پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۴۱۷
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
در گفتگو با دیباچه عنوان شد؛
بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال گفت: به جز موارد معدودی همچون فردین که در دو حوزه ورزش و هنر موفق بودند، خیلی از ورزشکاران در هنر توفیقی کسب نکردند.
جواد زرینچه بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، گفت: ورزش خود یک هنر محسوب می شود و ورزشکاران  می توانند از خلاقیت های هنری در رشد و شکوفایی استعداد های ورزشی خود استفاده کنند.

جواد زرینچه :خیلی از ورزشکاران در هنر موفق نبودند

زرینچه در خصوص حضور ورزشکاران در عرصه هنری گفت: اگر ورزشکاری استعدادش را دارد و از عهده هنرپیشگی بر می آید، باید کارهای هنری هم انجام بدهد تا در این زمینه هم موفق باشد البته سوابق نشان می دهد که خیلی از ورزشکاران هم در هنر موفق نبودند و فقط امثال فردین توانستند در دو حوزه هنر و ورزش موفق باشند.

 پیشکسوت استقلال که سابقه کاپیتانی و مربیگری، در مورد علاقه اش به فعالیت هنری گفت: اگر روزی قرار باشد به سمت هنر قدم بردارم کارگردانی را خیلی دوست دارم و به دنبال ساخت فیلم هایی می روم که تا کنون ساخته نشده است. همچنین دوست دارم موضوعاتی که قابل بیان نیستند را از طریق فیلم بیان کنم و به آنها بپردازم .
این فوتبالیست در مورد میزان مطالعه روزانه خود گفت :زیاد اهل خواندن کتاب های گوناگون نیستم و بیشتر از طریق سایتهای اینترنتی مسایل سیاسی، اجتماعی، ورزشی و هنری پیگیری می کنم.

زرینچه در خصوص هنرمندان و آثار هنری محبوبش گفت : رضا عطاران و مرحوم ناصر عبدالهی بازیگر و خواننده مورد علاقه ام هستند و فیلم های اکشن را بیشتر می پسندم و اگر بخواهم کتابی بخوانم سعی میکنم کتاب تاریخی بخوانم تا کتاب های دیگر.
 
دفاع راست طلایی تاریخ فوتبال ملی ایران، درباره آخرین باری که به سینما رفته گفت : آخرین باری که به سینما رفتم سال 64 برای تماشای فیلم خط پایان با بازی ایریج طهماسب بود.

این ورزشکار ملی پوش به عنوان صحبت پایانی خود گفت :امسال چند اتفاق ناگوار برای ملت عزیز و دوست داشتنیمان رخ داد امیدوارم سال جدید برای مردم خوش یمن باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳