چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۶۷۸
تاریخ انتشار : ۳۶ : ۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
«مهدخت مولایی» بازیگر فیلم سینمایی «بوتاکس» در گفتگو با دیباچه مطرح کرد:

« مهدخت مولایی» بازیگر جوان و با استعداد سینما و تئاتر تا کنون در آثار موفقی همچون " دختر" ، " ویلایی‌ها "، " سورنجان " ایفای نقش کرده است،خانم بازیگر این روزها با بازی در فیلم سینمایی « بوتاکس» که در جشنواره جهانی فجر به اکران درآمده نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است ، فیلم « بوتاکس » به کارگردانی « کاوه مظاهری » تا کنون بازتاب‌های مثبتی از سوی مخاطبان داشته و پیش تر در جشنواره‌های خارجی کسب موفقیت داشته است و به گفته کارگردان آن در جشنواره‌های بین المللی توسط برخی منتقدین با آثار برادران کوئن به خصوص فیلم سینمایی " فارگو" مقایسه شده است .

« مهدخت مولایی » بازیگر سینما و تئاتر در خصوص چگونگی انتخابش برای بازی در فیلم سینمایی « بوتاکس » گفت : با « کاوه مظاهری» قبل از " بوتاکس" آشنا بودم و فیلم‌های کوتاه او را دیده و از موفقیت‌های ایشان مطلع بودم، درواقع از قبل از اینکه فیلمنامه « بوتاکس » را برای من بفرستد، اشتیاق همکاری با او را داشتم . اولین دلیل قبول همکاری با این پروژه خود « کاوه مظاهری» بود به این دلیل که واقعا با توجه به شناخت قبلی از او اطمینان داشتم که حتما خروجی این فیلم، خروجی موفقی خواهد بود . بعد از اینکه فیلمنامه را خواندم و نقش را برای من توضیح داد، اطمینانم خیلی بیشتر شد و از آنجا که فیلمنامه حرف اول را برای من می‌زند و کاراکتر هم بسیار جذاب بود، با اشتیاق به پروژه پیوستم .

وقتی خروجی کار را می‌بینم، خوشحال هستم که اشتباه نکردم!

وی در ادامه افزود : من تجربه همکاری با کارگردانان فیلم اولی را داشته‌ام ، اما با توجه به پیشینه‌ای که «کاوه مظاهری» داشت، این پیشنهاد را پذیرفتم ، کاوه از معدود کارگردانانی است که قبل از شروع فیلمبرداری، کاملا می‌داند که چه چیزی می‌خواهد؛ یعنی هیچ شکی به کارش ندارد و به همه چیز آگاه است و وقتی با کسی طرف هستیم که به کارش اطمینان دارد، قطعا خیال ما هم راحت می‌شود .

این بازیگرضمن اشاره به این موضوع که "از همان اول اطمینان داشته که فیلمنامه « بوتاکس » ، فیلمنامه خوبی است " بیان کرد: حالا وقتی خروجی کار را می‌بینم، خوشحال هستم که اشتباه نکردم، به قدری همه عوامل از بازیگران گرفته تا کارگردانی و فیلمبرداری و... انتخابی درست داشت و همه چیز سرجای خودش بود، که نتیجه‌ای غیر از کسب موفقیت برای آن تصور نمی‌کردم . در واقع نمی‌توانم نقطه قوت مشخصی برای این فیلم نام ببرم به این دلیل که از اول همه چیز درجای خود پیش رفت و واضح است وقتی تمام گروه سعی کنند تا کار خود را به بهترین نحوانجام بدهند کسب موفقیت موضوع دور از ذهنی نیست می‌توانم بگویم عامل موفقیت « بوتاکس» انتخاب درست تک تک عوامل و تلاشی است که یکایک آنها برای به دست آوردن  خروجی مثبت از فیلم کرده‌اند .

وی درخصوص تجربه بازی در کنار « سوسن پرور» بیان کرد: پیش از این « سوسن پرور» را تنها از نقش‌هایی که در تلویزیون ایفا کرده بود، می‌شناختم و هیچ شناختی از او نداشتم، تا اینکه روز اول دورخوانی ایشان را دیدم و از همان روز اول هوش خانم پرور من را تحت تأثیر قرار داد و کاملا واضح بود که من با بازیگری باهوش طرف هستم که بازیگری حرفه‌ای به معنای واقعی است، تمام پیشنهاداتی که به من و « کاوه مظاهری» در رابطه با نقش‌ها،بازی ومتن می‌داد،جالب و حرفه‌ای بود . همچنین سر صحنه ارتباط درستی با من و حتی بازیگران دیگری که تجربه کمتری داشتند، برقرار می‌کرد و به طور کلی کار کردن با خانم پرور لذت بخش بود و ای کاش خیلی بیشتر می‌توانستم در کنارشان کار کنم .

بازیگر سریال نمایش خانگی « سیاوش » در خصوص جذابیت بازی در شبکه نمایش خانگی گفت : در زمان انتخاب کارها خیلی به اینکه قرار است از طریق کدام مدیوم پخش شود، توجهی ندارم، به نظرم عوامل کار و فیلمنامه و نتیجه‌ای که از ابتدا قابل پیش بینی باشد، اهمیت بیشتری دارند، برخی از کارها از همان ابتدا مشخص است که خروجی خوبی دارند و این برای من کافی است . به نظرم همانطور که در سینما شاهد تولید آثار باکیفیت هستیم در شبکه نمایش خانگی هم کارهای خوبی تولید می‌شود و از طرفی سریال‌هایی که کیفیت کمتری دارند هم ساخته می‌شود.

این بازیگر ضمن اشاره به این موضوع که متأسفانه کیفیت آثار تلویزیونی رفته به رفته کمتر می‌شود، افزود : این موضوع باعث تأسف است ، امیدوارم کمی سخت گیری‌ها کمتر شود تا کیفیت بالاتر برود . شخصا فعلا تمایلی ندارم که با تلویزیون کار کنم .

وی در انتها اظهار داشت: از حضور در سریال « سیاوش » بی نهایت خوشحال هستم، تجربه خوبی برای من بود و از آقای « یاری » و « محمدزاده» ممنون هستم که به من اعتماد کردند و 8 ماه در کنار آنها تجربه خوبی کسب کردم.امیدوارم سختی‌های دوران کرونا هرچه زودتر برطرف شود و بتوانیم فیلم‌ها را با خیال آسوده در سینما ببینیم و آرزو می‌کنم در هر مدیومی که کاری تولید می‌شود، قابل قبول و با کیفیت باشد.

گفت و گو از : اعظم صفایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳