شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۴۵۷
تاریخ انتشار : ۵۸ : ۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱

زهرا فرود: " آرمین قاسم زاده " کارگردان برنامه هایی چون «کاف گاف»، «بیسیم» و برنامه تلویزیونی «دات آی آر» که هم اکنون کارگردانی مجموعه برنامه " از این به بعد " را از شبکه نسیم سیما برعهده دارد می گوید: " از این به بعد" با نگاه کمدی، می کوشد تا دریچه تازه ای برای تسریع انجام کارهای قانونی و حقوق شهروندی را پیش پای مخاطبان قرار دهد.همچنین این مجموعه می تواند به عنوان برنامه ای کاربردی و مطلوب به جهت انتقال مفاهیم قضایی به جامعه محسوب گردد.

"آرمین قاسم زاده" کارگردان برنامه تلویزیونی  " از این به بعد "  که سابقه فعالیت در عرصه اجرای خبر را دارد، به خبرنگار دیباچه گفت : مهمترین شاخصه این مجموعه که با نگاهی طنازانه محتوا و مفاهیم خود را به مخاطب انتقال می دهد، ترویج فرهنگ و حقوق شهروندی است .

«از این به بعد» دریچه‌ای مطلوب، به جهت انتقال مفاهیم قضایی به جامعه است

وی افزود: " از این به بعد "در قالب طنز اجتماعی می کوشد تا با به کارگیری ظرفیت رسانه ملی در قالب روایت های کمدی، پیرامون فرهنگ سازی و آموزش مهم حقوقی و قضایی به افراد جامعه ،به عنوان حقوق شهروندی ،ناگفته‌هایی را ارائه دهد.

"قاسم زاده " اظهار داشت: از آنجا که آموزش و فرهنگ سازی به زبان طنز و در فضای لطیف به جای بیان صریح و خشک در تاثیرگذاری بر اذهان، سهم بسزایی دارد، بنابراین در تولید این مجموعه، سعی شد همه یادآوری ها و آموزش ها پیرامون مباحث قضایی و حقوقی در بستر روایت های نمایشی و طنز گونه بیان گردد.

وی ادامه داد: " از این به بعد "با حمایت مرکز رسانه قوه قضاییه ساخته و به روی آنتن شبکه نسیم آمد .این برنامه در راستای تولید محتوا، از تجربه ۵۲ بازیگر شناخته شده در عرصه طنز وکمدی و نیز تعدادی نقش آفرین در عرصه تئاتر کمدی وتئاتر تلویزیون بهره برده است.

«از این به بعد» دریچه‌ای مطلوب، به جهت انتقال مفاهیم قضایی به جامعه است

"قاسم زاده "گفت: در این برنامه که در هر قسمت آموزه های مختلف در اختیار بیننده قرار داده می شود، مخاطب یاد می گیرد که چگونه با استفاده از مسائل حقوقی و قضایی مشکلات و دغدغه‌های خود را مرتفع سازد. و در واقع " از این به بعد" بازگو کننده آن است که مردم بعد از این با دانستن برخی مباحث، پیرامون حقوق خود و دانش قضایی چگونه بهینه تر و صحیح تر در راستای برطرف نمودن مسائل گام بردارند .همچنین بیننده با تماشای این مجموعه برنامه بهتر و آسوده تر می تواند در عرصه خرید و فروش ماشین ،مسکن و ...عمل کند ،چرا که به این آگاهی دست می یابد به جهت خرید مسکن ،زمین و ...چگونه و از چه جاهایی لازم است، استعلام بگیرد و ارائه مطالبی پیرامون مباحثی همچون سند های تک برگ ،دادگاه آنلاین و سامانه شهود مطلعین از دیگر موضوعاتی هستند که در "از این به بعد" در قالب نمایش های طنازان به آنها پرداخته می شود.

«از این به بعد» دریچه‌ای مطلوب، به جهت انتقال مفاهیم قضایی به جامعه است

وی با بیان اینکه در این برنامه تلاش کردیم تا همه تحولاتی که در مسائل حقوقی و قضایی کشور در زندگی مردم نمودیافته را مصور کنيم خاطرنشان کرد: پتانسیل ادامه دار بودن این مجموعه از سوی مخاطب مشخص می شود. به هرحال امیداورم "ازاین به بعد"راضی کننده بوده باشد و مخاطبان با شرکت در نظرسنجی شبکه نسیم پیرامون این برنامه، در روند ادامه تولید آن سهیم باشند.

گفتنی است تهیه کنندگی این برنامه که از شبکه نسیم روی آنتن می رود را آرمین فکری بر عهده داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار