جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۰۲۷
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۶ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

عباس غزالی در گفت‌وگوبا دیباچه و درمورد حواشی اخیر صدا وسیما  و اتفاقات عجیب در شبکه سه گفت: «معمولا اخباری از این دست را و دوست ندارم دنبال نمی‌کنم اما در مجموع باید بگویم که رسانه ملی واقعا باید متعلق به مردم باشد و تمام افراد این محموعه مانند یک خانواده باشند. در حالی که امروز رسانه بدل به میدان جنگ و جدال، صحنه زیرآب‌زنی و حسادت از پیشرفت همکاران شده است.»

سازمان صدا و سیما باید به «90» افتخار کنند

غزالی با اشاره به برنامه «90» و پخش نشدن آن گفت: «ترجیح می‌دهم درمورد برنامه «90» صحبت کنم: برنامه‌ای که فکر می‌کنم برپایه صداقت و راستی پایه گذاشته شده و به رک‌گویی از پشت پرده فوتبال در سال‌های اخیر پرداخت و با وجود بیان حقایق تلخ وشیرین موجب پیشرفت فوتبال شده و دست آدم‌های اشتباهی را از فوتبال کوتاه کرده است. جدای از این موضوع «90» با وجود پرداخت تخصصی به فوتبال، برنامه‌ای پرمخاطب بوده که شبکه 3 و سازمان صدا و سیما باید به آن افتخار کنند. برنامه‌ای با سبقه 20 ساله که بینندگانش را تا ساعت 2 نیمه‌ شب پای تلویزیون می‌نشاند و گاهی 4 ساعت به طور زنده پخش می‌شد. این برنامه وسط هفته پخش می‌شد ولی مخاطبانی از تمام سنین را همراه می‌کرد و البته طرفداران خارج از کشور هم داشت.»

رفتارهایی که جای‌شان مهدکودک است

او که چنین رخدادهایی را موجب لطمه به رسانه ملی می‌‌داند، در ادامه گفت: «تلویزیون باید برنامه‌هایی این‌چنینی را تقویت کند، سمت ساخت هر چه بیشتر آنها برود و اگر اختلاف‌نظری هم رخ داد که با سیاست‌های روز مغایرت داشت، با گفت‌وگو و به دور از لج و لج‌بازی‌ موضوع را حل کنند. در حالی که ما شاهدیم 3 هفته گذشته و برنامه با رفتارهای کودکانه پخش نشده است؛ رفتارهایی که جای‌شان مهدکودک است و نه صدا و سیمای ملی... جنگ و جدل بیش از پیش به خودمان لطمه می‌زند و موجب خوشحالی دشمنان ما می‌شود تا اینکه ضعف‌‌مان را درمان کند.»

عباس غزالی در گفت و گو با دیباچه : مردم به رسانه پشت خواهند کرد!

بی‌تجربگی مدیریت تاثیرگذار بوده

عباس غزالی مشکل را متوجه مدیر جوان شبکه سه دانست و گفت: «راستش دلایل این اتفاق‌ها را درست نمی‌دانم اما فکر می‌کنم بی‌تجربگی مدیریت تاثیرگذار بوده است. مدیریت شبکه سه، سِمت کمی نیست و در این سال‌ها دست آدم‌های کارکشته‌ای چون آقای پورمحمدی بوده است. مدیر فعلی شبکه جوان است و اتفاقا من هم با نیروی جوان و انتخاب مدیران جوان مشکلی ندارم اما معتقدم این ناهماهنگی حواشی از عدم تجربه مدیر شبکه می‌آید و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاق‌‌هایی نباشیم.»

چنین اخباری مرا دلسرد می‌کند

او معتقد است: «بازتاب منفی حواشی اخیر شبکه سه و شاخ و برگ پیدا کردن این اتفاقات ناراحت کننده است. به عنوان کسی که از تلویزیون رشد کرده و خودم را جزیی آن می‌دانم و سریال تازه‌‌ام هم از اول آذرماه روی آنتن خواهد رفت، باید بگویم که چنین اخباری مرا دلسرد می‌کند و امیدوارم دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم و شادی و نشاط به رسانه برگردد چرا که ما یک خانواده هستیم و برای مردم کار می‌کنیم.»

مردم به رسانه پشت خواهند کرد

غزالی در آخر هم گفت: «مردم نشان داده‌اند که اگر خوراک خوبی در رسانه در اختیارشان قرار بگیرد، سراغ شبکه‌‌های خارجی نمی‌روند اما در صورت استمرار برنامه‌‌های سطحی، سرد و بی‌هویت و تعطیلی برنامه‌‌های خوبی چون «90» دیگر نباید توقع استقبال مردم را داشت و در واقع مردم به رسانه پشت خواهند کرد.»

گفت و گو از : سعید طاهری


منبع: دیباچه
برچسب ها: عباس غزالی ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار