پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۳۰۸۰
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
روزهای آخر سال ۹۵ را با دیدن چه نمایشهایی به پایان برسانیم؟
به گزارش خبرنگار تئاتر پایگاه خبری دیباچه، در آخرین روزهای سال 1395، تئاتر در پایتخت همچنان فعال است و اجرای نمایش ها تا پایان سال همچنان ادامه دارد و علاقمندان می توانند تنوع انتخاب داشته باشند.

این نمایشها را از دست دهید ،تا شب عید روی صحنه اند

تئاتر شهر
فاطمه معتمد آريا را به عنوان بازيگر، شادمهر عقيلى را به عنوان خواننده و فردوسى پور را به عنوان مجرى دوست دارم.
سالن اصلی
نمایش «ترن»  به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با بازی امیر جعفری، مهراوه شریفی نیا، نسیم ادبی، نادر برهانی مرند، سید علی صالحی، حسین سلیمانی، بهرنگ علوی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی پور در آن بازی می کنند. این نمایش هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود و تا دوشنبه 28 اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است.

سالن قشقایی

نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته به کارگردانی نازنین سهامی زاده که احسان بیات فر، ابراهیم عزیزی، السا فیروزآذر، احسان کرمی، صبا گرگین پور، حمیدرضا محمدی، نسرین نکیسا، نرگس نیک سیرت در آن بازی می کنند. این نمایش هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت20:00 در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا می شود و تا دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است.

سالن پلاتو اجرا

نمایش « افرا» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی احمد ارجمندی با بازی فائزه روزبهانی. این اثر  تا جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است. هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت ۱۸:۰۰ در پلاتو اجرای تئاترشهر به روی صحنه می رود.

سالن سایه

نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده با بازی سروش طاهری، آرزو نبوت، مانلی حسین پور، حسین شفیعی، میر نادر مظلومی، حسین پورکریمی، روزبه حصاری، شادی امیری، هدیه آزاده، احمد داوی، افشین غیاثی، زهره بختیاری، مژگان حسین زاه، عرفان حق روستا. این اثر نمایشی سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است. هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 20:30 در سالن سایه تئاترشهر به روی صحنه می رود.

سالن قشقایی

نمایش «شلتر» به نویسندگی و کارگردانی امین میری بازی الناز اسمعیل زادگان، بهار اعتماد، سمیرا اکبری، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پوردشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، ساجده حمیدی و ... هر روز رأس ساعت 20:00 در سالن قشقایی به روی صحنه می رود و اجرای آن تا چهارشنبه ۲۵اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

سالن چهارسو

نمایش « دکتر استوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی علی پویان با بازی ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، جلیل فرجاد، عباس شادروان، نورالدین جوادیان، کوروش زارعی، علی عبادت طلب، بابک قادری، مارال فرجاد، السا فیروز آذر، نادیا فرجی، نرگس نیک سیرت، اصغر همت. تا جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵هر روز رأس ساعت 20:00 در سالن چهارسو به روی صحنه می رود و اجرای آن تا چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

مجموعه تئاتر شهر در چهارراه ولیعصر(عج) واقع شده و علاقمندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های ۶۶۴۶۰۵۹۲تماس بگیرند.


تماشاخانه ایرانشهر

سالن استاد ناظر زاده کرمانی

نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل با بازی حمیدرضا نعیمی، آرش فلاحت پیشه، بهنام شرفی، محمد صادق ملک، سوده شرحی، مهدی پاکدل، عاطفه رضوی، نیکی مظفری، صالح لواسانی، مجتبی بابایی فرد، امیرکاوه آهنین جان، کورش تهامی که تا دوشنبه۲۳ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است. این نمایش، هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 19:30اجرا می شود.

سالن استاد انتظامی

نمایش جیم جام سی به نویسندگی و کارگردانی یسنا پورسینا با بازی امین زارع، آویشن بیکایی، جاودان زرین و آرش آزاد هر روز راس ساعت 20:00 در سالن انتظامی به روی صحنه می رود و تا 24 اسفندماه به روی صحنه است.

نمایش فریدون فرمانی فرا

نویسندگی و کارگردانی حمید پاک‌نیا با بازی سینا کرمی، مهدی سفاری، سجاد باقری، آرین لطفعلیان، حمید پاک‌نیا تا 23 اسفندماه در سالن استاد انتطامی به روی صحنه است و راس ساعت 18:00 اجرا می شود.

سالن استاد سمندریان

نمایش «لیرشاه» به نویسندگی کیوان سررشته به کارگردانی محمد عاقبتی با بازی حسن معجونی، لیلی رشیدی، کتایون طلایی، پانیز برزعلی، حسین حسینیان. این نمایش هر روز رأس ساعت 18:00 در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می رود و اجرای آن تا سه‌شنبه 23 اسفندماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» به نویسندگی و ندا هنگامی با بازی لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی، معصومه رحمانی. این نمایش هر روز رأس ساعت20:00 در سالن سمندریان به روی صحنه می رود و اجرای آن تا سه‌شنبه دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تماشاخانه ایرانشهر در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان واقع شده است.


سالن حافظ

نمایش «شعله 2» به نویسندگی و کارگردانی: ایمان افشاریان با بازی: مسعود میرطاهری، حمید رحیمی، سپهر گودرزی، محمد پویا، سیاوش میری، ‌ مهران شجاع، محمدرضاآل‌طاها، حامدب ابریشمی. این نمایش که هر روز رأس ساعت20:15 در سالن حافظ اجرا می شود و تا شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است.

سالن حافظ در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت واقع شده است.



تئاتر باران

نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند با بازی نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان. این نمایش تا جمعه 13 اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 21:00 است.

نمایش « برای کلاه آهنی ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی با بازی محمد‌علی حسینعلی پور، میثاق زارع، پژمان عبدی، مهتاب شیروانی. این اثر نمایشی تا 13 اسفندماه ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 19:00 است.

تئاتر باران در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ واقع شده است و علاقمندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های ۶۶۱۷۶۸۲۵،۶۶۱۷۶۸۱۲ تماس بگیرند.


تالار مولوی

نمایش «اینا همه خوبن» به نویسندگی و کارگردان فرید یوسفى با بازی فرزاد برهمن، کسرا بنایى، پگاه زارعیان، زهرا زمانى، فاطمه سوهانى، سارا عبادى و... این نمایش راس ساعت 20:30 اجرا می شود و تا 27 اسفندماه امسال به روی صحنه است.

نمایش «پاپا اتللو » نوشته فرزین نوبرانی به کارگردانی سحر جمالی و فرزین نوبرانی با بازی امیر فراهانی، فرزاد برهمن، شبنم اسکندری، عباس علیزاده و... این نمایش هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 19:00 به روی صحنه می رود و اجرای آن تا ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

تالار مولوی درخیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، جنب کلینیک دانشگاه تهران،واقع شده است و علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره ۶۶۴۱۹۸۵۰ تماس بگیرند.



تماشاخانه مشایخی

نمایش «آسگاردیا» به نویسندگی ریحانه یزدانی و محمد حسین اسلامیبه کارگردانی محمد حسین اسلامی، با بازی محسن خامه چیان، ساجده ملاکی، مشیا مهدی زاده، فاطمه خمسه، طاها اسفندیاری، نیکو سید آقایی، عرفان امین، امین سیمیار، الهام محمدی، فرنوش آزور، پوریا سمندری. این نمایش هر روز به جز شنبه ها راس ساعت 17:00 اجرا می شود و تا 27 بهمن ماه به روی صحنه است.

تماشاخانه مشایخی در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ واقع است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن های ۶۶۹۷۹۴۶۸، ۶۶۹۷۹۴۷۵ تماس بگیرند.



تالار وحدت

نمایش «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف به کارگردانی اکبر زنجانپور با بازی کریم اکبری مبارکه، مهدی میامی، پرستو گلستانی، هوشنگ قوانلو، قربان نجفی. این نمایش تا 27 اسفند ماه در تالار وحدت به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 18:00 است.

تالار وحدت در چهارراه ولیعصر، خیابان شهریار، جنب بنیاد رودکی قرار دارد.



تماشاخانه پالیز

نمایش «آخرین نامه» به نویسندگی و کارگردان مهرداد کوروش‌نیا با بازی نوید محمدزاده، میثم نوروزی، پوریا رحیمی سام. این اثر هر روز به جز شنبه ها راس ساعت 18:00 اجرا می شود و تا 27 اسفندماه به روی صحنه است.

نمایش «حرفه ای» به نویسندگی و کارگردانی رضا کیانیان با بازی رضا کیانیان، هدایت هاشمی، بهاره رهنما، سعید ملک، آرش علینژاد، رعنا خطامی، ساغر تاجیک، حسین شریعتمداری، بهزاد حاجی حسنی. این اثر هر روز به جز شنبه ها راس ساعت 17:00و 21:00 اجرا می شود و تا جمعه 27 اسفندماه به روی صحنه است.

نمایش «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا به کارگردانی علی سرابی با بازی مارال بنی آدم، ستاره پسیانی و نوید محمد زاده. این نمایش هر روز رأس ساعت 20:00 اجرا می شود و تا 27 اسفندماه به روی صحنه است.

نمایش «ریش فیدل غبغب مرکل» به نویسندگی و کارگردانی امیرعلی نبویان با بازی مسعود کرامتی، سپند امیر سلیمانی، هدایت هاشمی و... این نمایش تا ۲۷ اسفندماه به روی صحنه است و رأس ساعت ۱۹:۰۰ اجرا میشود.

پردیس تئاتر پالیز، در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲