جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
" گسل " روایتگر داستان زندگی معاون وزیر
فلور نظری بازیگر سریال «گسل» گفت: از دقت و پیگیری اقای بذرافشان که باعث می شود کار به بهترین شکل ممکن جلو برود لذت می برم .

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، «فلور نظری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت:با تمام شرایط بدی که این روزها باعث دیده نشدن سریال های تلویزیونی می شود اگر سریالی خوش ساخت و با دقت ساخته شود و برای پلان به پلان آن با حساسیت و ریز بینی جلو رفت بی شک سریال دیده خواهد شد و میان مردم جای خود را پیدا می کند ومحبوبیت خود را به دست می آورد.

نظری افزود: من به عنوان بازیگری که کار خود را از تئاتر شروع کرده است و وظیفه اش اثر گذاشتن روی مخاطب است به جرات می گویم که با تمام وجود برای مخاطب ها بازی می کنم زیرا حرفه ام را یک حرفه کاملا مقدس می دانم و سعی میکنم علم هنری که دارم را روز به روز ارتقا بدهم تا مخاطب را بیشتر جذب کنم و با بازی یک نواخت باعث خستگی و دلزدگی آنها نباشم .

این بازیگر در خصوص سریال «گسل» که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری می باشد گفت: این سریال به کارگردانی آقای علیرضا بذرافشان  در حال گذراندن مراحل تولید است . من در این سریال نقش «لیلا» را بازی میکنم که آقای «بیژن امکانیان» نقش مقابل من را بازی می کند و داستان اصلی این سریال حوالی خانواده  ما می چرخد.
فلور نظری افزود: آقای بذر افشان به عنوان کارگردان کار انقدر با دقت و ریز بینانه کار را جلو می برند که من به عنوان بازیگر احساس می کنم این کار میتواند یک کار پر بیننده باشد.
 نظری در خصوص جذب مخاطب سریال «گسل» گفت: داستان این اثر به اندازه ای خوب نگارش شده است که من هرروز با شوق خاصی منتظر هستم تا قیمت های جدید را بخوانم پس حتما می تواند مخاطب را نیز جلب کند .


فلور نظری:از پیگیری ها و ریز بینی های بذر افشان لذت می برم/سریال تلویزیونی خوب در دل مردم جای پیدا می کند

بازیگر سریال«گسل» گفت: تا به امروز سریال هایی که بازی کرده ام پربیننده بوده است سریال هایی مانند: تکیه بر باد، خانه به دوش، مسافری از هند، آسمان همیشه ابری نیست و...امیدوارم که این سریال نیز همین روند را طی کند.
لازم به ذکر است سریال «گسل» روایتگر داستان زندگی  یک معاون وزیر است که به کارگردانی و نویسندگی علیرضا بذر افشان می باشد و بازیگران این فیلم نیز عبارتند از: فلور نظری، بیژن امکانیان، سام درخشانی،مهتاج نجومی در آن به ایفای نقش پرداخته اند .

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار