سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳  |  Tuesday, 10 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۶۴۷
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۷ - ۲۱ تير ۱۴۰۳
ملی پوش ریکرو ایران در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مبینا فلاح عضو تیم ملی ریکرو ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» درخصوص کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: خوشحالم از اینکه بعد از دو سال تمرینات سخت شبانه روزی موفق شدم برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را به دست بیاورم. ۱۰ سال فعالیت در ریکرو برای رسیدن به المپیک کار آسانی نیست اما خوشحام که تلاش‌هایم پایان خوشی داشت. البته که هدف بزرگ من درخشش در خود المپیک است.

حضور در المپیک رویای هر ورزشکاری است/مطمئن بودم سهمیه می‌گیرم

وی افزود: قبل از اعزام به مسابقات کاپ جهانی ترکیه که آخرین مرحله از مسابقات گزینشی المپیک بود، در مسابقات شانگهای و کره جنوبی شرکت کردیم. در کاپ جهانی شانگهای در بخش تیمی، خیلی خوب ظاهر شدیم و در کره هم با توجه به تمرین بیست روزه‌ای که آنجا داشتیم، نتایج به دست آمده برای ما رضایت بخش بود. رقابت در عرصه جهانی سخت است، مخصوصا که نزدیک به المپیک هم باشد، ولی با همه این سختی‌ها با تمریناتی که داشتم، خیلی مطمئن بودم این اتفاق می‌افتد و  خوشحالم که این اتفاق خوب افتاد ودر ترکیه موفق شدم نایب قهرمان شوم و ضمن رسیدن به مدال نقره جواز حضور در پاریس را هم به دست بیاورم.

کماندار تیم ملی کشورمان با اشاره کیفیت این دوره از مسابقات گفت: کاپ جهانی ترکیه از نظر فنی کیفیت بالایی داشت؛ در دور مقدماتی عملکرد خیلی خوبی داشتم و نفر اول بودم و بازی‌های اول را به رقبای ضعیف‌تر خوردم. اما بعد از دو استراحتی که داشتم، بازی حذفی نخستم خیلی سخت شروع شد، سطح مسابقه بالا بود و رقابت خیلی نزدیک؛ اما هرچه داشتم را گذاشتم و سهمیه را گرفتم.

فلاح در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازیهای المپیک هم برنامه خاصی دارید؟ عنوان کرد: کار من تازه از حالا آغاز شده است، باید کلی تلاش کنم تا در المپیک نتیجه خوبی بگیرم. امیدوارم حالا که استارت خوبی زدم، پایان خوبی را هم رقم بزنم. حضور در المپیک رویای هر ورزشکاری است و همین رویاست که یک نفر را وارد ورزش و دنیای قهرمانی می‌کند.

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در واکنش به اینکه چرا در بخش تیمی موفق به کسب سهمیه نشدیم؟ گفت: در مسابقه تیمی ما از آن چیزی که فکر می‌کردیم خیلی بهتر کار کردیم. در مسابقه اول مغولستان را بردیم، بعد ایتالیا یکی از رقبای سرسخت و قدرتمند را پشت‌سر گذاشتیم و به چین خوردیم. چینی که تیم اول دنیاست و همین که در رقابتی نزدیک باختیم، باز هم جای افتخار دارد و توانمندی تیم دختران را نشان می‌دهد که در مسابقات آینده بتوانند با گام‌های بلند یک مدال خوشرنگ برای ایران بگیرند. البته از اینکه موفق نشدیم در این بخش که حتی قول کسب سهمیه آن را داده بودیم به نتیجه دلخواه مان برسیم ناراحت هستیم ولی با همه اینها نتایجی که در ترکیه به دست آمد نشان داد دختران ریکرو ایران واقعا توامند هستند.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی 

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
گزارش دیباچه

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

۰۹:۰۹  -  ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
جشنواره فیلم فجر امسال با حضور چشمگیر ستاره ها؟! آیا محمد خزاعی تا آخر می‌ماند؟

صحبت‌های امیدبخش " مسعود پزشکیان "، جان تازه‌ای به سینمای کشورمان بخشید

۰۹:۰۲  -  ۱۳ شهريور ۱۴۰۳
مدیر شبکه مستند سیما در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

هشتمین جشنواره تلویزیونی مستند برگزار می‌شود/ مخاطبان شبکه مستند به آثار برتر رای خواهند داد

۱۴:۲۴  -  ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
راستی آزمایی دیباچه را ببینید

آیا گفتگو تلویزیونی رئیس جمهور ضبطی بود؟

۲۱:۵۰  -  ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با مهرداد کوروش نیا، کارگردان تئاتر

"زیگموند" نگاهی غیر متعارف به زندگی فروید! / جای تحلیل های ساختارمند و فلسفی در تئاتر خالی است

۰۹:۰۲  -  ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با "علی هنرور" کارگردان و تهیه کننده انیمیشن «باغ قصه‌ها»

باغ قصه ها، آموزش والدین را اولویت خود قرار نداده و نخواهد داد!

۰۹:۰۰  -  ۰۵ شهريور ۱۴۰۳