دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 06 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
در گفتگو با محسن رفیعی، تهیه کننده برنامه «قرعه کشی بزرگ رفاه» مطرح شد
محسن رفیعی، تهیه کننده برنامه تلویزیونی «قرعه کشی بزرگ رفاه» که هر شب با اجرای شاهین جمشیدی از شبکه سیما پخش می شود از اهدافش برای ساخت چنین برنامه ای گفت.
به گزارش خبرنگار تلویزیون دیباچه، محسن رفیعی، تهیه کننده تلویزیون است که این شبها «قرعه کشی بزرگ رفاه» را با اجرای شاهین جمشیدی به روی آنتن شبکه یکم سیما دارد؛ برنامه ای مشارکتی که سعی دارد با ایجاد انگیزه در مخاطبان آنها را به خرید محصولات داخلی ترغیب کند.
محسن رفیعی درباره لزوم تولید برنامه های مشارکتی با اهداف مثبت اقتصادی به خبرنگار تلویزیون دیباچه گفت: اگر به روند تولید تا پخش محصولات داخلی نگاهی بیندازیم خواهیم دید که  کالاها پس از تولید با واسطه گری و دلالی و طی روندی غلط به دست مشتریان می رسند؛ از طرفی در بهای تمام شده محصولات داخلی، حق تولید به تولید کننده داده نمی شود و آنها به سودی که باید نمی رسند و در نهایت همه این موارد باعث اختلال در چرخه اقتصادی می شوند؛ بنابراین یکی از راه حل های مهم برداشتن واسطه هاست که برنامه تلویزیونی «قرعه کشی بزرگ رفاه» در این راه گام برداشته است.
رفیعی گفت:  فروشگاه «رفاه» طی برنامه ای حساب شده محصولاتش را خود تولید و توزیع می کند و  برنامه «قرعه کشی بزرگ رفاه» پلی است که مشتریان را با «رفاه» و محصولات آن آشنا می کند.

تأثیر مثبت برنامه تلویزیونی «رفاه» در بهبود وضعیت اقتصادی در مسیر اقتصاد مقاومتی

محسن رفیعی با اشاره به اینکه تولیدات «رفاه» از کیفیت بالایی برخوردار است گفت: از آنجایی که سیاست اجرایی «رفاه» عرضه مستقیم است و پای واسطه در میان نیست، قیمت محصولاتش را  پایین تر از قیمت های سایر برندهای مشابه در نظر گرفته است.
رفیعی ادامه داد: فروشگاه «رفاه» به معضل بیکاری نیز فکر کرده است و به مغازها ی با کیفیت استاندارد، حق برند می دهد تا به این ترتیب شبکه تولید و اشتغال به نقص کمتری روبرو باشد و کامل تر شود.
این تهیه کننده با تأکید بر اینکه سیاست اصلی برنامه کمک به اقتصاد مقاوتی است، ادامه داد: برنامه تلویزیونی «قرعه کشی بزرگ رفاه» تلاش دارد با بسترسازی درست، محصولات با کیفیت و به روز «رفاه» را به مخاطبان معرفی کند و در رسیدن بی واسطه محصولات به دست مشتریان موثر باشد؛ لذا سعی من و همکارانم این است که با ایجاد جذابیت های دیداری و شنیداری و به کارگیری مجریان محبوب و با انرژی، مخاطب را تا به آخر با برنامه همراه کنیم و به تعداد آنها بیفزاییم تا در نهایت به مشتریان رفاه افزوده شود.
رفیعی در ادامه گفت: آمارها و استقبال مخاطبان گویای آن است که ویژه ترین بخش برنامه قرعه کشی است و انتخاب خودرو به عنوان جایزه اصلی، مخاطبان را به خرید از «رفاه» ترغیب می کند تا پس از آن در قرعه کشی شرکت کنند.
این تهیه کننده در توضیحات بیشتر گفت: 50 خوردو برای برندگان در نظر گرفته شده و در برنامه زنده «قرعه کشی بزرگ رفاه»  که از شبکه یک سیما پخش می شود، هر شب یک خوردو به شرکت کننده خوش شانس اهدا می شود. 
رفیعی گفت: تاکنون 29 خودرو از 50 خودروی موجود به برندگان اهدا شده است؛ که ما هرشب با یکی از آنها گفتگوی تلفنی داریم و از احوال آنها پس از دریافت جایزه می پرسیم؛ و اینکه با جایزه شان چه کرده اند.
رفیعی نوع اجرای مجریان را یکی دیگر از ویژگی های برنامه اش دانست و در اینباره گفت: در این نوع برنامه ها نقش مجری بسیار پر رنگ است و اوست که می تواند با اجرای درست مخاطب را به دیدن برنامه ترغیب کند که شاهین جمشیدی، مجری محبوب برنامه های گفتگو محور با اجرای پر انرژی و استاندارد و بهمن هاشمی با خنده و شوخ طبعی جذابیت لازم را به برنامه افزوده اند.
رفیعی در پایان گفت: چندی پیش طرحی را به مسئولان فروشگاهای «رفاه» ارائه دادم که با آن موافقت شد و حال بر اساس آن قرار است به زودی سه گروه فیلمبرداری را به شهرهای مختلف بروند و از برندگان گزارش 1 دقیقه ای تهیه کنند که در طول برنامه پخش خواهد شد.
برنامه «قرعه کشی بزرگ رفاه» هر شب ساعت 22:00 از شبکه یکم سیما پخش می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳