جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
توضیحات تهیه کننده فیلم «مادر قلب اتمی» درباره پایین آوردن ناگهانی فیلمش از اکران
طبق گفته برخی رسانه ها فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» ساخته علی احمد زاده به طور ناگهانی از اکران برداشته است. سید امیر سید زاده در اینباره توضیح داد.

«مادر قلب اتمی» ساخته علی احمد زاده با بازی رضا گلزار، ترانه علی دوستی، مهرداد صدیقیان یکی از فیلمهایی است که از زمان اکرانش تا کنون، کماکان با حاشیه هایی همراه بوده است. طی اخباری که برخی رسانه ها منتشر کرده اند این فیلم به طور ناگهانی از اکران برداشته شده است.

سید امیر سیدزاده درباره این اتفاق به خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: من نیز اخبار دقیقی در این زمینه ندارم و منتظرم تا پاسخ واضحی از مسئولان دریافت کنم.

سید امیر سیدزاده: سر فیلم را با پنبه بریدند!/ برای وزیر نامه نوشته ام!

سیدزاده در توضیحات بیشتر گفت: درباره پایین آمدن فیلم «مادر قلب اتمی» از اکران، فقط این را می دانم که آقای غلامرضا موسوی دبیر شورای عالی تهیه کنندگان، دو پست درباره فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده اند که در اولی از اتمام اکران فیلم خبر داده اند و درادامه آورده اند: « بعید می دانم کسی به سالنهای سینما دستور داده باشد که فیلم را نمایش ندهند؛ احتمالا سالن های سینما بر اساس قرارداد عمل کرده اند. شورای صنفی نمایش هم در قرارداد بین پخش کننده و سالن سینما دخالت ندارد. به هرحال روز تعویض فیلم چهارشنبه است. اگر سالن سینمایی تخلف کرده باشد طبق مقررات با آن سالن برخورد می شود».

سیدزاده ادامه داد: آقای غلامرضا موسوی در پست دوم اینستاگرام پس از عذرخواهی از مخاطبان برای انتشار پست اول، توضیح داده اند که، طی تماسی که دوتن از مدیران با او برقرار کرده اند با خبر شده که آنها با دستور قبلی فیلم را از اکران برداشته اند.

سیدزاده در ادامه گفت: همه این تناقضات حاکی از آن است که عده ای نمی خواهند فیلم «مادر قلب اتمی» روی پرده بماند و از همان ابتدای اکران معلوم بود که می خواهند با پنبه سر فیلم را ببرند!

سید زاده درباره رضایتش از وضعیت اکران فیلم «مادر قلب اتمی» نیز گفت: این فیلم مدت زمان زیادی اکران نبود و اگر ماه مبارک رمضان، همه تعطیلات و مناسبت ها و دیگر اتفاق ها را در نظر بگیرد خواهید دید که فیلم 16 روز بیشتر اکران نبوده، اما با این حال یک و نیم میلیارد فروش داشته است. یعنی اینکه اگر اکران می ماند به فروش بالاتری می رسید. البته فیلم را در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهیم کرد و اقدامات لازم در اینباره انجام شده است.

سید امیر سیدزاده در پایان گفت: منتظر پاسخ مسئولان وزارت ارشاد هستم و برای اطلاع از صحت و سقم ماجرا به وزیر محترم ارشاد نامه نوشته ام و منتظر پاسخ هستم تا پیگیری های بیشتر را انجام دهم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳