پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۶۷۱۶
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۰۷ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
الهه حصاری از بازیگری، مربیگری و حال و هوای عید نوروز سخن گفت.

دیباچه:
الهه حصاری جزو بازیگران جوانی است که توانسته طی چند سال گذشته با حضور در فیلم‌های مختلف سینمایی جایگاه خوبی برای خودش در سینمای ایران رقم بزند. به همین بهانه و به مناسبت ایام نوروز پای صحبت‌های این بازیگر در مورد فعالیت‌هایش در سال 94، برنامه‌اش برای آینده و ... نشستیم.



* خانم حصاری سال 94 برای شما و سینمای ایران چطور بود؟


فکر می‌کنم سال خوبی برای سینمای ایران بود؛ خودم هم حال خوبی داشتم زیرا فیلمی مثل «نقش نگار» که در آن بازی کرده بودم و مدت‌ها من و عوامل فیلم منتظر اکرانش بودیم مشکلاتش حل شد و در نهایت رنگ پرده را به خود دید؛ به نظرم این اتفاق خیلی خوبی بود.



* بدترین اتفاق سال 94 برای شما؟


بدترین اتفاق به طور کامل در ذهنم هست و آن خوابیدن پروژه سینمایی آقای پولاد کیمیایی بود که به شدت ناراحت و آزرده خاطر شدم. کار کردن با پولاد کیمیایی افتخار بزرگی بود و از این جهت خوشحالم که تا همان مرحله جلو رفتیم و انتخاب شدم؛ اما از طرف دیگر ناراحتم که کار به ثمر نرسید.



* دلیل توقف تولید این فیلم چه بود؟


 برای هر پروژه سینمایی که این اتفاق برایش می افتد، قطعا دلایل خیلی زیادی وجود دارد. من خیلی وارد جزئیات نشدم اما به طور حتم صلاح کار این بوده است.



* بهترین اتفاق سال 94؟


در فیلم سینمایی «بازدم» به کارگردانی آرش سنجابی سکانسی را بازی کردم که فکر می‌کنم یکی از سکانس‌های ماندگار در کل دوران بازیگری‌ام باشد، خیلی این سکانس را دوست دارم و امیدوارم با اکران «بازدم»، در سال 95 این سکانس را در پرده سینما ببینم.



* چرا تاکنون در سریال‌های تلویزیونی بازی نکردید؟


به نظرم مدیوم تلویزیون به دلیل بیننده هفتاد میلیونی بسیار دلچسب و مقدس است، یک فیلم سینمایی پرفروش در بهترین شرایط حدود دو الی سه میلیون نفر تماشاگر دارد و از این جهت قابل مقایسه با تلویزیون نیست.


اگر پییشنهاد خوبی از تلویزیون داشته باشم بازی خواهم کرد؛ اما پیشنهادهایی که تاکنون داشتم یا فیلمنامه خوبی نداشته و یا نقش مناسب من نبوده است.



* دلیل آمدن اسم شما در تیتراژ سریال «حاشیه» چه بود؟


این اتفاق یک اشتباه کوچولوی تیتراژی بود که نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.



* معیارهای شما برای انتخاب نقش چیست؟


فکر می‌کنم برای انتخاب اول از همه فیلمنامه خیلی مهم است و بعد نقشی که درون فیلمنامه برای تو در نظر گرفته شده است. من دوست دارم در نقشی بازی کنم که خیلی از خودم دور باشد و در زندگی عادی اتفاق نمی‌افتد.


انتخاب این نقش‌ها برایم جذاب‌تر است و امیدوارم در آینده بیشتر بتوانم چنین نقش‌هایی را تجربه کنم.



* کدام نقشتان از شخصیت شما دورتر بوده است؟


کاراکتری که در فیلم «بیتا بی‌ بیتا» بازی کردم به شدت از من دور است و همینطور نقشی که در فیلم «قاعده تصادف» ایفا کردم، یکی از آن نقش‌های سختی بود که احساس می‌کردم باید برایش خیلی زحمت کشیده شود.



* دوست دارید با کدام بازیگر یا کارگردان همکاری کنید؟


فکر می‌کنم خدا من را خیلی دوست دارد؛ چون توانستم از اولین کارم در کنار اساتید سینما قرار بگیرم. اما هنوز خیلی از بزرگان مانند آقای رضا کیانیان هستند که به شدت دوستشان دارم و امیدوارم روزی بتوانم با این عزیزان همکاری کنم.


در مورد کارگردان‌های سینما هم افراد زیادی هستند  اما در حال حاضر شخص خاصی در ذهنم نیست و فکر می‌کنم بهتر باشد اسمی نبرم.

Elahe-Hessari-biographya-com-2



* بجز بازیگری چه فعالیت‌هایی دارید؟


من از دانشگاه تهران فوق دیپلم تربیت بدنی دارم و اکنون دانشجوی رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد قزوین هستم. از 18 سالگی در رشته خودم فعال بودم و در حال حاضر به شکل حرفه‌ای به عنوان مربی فیتنس در یک باشگاه ورزشی در شهرک غرب تهران مشغول فعالیت هستم.



* کدام شغل اولتان است؛ بازیگری یا مربیگری؟


نمی‌دانم؛ چون هر دو را با هم شروع کردم اما ورزش بسیار زیاد برایم مهم و جزو یکی از اولویت‌های زندگی‌ام است. خیلی حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنم و شاید بیشتر از بازیگری به عنوان شغل نگاهش می‌کنم.



* برنامه شما برای سال 95؟


سه فیلم سینمایی دارم که هنوز اکران نشده است. «دویدن در شب» به کارگردانی آقای حسن ربیعی و «بازدم» به کارگردانی آرش سنجابی در سال 95 اکران می‌شوند؛ اما «نگران نباش سارا» به کارگردانی علیرضا امینی امکان دارد به دلیل برخی مشکلات درون فیلم اکرانش سخت باشد. برای این فیلم توانستم جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره اورا آسیا قزاقستان دریافت کنم و خیلی دوست دارم حداقل در گروه هنر و تجربه اکران شود.



* حس و حال شما در لحظه سال تحویل؟


به لحظه سال تحویل که نزدیک می‌شویم یک هول و ولای عجیب قشنگ یا یک هیجان قشنگ درون آدم اتفاق می‌افتد که لحظه بسیار زیبایی را رقم می‌زند. من جزو کسانی هستم که دوست دارم روزی به کره ماه سفر کنم و فکر می‌کنم حس لحظه سال تحویل مثل حس عجیب غریب و هیجان انگیز سفر به ماه است.



* دوست دارید در لحظه سال تحویل کجا باشید؟


در کنار خانواده و دو خواهر دوست داشتنی‌ام؛ شاید جاهای مختلفی را دوست داشته باشم اما هرکجا که باشم باید در کنار خانواده‌ام باشم.



* نظرتان درباره سفره هفت سین چیست؟


از بچگی سفره هفت سین را دوست دارم؛ همیشه با مادر و دو خواهرم همفکری می‌کنیم که سفره هفت سینمان چه رنگی باشد و بعد به یک توافق برای چیدمان سفره هفت سین می‌رسیم و...


حصاری در بخش پایانی صحبت‌هایش به باشگاه خبرنگاران گفت: سالی پر از سلامتی، پرکاری و پرپولی را برای مردم کشورمان آرزو کرد.


برچسب ها: دیباچه ، الهه حصاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳