جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
مدیر شبكه رادیويي سلامت گفت: شبكه رادیویی سلامت، ویژه برنامه‌های متنوعی از قبيل «تا خدا راهي نيست» و «شوق بندگي» را برای پخش در ایام ماه مبارك رمضان تدارك دیده است.



دکتر صدیقه اعتمادسعید

دیباچه:

مدیر شبكه رادیويي سلامت گفت: شبكه رادیویی سلامت، ویژه برنامه‌های متنوعی از قبيل «تا خدا راهي نيست» و «شوق بندگي» را برای پخش در ایام ماه مبارك رمضان تدارك دیده است.
به گزارش گروه رادیو تلویزیون دیباچه ، دكتر «صدیقه اعتماد سعید»، مدیر شبكه رادیویی سلامت با بیان این كه این شبكه رادیویی در راستای ارتقای دانش سلامت شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش ویژه برنامه‌های متنوع و مختلفی را در ایام ماه مبارك رمضان تدارك دیده است، گفت: شبكه رادیویی سلامت در ایام ماه مبارك رمضان با پخش 12 هزار و 415 دقیقه برنامه با عناوینی همچون «تا خدا راهي نيست»، «شوق بندگي»، «فراسو»، «غذا سلامت زندگي»، «نشاني»، «صبح و زندگي»، «قاصدک»، «مجله پزشکی»به استقبال ماه ضيافت الهي می رود.
ويژه برنامه افطار «تا خدا راهي نيست» به تهيه كنندگي سولماز عطايي و گويندگي فيروزه آدابي و علي مهنام فر از ساعت 19:10 به مدت 110 دقيقه با هدف خودسازي و رسيدن به رضايت الهي به مدت 30 شب با ايجاد فضاي عرفاني شاد و تلفيقي از بخش هاي كوتاه و شنيدني در قالب گزارش، نمايش، داستان، مصاحبه، مسابقه و .. با شنونگان صداي سلامت همراهي مي كند.
ویژه برنامه سحر «شوق بندگي» به تهيه كنندگي حسين فنايي و پيمان پناهي و به گويندگي محمد مطلب از ساعت3:00 به مدت 110 دقيقه در راستاي برجسته سازي، تبيين و استمرار رفتارهاي صحيح و مثبت به خصوص درحوزه هاي گوناگون سلامت فردي و اجتماعي در هر برنامه برجسته ترين نكته دعاي آن روز ماه مبارك رمضان مطرح مي شود و برنامه در قالب يك جنگ متنوع و هدفمند كه در بخش هاي مختلفي همچون كارشناسي، داستان، نمايش، گزارش، نكته ها، نيايش، دعاي سحر، اذان، قرآن، و ... به آن مي پردازد.
برنامه «فراسو»، 5 خرداد تا 16 تير ماه، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 به مدت 30 دقيقه به موضوعاتي از قبيل نكته هاي تغذيه اي براي روزه داران، توصيه هايي براي ورزش روزه داران، اثرات روزه داري بر سلامت جسم و پرسش و پاسخ در اين خصوص، روزه داري در بيماري، و مراقبت های گوارشی در ماه رمضان خواهد پرداخت.
برنامه «غذا سلامت زندگي»، 5 خرداد تا 16 تير ماه، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 13:30 به مدت 30 دقيقه به موضوعاتي همچون روزه داري و رژيم هاي خاص، روزه داري و مراقبت هاي تغذيه اي در مبتلايان به ديابت، روزه داري در نوجوانان و نکات تغذیه ای مربوط به آنها، روزه داري و مراقبت هاي تغذيه اي در مبتلايان به فشار خون، روزه داري و توصيه هاي تغذيه اي به سالمندان مي پردازد.
برنامه «ترتیل قرآن»، 17 خرداد و 16 تير، از ساعت 5:00 به مدت 60 دقيقه هر روز یک جزء را تلاوت مي كند.
برنامه «نشاني»، 17 خرداد و 16 تير، موضوعات مربوط به جزء قرآن روزهای ماه مبارک رمضان را در ساعت هاي 4:50 و 10:20 به مدت 10 دقيقه تقديم شنوندگان مي كند.
برنامه «صبح و زندگي»، 17 خرداد و 16 تير، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 به مدت 85 دقيقه به موضوع سبک زندگی اسلامی- ایرانی، اخلاق و گزارش از استانها خواهد پرداخت.
برنامه «خونه زندگي»، 17 خرداد تا 16 تير، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 10:20 به مدت 75 دقيقه موضوعات اخلاق در ماه مبارک رمضان، بركات ماه مبارک رمضان در زندگي خانوادگي، الگو قراردادن زندگي حضرت علي(ع) و سيره عملي ايشان در خانواده، معرفي كتاب هايي با موضوع مكارم اخلاقي و سيره حضرت علي(ع)، شبهاي قدر، اصول تربيت ديني و نقش آموزه هاي ديني در تربيت فرزندان، و روزه اولی ها را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.
برنامه «به رنگ زندگي»، 17 خرداد تا 16 تير، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 110 دقيقه در بخش پر پرواز به موضوعاتي نظير دعاهای ماه مبارک رمضان، اخلاق، سلامت معنوی، آموزه هاي ديني در تربيت فرزندان خواهد پرداخت.
برنامه «قاصدک»، 17 خرداد تا 16 تير از ساعت 21:05 به مدت 15دقيقه قصه های کودکان با موضوع ماه مبارک رمضان را تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.
برنامه «تابیکران»، 17 خرداد تا 16 تير از ساعت 13 به مدت 30 دقيقه دعای ماه مبارک رمضان را تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.
برنامه «مجله پزشکی»، از 5 خرداد تا 16 تير از ساعت 15 به مدت 60 دقيقه با حضور كارشناسان از تاثیر روزه برسلامتی سیستم گوارش، دیابت، سردرد و ... مي گويد.
برنامه «ورزش و زندگي»، 17 خرداد تا 16 تير از ساعت 6:15 به مدت 15 دقيقه به موضوعاتي از قبيل انجام فعاليت هاي ورزشي در طول ماه رمضان، زمان مناسب براي فعاليت هاي فيزيكي در طول ماه رمضان مي پردازد.
برنامه «افق روشن»، 17 خرداد تا 16 تير، روزهاي زوج هر هفته، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه به موضوعاتي همچون حمایت از کودکان بی بضاعت و بی سرپرست باتوجه به هفته اکرام، و کارکرد های اجتماعی روزه خواهد پرداخت.
برنامه «عصرتون سلامت»، 17 خرداد تا 16 تير، پنجشنبه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 120دقيقه در بخش پر پرواز به موضوع دعا، باورهای تغذیه ای نادرست در ماه مبارک رمضان، الگو گرفتن از حضرت علی(ع)، اخلاق و آموزه های دینی در ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت.
برنامه «کوچه سلامت پلاک 102»، 11 تير ماه، جمعه هر هفته، از ساعت 10:20 به مدت 100 دقيقه به موضوع دعوت به راهپیمایی روز قدس خواهد پرداخت.
برنامه «بفرمایید سیب»، 17 خرداد و 15 تير، جمعه هر هفته، از ساعت 17 به مدت 120 دقيقه در بخش پر پرواز به موضوعاتي از قبيل دعاهای ماه مبارک رمضان، اخلاق، سلامت معنوی، و آموزه هاي ديني در تربيت فرزندان مي پردازد.
برنامه «پشت پلك صبح»، 4 الي 8 تير ماه، از 30 دقيقه بامداد به مدت 120 دقيقه به موضوعاتي همچون احياء و شبهاي قدر، ضربت خوردن و شهادت حضرت علي(ع)، تاثیردعا درشب های قدر، شکر گزاری از خدا، مهمترین خواسته درشبهای قدر، گزارش از مراسم شب های قدر در اماکن مذهبی، فرازهایی از نهج البلاغه، بیانات مقام معظم رهبری درخصوص ویژگی های حضرت علی(ع)، عید سعید فطر، قدر دانی کردن در روز عید سعید فطر، شادی و رضایت ناشی از یک ماه روزه داری مي پردازد.
گفتني است، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت، به صورت 24 ساعته از موج اف.ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲