چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
محمدرضا گلزار بازیگر مطرح و به عقیده خیلی از علاقه مندانش سوپراستار سینمای ایران که بعد از وقفه ای طولانی دور بودن از فعالیت موسیقایی خود در یک سال اخیر وقت بیشتری برای خوانندگی صرف میکند و حرفه ای تر از قبل به این امر هنری می پردازد، هشتم شهریور در دوسانس به همت شرکت اکسیر نوین و تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده به اجرای کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه پرداخت.
به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه، کنسرت این  بازیگر و خواننده سرشناس درحالی برگزار می شود که هنوز آلبوم رسمی از وی منتشر نشده و تک آهنگ هایی که در فضای مجازی به صورت مجاز منتشر می شود و نسبت به استقبال حاضران در سالن اجرا می شود.

حضور مهناز افشار بازیگر سرشناس و پارنتر موفق گلزار که در فیلم های زیادی کنار هم به ایفای نقش پرداخته بودن یکی از اتفاق های مهم کنسرت بود که برای معرفی بانوی سینمای ایران از سوی گلزار خطاب شد و با تشویق حاضران در سالن همراه بود.

حمایت محمد رضا گلزار از حمید صفت با درخواست اجرای آهنگش در کنسرت

امیرعباس کودک ۷ساله ای که چند وقتی هست در فضای مجازی با نام (کچیلیک) به شهرت رسیده یکی از مهمان های این کنسرت بود که در اتفاقی جالب گلزار اورا به روی صحنه دعوت کرد و برای دقایقی آهنگ جدید "همه رفتن "این خواننده را زمزمه کرد، حضور امیر عباس روی صحنه باعث شد این خواننده خاطره ای از تفاوت نسل خود با نسل فعلی و دوران کودکی متفاوت این دونسل را بازگو کند.

حمایت به سبک گلزار از حمید صفت هم در شب کنسرت دیده شد و گلزار از امیر عباس درخواست کرد که از آهنگ های این خواننده که این روزها درگیر پرونده قتل ناپدری خود و مظنون به قتل وی بوده است را  بخواند که این درخواست توسط کچیلیک اجرایی نشد .


حمایت محمد رضا گلزار از حمید صفت با درخواست اجرای آهنگش در کنسرت


"چطوری دیوونه " باورکن "لعنتی" توکه نیستی"بهم خیلی بدکردی" دلم شکست" "از تو چه پنهون "همه رفتن"از جمله آهنگ هایی بود که در این کنسرت اجرا شد و نقطه عطف کنسرت اجرای آهنگ "روزای برفی"بود که قبل از اجرای به احترام خواننده مشترک این اثر مرتضی پاشایی فقید، گلزار خواستار ۱دقیقه سکوت و روشن کردن نور موبایل شد و دقایق خاصی را درسالن رقم زد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳