جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۳۴۱
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
بازیگر فیلم "انزوا" گفت: برای من در درجه اول عوامل و کیفیت کار و فیلمنامه خوب مهم است، بحث مالی اولویت اولم نیست. نه اینکه مورد مالی بی اهمیت باشد اما من هر نقشی را قبول نمی کنم و اینطور نیست که برای پول در آوردن تن به هر نقشی بدهم.

به گزارش دیباچه، امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت‌های پیش روی خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر با سه فیلم سینمایی قرارداد بسته‌ام و به امیدخدا سال خوبی را پیش رو خواهم داشت.

وی در همین راستا ادامه داد: هنوز در مورد زمان فیلمبرداری این سه اثر به من خبری داده نشده و پروسه پیش تولید آنها ادامه دارد. طبق صحبت‌های انجام شده و به امید خدا امسال با هر سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر خواهم شد.

امیرعلی دانایی: تا بازیگر جلوی دوربین نرود آن قرارداد چندان اعتباری ندارد!

بازیگر فیلم "انزوا" در مورد عدم اطمینان برخی بازیگران به ثبت قرارداد تصریح کرد: گاهی اوقات شما قراردادی را می‌بندید اما آن کار به هر دلیلی متوقف شده و قرارداد فسخ می‌شود. شاید بتوان گفت که بازیگر تا جلوی دوربین نرود آن قرارداد چندان اعتباری ندارد. من در اکثر پروژه هایی که تا به حال کار کرده‌ام یا پیشنهادی شده به عینه دیده‌ام که همه با مشکلات مالی روبرو هستند و در مراحل مختلف تولید به مشکل برخورد کرده و یا متوقف می شود.

وی با ابراز گلایه از بی‌اعتنایی مسئولین فرهنگی به مشکلات اقتصادی هنرمندان تاکید کرد: کلاً سینمای ایران به بازیگران اهمیت نمی‌دهد و به قول معروف کسی دلش به حال بازیگران نمی‌سوزد. شاید خود بازیگران هوای همدیگر را داشته باشند اما سیستم فرهنگی برای بازیگران ارزش خاصی قائل نیست.

وی نگاه خود به عرصه بازیگری را اینگونه توصیف کرد: واقعیت امر اینکه پیشنهادات بسیار زیادی به من می‌شود. اگر می‌خواستم تا به امروز همه این پیشنهادات را بپذیرم همیشه روی پرده سینما و یا قاب تلویزیون بودم اما برای من فیلمنامه، بازیگران و کارگردان بسیار مهم هستند و سعی می کنم هر کاری را قبول نکنم.

امیرعلی دانایی: تا بازیگر جلوی دوربین نرود آن قرارداد چندان اعتباری ندارد!

دانایی کیفیت را مهم‌ترین دلیل پذیرش نقش دانست و خاطرنشان کرد: برای من در درجه اول عوامل و کیفیت کار مهم هستند و بعد از آن به مسائل مالی یک پروژه نگاه می‌کنم. نه اینکه مورد مالی بی اهمیت باشد اما من هر نقشی را قبول نمی کنم و اینطور نیست که برای پول در آوردن تن به هر نقشی بدهم.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار