به گزارش دیباچه،پلی اعصاب خورد کن بنام گیشا؛پلی که همواره ترافیک صبحگاهی آن برای بسیاری خاطرات زیبایی را به یاد نمی آورد ؛ هرچند که گفته می شود ساخت پل گیشا را به یک شرکت بلژیکی دادند و پل با سازه فلزی پیچ و مهره ساخته شد؛ پلی موقت و تماماً فلزی به طول ۶۲۰ متر با ارتفاع بالاتر از حد استاندارد، کمعرض و دارای دو لاین عبوری ؛ اما آنچه مسلم است دیگر این پل تحمل پذیرش حجم زیاد بار ترافیکی تهران را نداشت ؛هرچند قرار بود این پل موقت مورد استفاده قرار بگیرد اما سالها مهمان مردم تهران بود .
صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره پل گیشا گفته: « جمع آوری پل گیشا به اتمام رسیده و تنها یک تیر آن باقیمانده است که آن هم در روز شنبه به صورت نمادین برای اعلام اتمام برداشته میشود و این احتمال وجود دارد تیر آخر پل گیشا را به موزه انتقال دهیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به احداث زیرگذر گیشا گفت: تا پایان سال جاری زیرگذر گیشا و تا انتهای سال ۹۹ پل سبز زندگی به بهره برداری میرسند.
شایان ذکر است؛ پیش تر پیروز حناچی شهردار تهران مهر ماه سال ۹۸ را موعد افتتاح زیرگذر گیشا اعلام کرده بود.
در ادامه دیلمی درباره علت تخریب آسفالت معابر از سوی شهرداری برخی از معابر گفت: قبل از آن که روکش آسفالت معبری انجام شود، از شهرداری مناطق میخواهیم تا برنامه عمرانی خود را برای ۵ سال آینده ارائه کند، به این دلیل که باید شهرداریهای مناطق باید قبل از انجام روکش، عملیات شهری را انجام دهند.وی با اشاره به حوادث پیش بینی نشده گفت: ممکن است در بعضی از معابر حوادثی رخ دهد که از دست شهرداریهای مناطق خارج باشد و به اجبار حفاری و تخریب آسفالت برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده انجام شود که مدیریت شهری سعی میکند تا وقوع اینگونه حوادث به کمترین میزان برسد.