان دو برادر در «ساختمان پزشکان» تجربه کردیم و اینجا هم به عنوان برادر زن و داماد آن را دنبال می‌کنیم تا فضاي مفرح‌تري را به قصه ببخشيم. تلاش ما در «پادری» بر این است که از تکيه کلام هاي بامزه استفاده کنیم تا هم تازگي داشته باشد و هم کمي عجيب و غريب به نظر برسد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار