پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
هشتمین روز جشنواره فیلم فجر، شاهد گلایه های یکی از اهالی رسانه از طرف سایرین نسبت به نوع برخورد برخی از هنرمندان با خبرنگاران بود.
به گزارش خبرنگار سینمایی پایگاه خبری دیباچه، پیش از برگزاری نشست خبری فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده خبرنگار یکی از خبرگزاری ها از محمود گبرلو مجری نشست های خبری کاخ رسانه ای جشنواره اجازه خواست تا پیام اعتراض خبرنگاران را به گوش هنرمندان برساند.

بالاخره خبرنگاران به رفتار بد برخی هنرمندان اعتراض کردند!

این خبرنگار پس از موافقت گبرلو گفت: از ابتدای جشنواره فیلم فجر تاکنون خبرنگاران با تحمل سختی های موجود همواره در کنار هنرمندان بوده اند تا اخبار مربوط به جشنواره را در زمان مناسب منعکس و منتشر کنند؛ اما گویا برخی از هنرمندان هنگامی که در جایگاه می نشینند فراموش می کنند که پاسخگوی خبرنگاران باشند! که در این صورت بهتر است در نشست خبری حضور نداشته باشند و وقت خبرنگاران را نگیرند!

این خبرنگار در ادامه گفت: زمانی که بسیاری از همکاران من تا نیمه شب در برج میلاد می مانند تا اخبار جشنواره را منتشر کنند چطور یک کارگردان یا بازیگر به خودش اجازه می دهد به اهالی رسانه توهین کند؟!

این خبرنگار به اعتراض خود اینگونه پایان داد: وقتی من و همکارانم کارت خبرنگاری برگردن داریم معنی اش این است که می توانیم در نشست ها و برنامه های جشنواره شرکت کنیم بنابراین هیچکس حق ندارد از ما بپرسد که چرا اینجا هستیم!

محمود گبرلو پس از صحبت های اعتراض آمیز خبرنگارگفت: قطعأ احترام میان اهالی رسانه و سینماگران  باید متقابل باشد والبته  اهالی رسانه نیز نباید به خاطر رفتار یک نفر  بقیه را مقصر بدانند.

پس از محمود گبرلو، بهروز غریب پور مدیر کاخ رسانه ای جشنواره در پاسخ به اعتراض خبرنگاران گفت: حرف های شما درست است و من به عنوان یک هنرمند(و نه یک مدیر) که اولین شغلش خبرنگاری حوادث بوده از اهالی رسانه و روزنامه تشکر می کنم و از مدیریت تشریفات نیز می خواهم که ماجرا را برای من شرح دهند تا به این ترتیب جانب انصاف را رعایت کرده باشم.

 در ادامه  با طولانی شدن زمان اعتراض، مریلا زارعی و پژمان بازغی تصمیم به ترک سالن گرفتند و پژمان بازغی گفت: ما در این نشست حاضر شده ایم تا درباره فیلم صحبت کنیم و چرا نباید یک نفر منتقد در نشست حضور داشته باشد؟!

این دو بازیگر پس از درخواست محمود گبرلو بر صندلی خود نشستند و بازغی گفت: دیروز کارت ورودم را نیاورده بودم، مرا به سالن راه نداند و گفتند دبير جشنواره اینگونه خواسته و ما به این قانون احترام گذاشتیم؛ و البته جای اینگونه بحث ها در نشست های خبری نیست.

سپس محمود گبرلو به بحث پایان داد و از حاضران خواست هرچه زودتر صحبت درباره فیلم «اسرافیل» را آغاز کنند تا بیش از این حق عوامل فیلم ضایع نشود.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که از دهم بهمن ماه آغاز شده تا بیست و دوم بهمن ماه در تهران ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
این خبر نگارا واقعا موجودات بدبختی هستند ساعتها باید زنج و سختی بکشند تا مثلا یه مصاحبه ای چیزی از یک مثلا هنرمند یا یک ورزشکار بدست بیاورند و گاهی حتی توهین و ضرب و شتم هم داشته باشند . آخه چرا ؟ مثلا اونا کی هستند یا حرفاشون چی اهمیتی داره ؟ بدبختای مفلوک این اون ادمای الکی خوش و مغرور هستند که نیاز دارند برای مورد توجه قرار گرفتن پای شمار ا بوس بکنند اونا هستند که باید التماس بکنند تا چیزی ازشون چاپ کنید تا بلکه شهرت پیدا بکنند عزت نفستون کجا رفته . چند ماه سراغ این موجودات مغرور نروید ببینید مجبورند تا سرویس بهداشتی شما رو هم پاک بکنند . هر چند می دونم شما دست از این رفتار زشت خود بر نخواهید داشت و همواره سختی خاهید کشید و توهین خواهید دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲