چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۳۳ : ۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
در گفتگو با دیباچه عنوان شد
«شاهین آرین» خواننده جوان موسیقی پاپ در صدد است که پس از سه سال، به روی صحنه برود و عنوان «موسیقی رِوایی» را برای کنسرتش انتخاب کرده است .

به گزارش خبرنگار موسیقی پایگاه خبری دیباچه، «شاهین آرین» خواننده جوان و باسابقه موسیقی پاپ در صدد است که پس از سه سال، بار دیگر برای اجرای زنده بر روی صحنه برود. وی عنوان «موسیقی رِوایی» را برای این اجرای خود انتخاب کرده است . هواداران آرین، 19 اسفند در تالار وحدت تهران دوباره شاهد ترانه خوانی های وی خواهند بود. انتخاب عنوان موسیقی روایی، ما را بر آن داشت تا مصاحبه ای با این هنرمند ترتیب دهیم. این مصاحبه شنیدنی را از دست ندهید.

کنسرت متفاوت شاهین آرین در تالار وحدت

- از فعالیت های خود در عرصه موسیقی بگویید.

16 سال است که در زمینه موسیقی فعالیت می کنم و در این سال ها اجراهای فراوانی داشته ام و آخرین کنسرتم در نمایشگاه میلاد تهران برگزار شد و اجرای جدیدم به فاصله سه سال در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

- حس و حال شما درباره کنسرت 19 اسفند در تالار وحدت چگونه است؟

برای من افتخاری است که در این تالار بر روی صحنه بروم زیرا تالار وحدت جای بسیاری از بزرگان موسیقی ایران بوده است؛ و در این اجرا تمام کارهای عاشقانه و احساسی خود را به صورت کلاسیک اجرا خواهم کرد و بیشتر سازها کلاسیک هستند.

- ویژگی یا سورپرایز اصلی این کنسرت چیست؟

این کنسرت عنوانی به نام «موسیقی رِوایی» دارد. در موسیقی روایی یک سری متن خوانی های احساسی داریم که قبل از برخی آهنگ ها اجرا خواهند شد. این متن خوانی ها به صورت دکلمه نیست بلکه به صورت عاشقانه، روان و احساسی است و به جز این اتفاقات و سورپرایزهای خوبی برای دوستانمان داریم که در زمان اجرای کنسرت متوجه خواهند شد.

درباره حال و هوای کنسرت نیز باید بگویم فضا به نوعی فاخر است و کارها ترانه محور و ملودی محور هستند. البته باید بگویم فضای ترانه ها به صورت الکترونیک و امروزی پسند نیست و با چنین کارهایی تفاوت دارد؛ زیرا می خواهیم نوعی موسیقی سالم را ترویج کنیم و در نهایت تصمیم ما بر آن است که مخاطبان موسیقی امروز بیشتر با این سبک ها آشنا بشوند و از این نوع سبک ها و کنسرت های موسیقی هم مانند سایر کنسرت ها حمایت کنند.

کنسرت متفاوت شاهین آرین در تالار وحدت

- گروه ارکستر و رهبر ارکستر شما چه کسانی هستند؟

در این اجرا یک ارکستر 30 نفره خواهم داشت. رهبر ارکستر من «فربد یزدانفر» عزیز است که سال هاست که با من همکاری می کند و همیشه رهبر ارکستر من بوده است. فربد برای 30 تا 33 نفر برای حضور در صحنه آهنگ تنظیم کرده است.

- چه ترانه هایی در این کنسرت اجرا خواهند شد؟

تمام ترانه های عاشقانه، ملی و ارزشی من اجرا خواهند شد. این کنسرت ریتمی نیست بلکه خیلی آرام و عاشقانه است.

- از کارهای آینده تان بگویید.

تک آهنگ هایی آماده کرده ام که پس از شروع سال جدید به صورت یک آلبوم منتشر خواهم کرد. تلاش می کنم که کنسرت هایم متداوم باشد و فاصله زمانی بین آن ها کمتر باشد.

- حرف پایانی شما با مسوولین برگزاری کنسرت و طرفدارانتان چیست؟

از معاونت هنری و دفتر موسیقی وزارت ارشاد آقای فرزاد طالبی و از آقایان صفی پور و عمیدی از مدیران بنیاد رودکی به خاطر حمایت هایشان سپاسگزارم. خیلی خوشحالم زیرا این حمایت تنها از شاهین آرین نیست، بلکه از این سبک موسیقی حمایت می شود.

و امیدوارم این کار راهی برای دیگر همکارانم باشد، چه آنهایی که با من هم دوره بوده اند و چه آن هایی که پس از ما به این عرصه آمدند و در حال فعالیت هستند و هواداران خود را دارند. امیدوارم آن ها هم در این سبک فعالیت کنند و مخاطبانشان را به شنیدن این کارها دعوت کنند. از شرکت اکسیر نوین و آقای خانزاده مدیریت این شرکت و همه همکاران ایشان برای برپایی این کنسرت نیز سپاسگزارم. انتخاب این شرکت دور از فضای این کنسرت نبود و باید شخصی مانند آقای خانزاده این کنسرت را برگزار می کردند. و در پایان ز همه عاشقان و علاقه مندان فضای عاشقانه دعوت می کنم در این کنسرت حضور پیدا کنند و لحظاتی احساسی در این فضا برای خود رقم بزنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳