پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶
با توجه به پربیننده بودن این سریال ها بهتر است خلاصه ای داستان این سریال ها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون پایگاه خبری دیباچه، باتوجه به پخش سریال های نوروزی، رزومه ای کوتاه از هرکدام از آنها را برای علاقه مندان این سریال ها اماده کرده ایم.

علی البدل ، دیوار به دیوار یا مرز خوشبختی!

علی البدل
آغاسی به نوذر خان و نریمان خان می گوید که از جایی شنیده که رئیس جمهور می خواهد برای درمان درد پایش به روستای  چشمه قل قل بیاید. کم کم این خبر در روستا می پیچد و داستان فیلم را می سازد که یکی از جذابیت های این فیلم لهجه و گویش بازیگران است.
 از جمله بازیگران آن می توان به : مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران فر،سیما خضر آبادی، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد.
این سریال به کارگردانی سیروس مقدم می باشد .


مرز خوشبختی 
سریال نوروزی شبکه دو با نام «مرز خوشبختی» مضمونی طنز و اجتماعی دارد. این سریال روایتی است از دغدغه جوانان برای اشتغال، مساله بیکاری و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرستان ها. یکی از ویژگی های «مرز خوشبختی» به لوکیشن های این مجموعه برمی گردد که عمدتا در باغ های گل شهرستان محلات فیلمبرداری شده. داستان ملموس در کنار قاب های زیبای این مجموعه  از نقاط قوت این سریال محسوب می شوند.
خلاصه داستان: به  طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب است. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.
کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…
 از بازیگران این سریال می توان به: پوریا پور سرخ، امیر حسین آرمان ، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده،سروش جمشیدی و مریم معصومی اشار کرد. 
این سریال اثری از حسین سهیلی زاده می باشد.

دیوار به دیوار
این سریال  داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند... .
 از جمله بازیگران این سریال میتوان به:  فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی و  مهوش وقاری اشاره کرد 

این سریال به کارگردانی سامان مقدم ساخته شده است.

حال باید دید با توجه به اتمام تعطیلات نورورزی و پخش قسمت های پایانی سریال ها، کدامیک می توانند نظر مخاطبان رسانه ملی را جلب نماید.

سعیده سادات احمدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روژان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
0
مزر خوشبختی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳