سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۶۸۸
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
گزارش دیباچه از آمار فروش فیلم های در حال اکران؛
فیلم سینمایی «سلام بمبئی» پس از 11 هفته نمایش به رقم فروش 166 میلیارد تومان و «خوب بد جلف» نیز در یک هفته به فروش یک میلیاردی رسیده است.
به گزارش خبرنگار سینما و تئاتر دیباچه، فروش فیلم سینمایی «خوب بد جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی در یک هفته و در 90 سالن سینما از مرز یک میلیارد تومان گذشت. فروش این فیلم سینمایی در یک هفته بالغ بر ۹۶۲,۳۴۵,۰۰۰ تومان و فروش آن تا روز گذشته که بلیت به صورت نیم بها بود، ۱,۰۹۳,۳۴۳,۰۰۰ شده است.


«خوب بد جلف» به تهیه کنندگی محسن چگینی و عبدالله اسکندری است و حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حسین پاکدل، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، مهراب قاسم خانی، نسیم ادبی، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی و با حضور مجید مظفری و رضا رویگری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در 11 هفته و 66 سالن سینمایی، فروشی بالغ بر 13 و نیم میلیارد تومان داشته است. فروش هفتگی این فیلم نیز بالغ بر ۱۶۶,۱۲۷,۰۰۰ است.


«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه بوده و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت میکند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده ای می شوند. قربان محمدپور این فیلم را کارگردانی کرده است و محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری در آن بازی کرده اند. این فیلم از 11 آذرماه روی پرده سینماهاست.


فیلم سینمایی «هلن» به کارگردانی علی اکبر ثقفی، در کمتر از یک هفته نمایش در 8 سالن سینما، به فروش ۱,۴۵۱,۰۰۰ تومان رسیده است.

«هلن» داستان دختری است که قرار است به سفری برود اما به علت گرفتاری خانواده، مسیر دیگری در پیش می گیرد. رویا نونهالی، پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، اشکان مهری، سارا کاشفی و امین حیایی در این فیلم ایفای نقش دارند.


فیلم سینمایی «هفت ماهگی» طی 7 هفته و در 48 سینمای ایران، به رقم فروش ۲,۳۶۱,۲۱۷,۰۰۰ رسیده است. حامد بهداد، باران كوثری، پگاه آهنگرانی، هانيه توسلی، احمد مهران فر، فرشته صدرعرفايی، بهناز جعفری، رضا بهبودی بازیگران این فیلم هستند.


انیمشین سینمایی «مبارک» نیز در یک هفته و 66 سالن سینما به فروش ۱۷۵,۸۶۹,۰۰۰ تومان دست یافته است. این فیلم داستان دختری است به نام گل پری با بازی‌ النازشاکردوست که درگیر ماجرای عروسک های می شود که از داستان های نقالی پدر بزرگش وارد زندگی او شده اند.


فیلم سینمایی «خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی طی 6 هفته و در 32 سالن سینما، فروشی بالغ بر ۸۰۵,۵۷۹,۰۰۰ تومان داشته است.

این فیلم درباره دعواى دو برادر است که بحرانى را در خانواده ايجاد مي كند. مادر اين خانواده و دو عروسش كه در سه طبقه يك خانه زندگى مي كنند سعى مي كنند هركدام به تنهايى بار مشكلات پيش آمده در زندگيشان را به دوش كشند.

مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی و علی‌ سخن‌گو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی در یک هفته نمایش در 36 سالن سینما، به فروش ۶۸,۰۴۶,۰۰۰ تومان رسیده است.

شایان (پژمان بازغی) وکیل مدافعی که در اوج موفقیت قرار دارد، دلباخته زنی می گردد و در جریان پرونده ای سعی دارد پرونده را از مسیر قانونی خارج کند. وی که تمام موفقیتش را مدیون همسرش دیبا (لیلا اوتادی) می باشد، با ورود رویا (شقایق فراهانی) که به عقد موقته وی درآمده، با افشای راز زندگی مخفی اش، در موقعیت مشابه پرونده قرار می گیرد و تمام اعتبار زندگیش را در مرز فرو پاشی می بیند.


پژمان بازغی، لیلا اوتادی، تیرداد کیایی، نیلوفر شهیدی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی، با حضور سیاوش تهمورث، نعیمه نظام دوست، امیر نوری، سعید داخ و داود شیر علی در این فیلم ایفای نقش می کنند.


فیلم سینمایی «ماحی» به کارگردانی داوود خیام، در یک هفته نمایش و در 23 سالن سینما، ۵۳,۸۴۳,۰۰۰ تومان فروش داشته است.

آنا نعمتی، مهران احمدی، همایون ارشادی، احسان امانی، سپیده اعلایی، هدی نوری زاده و مریم داوودی بازیگران «ماحی» هستند.

داستان این فیلم كه بر اساس اتفاقات واقعی است، بین سال های ۹۱ تا ۹۲ می گذرد که روایتگر شرایط زن فیلم به نام "ماحي" است. شرایطی كه بازگو کننده معنای کلمه ماحی است که از آن به معنای محوکننده یا نابودکننده یاد می شود.


فیلم سینمایی طنز «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری طی 6 هفته نمایش در 27 سالن سینما، فروشی بالغ بر ۴۸۴,۹۲۸,۰۰۰ داشته است.

در این فیلم اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سارا خویینی ها، مرجانه گلچین، رضا رویگری، الیزابت امینی، زهره حمیدی، کامران فیوضات و اعظم مالکی ایفای نقش می کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار