جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

محمد حسن گودرزی : هفته گذشته اتفاقات گوناگونی در عرصه موسیقی در جهان رخ داد که خوانندگان و هنرمندان فعال در این زمینه را در بر می گرفت. با هم نگاهی به برخی از مهمترین اتفاقت موسیقی جهان در هفته ای که گذشت می اندازیم:

تاریخ سازی آهنگ معروف یک گروه راک بعد از 44 سال !

موزیک ویدئوی گروه مطرح انگلیسی بعد از 44 سال رکورد شکنی کرد.

به گزارش people.com، موزیک ویدئوی گروه مطرح کوئین (Queen) در وب سایت یوتیوب به مرز یک میلیارد بازدید رسیده که برای این گروه قدیمی سبک راک تاریخ سازی کرده است. این موزیک ویدئو که راپسودی بوهیمیایی (Bohemian Rhapsody) نام دارد، در سال 1975 از تلوزیون به نمایش درآمد و مورد توجه قرار گرفت.

هزینه 4 میلیون پوندی خواننده معروف برای بستن دهان همسایگان

به نظر می رسد علت این استقبال، اکران موفقیت آمیز فیلمی به همین نام در مورد زندگی فِرِدی مِرکوری خواننده این گروه باشد که سال گذشته به نمایش درآمد و موفقیت بسیاری کسب کرد.

برایان مِیت (Brian May) و راجِر تِیلور (Roger Taylor) تنها بازماندگان گروه کوئین در اظهار نظری اعلام کردند که به یک میلیاردی شدن این آهنگ در یوتیوب افتخار می کنند.

این دو ضمن تشکر از هواداران خود از ساخت موزیک ویدئوی جدیدی خبر دادند و اضافه کردند: از همه شما هواداران در سراسر جهان تشکر می کنیم و اعلام می کنیم که سه موزیک ویدئوی جدید از آهنگ هایمان و با حضور شما هواداران خواهیم ساخت.

هزینه 4 میلیون پوندی خواننده معروف برای بستن دهان همسایگان

خواننده مطرح انگلیسی 4میلیون پوند برای خانه خود هزینه کرد تا از جلوی شکایت همسایگان خود را بگیرد.

به گزارش روزنامه metro، اِد شیران خواننده مطرح انگلیسی مبلغ 4 میلیون پوند برای خانه خود هزینه کرده تا جلوی شکایت همسایگان خود را بگیرد. شیران این مبلغ را برای تامین امنیت و ضد صدا کردن خانه خود هزینه کرده زیرا همسایگان وی در منطقه ساسِکس (( Sussex از سر و صدای زیادی که از خانه این خواننده مطرح داشته شکایت کرده اند.

هزینه 4 میلیون پوندی خواننده معروف برای بستن دهان همسایگان

به گزارش نشریه SUN این خواننده - که گفته می شود ارزش ثروت وی به 160 میلیون دلار (128 میلیون پوند) می رسد - نه تنها صاحب طبقه بالای رستوران خود در محله ناتینگ هیل لندن است، بلکه دو خانه را در کنار عمارت 19.8 میلیون پوندی خود در لندن خریده است.

گفته می شود این خواننده 28 ساله برای نصب تعدادی عایق در اطراف خانه خود 4 میلیون پوند هزینه کرده است. این عایق ها باعث کاهش صدای خانه می شوند.

ترانه گروه مارون فایو در یوتیوب رکورد شکست

یکی دیگر از اهنگ های گروه مارون فایو رکورد شکنی کرد.

به گزارش forbes، بعد از موفقیت ادامه دار آهنگ Girls Like You یکی دیگر از آهنگ های گروه پاپ راک آمریکایی مارون فایو (Maroon 5) به نام Sugar رکورد شکنی کرد.

هزینه 4 میلیون پوندی خواننده معروف برای بستن دهان همسایگان

این آهنگ در وب سایت یوتیوب، تاکنون بیش از 3 میلیارد بار دیده شده و رکورد جدیدی برای این گروه به جای گذاشته است. Sugar هشتمین ویدئو کلیپی است که در وب سایت یوتیوب به رکورد 3 میلیارد بیننده می رسد و در رده نهم پربازدید ترین ویدئوهای این وب سایت قرار گرفته است.

Sugar سومین تک اهنگ از آخرین آلبوم این گروه به نام V است که در سال 2015 منتشر شده و نکته جالب توجه این است که این موفقیت بعد از بیش از چهار شال از انتشار آلبوم این گروه صورت می گیرد.

رده نخست در بین ویدئو کلیپ های منتشر شده در یوتیوب متعلق به آهنگ Despacito که کار مشترک دَدی یانکی (Daddy Yankee) و لوئیس فونسی (Luis Fonsi) است که در حدود 6 میلیارد بازدید داشته است.

سه خبر کوتاه دیگر از موسیقی

- گروه متالیکا در حال آماده سازی ویدئو کلیپی از آهنگ Here Comes Revenge است. اولین تصاویر مربوط به این آهنگ منتشر شده و به نظر می رسد که اولین نمایش آن تا آخر ماه جاری میلادی باشد.

- اِسلش (Slash) گیتاریست افسانه ای گروه گانز اِن روزِز (Guns N’ Roses) به دیگر اعضای این گروه اضافه شد و به نظر می رسد که این گروه قدیمی سبک راک، بار دیگر در حال شکل گیری است.

هزینه 4 میلیون پوندی خواننده معروف برای بستن دهان همسایگان

- گروه موسیقی کُره ای BTS، اولین فیلم خود را با نام سئول را بیار: فیلم سینمایی (Bring the Soul: The Movie) به اکران عمومی در خواهند آورد. این فیلم شبه مستند در مورد یکی از کنسرت های این گروه است. گروه BTS از شهرت زیادی در داخل و خارج از کُره جنوبی برخوردار است تا جایی که از این گروه برای سخنرانی در اجلاس عمومی سال گذشته در سازمان ملل دعوت شد.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲