پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۸۹
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

در خصوصی سازی، مهم بحث مدیریت است که باید بدانیم به کجا خواهد رسید. وقتی می شود گفت خصوصی،که دو تیم صد در صد واگذار شوند.

گروه ورزش دیباچه- مجتبی بیگلری: در سال های اخير بيشترين مشكلات ورزش کشور علی الخصوص فوتبال ریشه در بحث مدیریت داشته است. صندلی مدیریتی که باید آرامش دهنده و ظرف تولید انرژی مثبت برای تیم و مجموعه یک باشگاه ورزشی باشد به نقطه ضعف اصلی و کارخانه تولید بحران و حاشیه تبدیل شده است.
باشگاه استقلال نیز در این بین ظاهرا بیشترین ضرر مدیریتی را متحمل شده است.

در زمان مدیریت «سید رضا افتخاری» و در ادامه «امیر حسین فتحی» «هادی طباطبائی» سنگربان و ستاره سابق استقلال، منتقد اصلی مدیریت باشگاه بود. تا جایی که گاهی هواداران دچار این برداشت می شدند که شاید، او به دنبال سهم خواهی و رسیدن به صندلی ریاست پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیا است.

اما او در جلسه برگزار شده در مجلس به سوال معاون وزیر ورزش که شما چرا مدیرعامل نمی شوید گفت؛ «من توانایی این کار را ندارم». طباطبائی با این جمله به شایعات پایان داد و از خود چهره یک دلسوز استقلال و هواداران این تیم به نمایش گذاشت.

من مفهوم خصوصی‌ سازی به این شکل را نمی‌فهمم/برای قضاوت عملکرد مدیریت استقلال فعلا زود است

هادی طباطبائی در رابطه با این سوال که عملکرد کادر مدیریتی استقلال را چگونه ارزیابی می کنید گفت: خدا را شکر که استقلال امسال آرامش بهتر و بیشتری نسبت‌ به سال‌های گذشته دارد. الحمدلله در نتیجه‌گیری هم خوب عمل کرده و الان می‌بینیم به واسطه همین امتیازها در صدر جدول قرار دارد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و تیم جام بگیرد. چرا که سال‌ها است به‌ خاطر مشکلات موجود در بحث مدیریت تیم کاملا متضرر شده و نتوانسته کیفیت لازم را داشته باشد و جام را به خانه بیاورد. این آرامش باعث شده تیم روند خوبی داشته باشد و ثبات بهتری پیدا کند. اما در مورد کل عملکرد مدیریتی در پایان فصل بیشتر و بهتر می‌توانیم صحبت کنیم.

پیشکسوت استقلال در رابطه با موضوع بازیکنان سرباز و عملکرد مدیریت در این ماجرای به خصوص بیان داشت: در مورد این‌ موضوع خود باشگاه باید پاسخگو باشد. من خیلی در جریان ریز مسائل نیستم و نمی‌دانم به چه شکلی بوده‌ است. اما موردی است که خود باشگاه باید جوابگوی چرایی و چگونگی آن باشد.

دروازه بان سابق تیم ملی در رابطه با خصوصی سازی سرخابی ها تاکید کرد: من مفهوم خصوصی‌ سازی به این شکل را نمی‌فهمم، سوال این است که چه اتفاقی برای مدیریت این باشگاه می‌افتد؟ وقتی بحث خصوصی‌ سازی می‌شود، شما باید تا انتهای مسیر را ببینید ولی ما چیز خاصی در این خصوص نمی‌بینیم. صرفا می‌گویند سهام را واگذار می‌کنند آیا اصلا سهام است؟ آیا این پول به حساب باشگاه واریز می‌شود؟ این‌ که در آینده قرار است تبدیل به سهام شود یا خیر؟ اطلاعی ندارم و توجیه نیستم. اما مهم این است که اگر قرار است این باشگاه خصوصی شود باید صد در صد خصوصی شود و تا آن زمان، را بسیاری در پیش است. مهم بحث مدیریت است که باید بدانیم به کجا خواهد رسید.

شیر کپنهاگ در رابطه با بازیکنان جدید استقلال افزود: بازیکن برزیلی را ندیده ام، حتما خوب بوده‌ که مربی او را انتخاب کرده است. اما خب باید ببینیم چه‌ قدر می‌تواند خودش را با تیم سازگار کند و هماهنگ شود، تا در داخل زمین هم کیفیت لازم را داشته باشد. اما «آمانوف» بازیکن خوبی است. آمانوف را در چند بازیی که انجام داد، بازیکن خوبی دیدم. در مجموع خارجی های استقلال با کیفیت و خوب بودند و برای تیم مثمر ثمر واقع شدند.

وی در پاسخ به کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس گفت: این رقابت در سه چهار هفته پیش رو تا دربی، برای هر دو تیم سخت است. هر تیمی بتواند امتیازات کامل خود را بگیرد فکر می‌کنم بیشترِ مسیر قهرمانی را برای خود هموار کرده‌ است. طبیعتا امیدوارم استقلال قهرمان شود، و استقلال اگر در این سه هفته بتواند ۹ امتیاز ممکن را بگیرد تا نود درصد قهرمان لیگ خواهد بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲