جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۰ : ۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
در گفتگو با دیباچه عنوان شد:
نفیسه روشن گفت: در تلویزیون با توجه به محدودیت ها و خط قرمزهایی که وجود دارد، نقش ها، محدودتر و تقریباً همه آنها به یک شکل هستند و به همین دلیل دیدم پس از سال ها به تکرار افتاده ام.
«نفیسه روشن» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در جشنواره فیلم فجر با فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» حضور داشت، درباره تفاوت بازیگری در مدیوم تئاتر، سینما و تلویزیون به خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه گفت: تئاتر یک مدیوم زنده است و بازیگر امکان اشتباه و خطا ندارد و اگر اشتباهی پیش آید باید همان زمان با بداهه گویی آن اشتباه را جمع کند. تئاتر پر از تجربه است و از نظر بیان، صدا، بازی و .. به بازیگر درس می دهد.

نفیسه روشن: نقش‌هایی که در تلویزیون به من پیشنهاد می‌شد تکراری بود

وی بیان کرد: اما تفاوت عمده سینما با تلویزیون در تفاوت نقش های سینما است به این معنی که به عنوان بازیگر با نقش های متفاوت تری برخورد می کنیم و امکان پیشنهاد نقش های مختلف برای بازیگر وجود دارد.


بازیگر سریال «عملیات 125» با اشاره به برخی محدودیت ها در نقش های تلویزیونی، توضیح داد: در تلویزیون با توجه به محدودیت ها و خط قرمزهایی که وجود دارد، نقش ها، محدودتر و تقریباً همه آنها به یک شکل هستند و به همین دلیل دیدم پس از سال ها به تکرار افتاده ام و نقش هایی که به من پیشنهاد می شد، شبیه به هم بود و همین موضوع باعث شد که نسبت به قبول پیشنهاد در تلویزیون دست نگه دارم و این در حالی است که در فضای سینما، تفاوت یک بازیگر از نظر بازی، تفاوت نقش، گریم و لباس، خیلی احساس می شود.


این بازیگر در پایان در مورد اینکه کار در کدام مدیوم را بیشتر دوست دارد، گفت: کار در سینما، تئاتر و تلویزیون را به یک اندازه دوست دارم؛ کار در تلویزیون را به دلیل اینکه در دورترین نقاط ایران هم دیده می شوم، دوست دارم و در سینما و تئاتر مخاطبان با توجه به حوزه ها برای دیدن فیلم می آیند و به طور کلی سینما مخاطبان خاص خودش را دارد. هر سه مدیوم از نظر من، زندگی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳