پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۵۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ : ۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
طراح بازی‌های مسابقه «آب و آتش» در گفتگو با دیباچه؛
بدری گفت: از زمان صحبت با تهیه‌کننده زمان زیادی برای تماشای مسابقات خارجی گذاشتیم و با بررسی آیتم ها، در نهایت به این مسابقه رسیدیم.
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، «امیر بدری» با تحصیلات مهندسی، چند سالی است در حرفه بدلکاری و حتی بازیگری مشغول است و تا به حال در فیلم های سینمایی داخلی و خارجی بسیاری از جمله SKY FALL  از سری جیمز باند در کنار ارشا اقدسی و مهسا احمدی، به عنوان بدلکار حضور داشته است. وی همچنین در فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» نقش کوتاهی را ایفا کرده است.

امیر بدری: برگزاری مسابقه در سرمای منفی هشت درجه/ فصل دوم «آب و آتش» جذاب‌تر می‌شود


امیر بدری امسال در جشنواره فیلم فجر نیز در فیلم های سینمایی «قاتل اهلی»، «سد معبر»، «آذر» و «بدون تاریخ بدون امضا» به همراه گروه بدلکاری «فست فوروارد تیم» حضور دارد. این بدلکار جوان در مسابقه «آب و آتش» که از شبکه نسیم پخش می‌شود، به عنوان طراح بازی‌ها مشغول است و به بهانه این مسابقه با او گپ و گفت کوتاهی داشتیم.

وی درباره چگونگی طراحی مراحل این مسابقه به خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه گفت: حدوداً اواخر مهر ماه بود که برای صحبت درباره پروژه «آب و آتش» رفتم و با تهیه کننده جدید این مسابقه که قبلاً با او در برنامه «چند درجه» همکاری کرده بودم، صحبت کردم و برای دیدن تجهیزات مسابقه به محل برگزاری مسابقه رفتیم.


طراح بازی های مسابقه «آب و آتش» با اشاره به اینکه به جزء چند وسیله و سازه داخل آب چیزی در محل وجود نداشت، توضیح داد: غلامرضا بختیاری، تهیه کننده «آب و آتش» گفت که باید خیلی زود وسایل را آماده کنیم تا مسابقه به ضبط و پخش برسد. از همان لحظه، تحقیقات را آغاز کردیم و نکاتی را برای برگزاری مسابقات درآوردیم برای مثال زمان زیادی برای تماشای مسابقات خارجی گذاشتیم که روی چه آیتم‌هایی بیشتر کار انجام داده‌اند و در نهایت به مسابقه «آب و آتش» رسیدیم. البته یکی از مراحلی که به مسابقه اضافه شد این بود که شرکت کنندگان برای ورود به مسابقه با زیپ لاین روی استیج حاضر می‌شدند که این کار را ما انجام دادیم.

امیر بدری: برگزاری مسابقه در سرمای منفی هشت درجه/ فصل دوم «آب و آتش» جذاب‌تر می‌شود


بدری در ادامه بیان کرد: نظر خودم این بود که بهتر است بازی های مسابقه برای ایجاد جذابیت بیشتر، هر چند قسمت تغییر کند که این اتفاق نیفتاد و امیدوارم برای فصل بعدی تغییراتی در مراحل بدهیم و بازی‌های بیشتر و متنوع‌تری در مسابقه داشته باشیم.امیر بدری: برگزاری مسابقه در سرمای منفی هشت درجه/ فصل دوم «آب و آتش» جذاب‌تر می‌شود

وی به بازی های زمینی و آبی مسابقه اشاره کرد و درباره مراحل مسابقه «آب و آتش» گفت: مرحله دوم بعد از ورود شرکت کنندگان بازی زمینی است. در بازی زمینی موانعی وجود دارد که دو به دو از هر گروه باید شرکت کنند و نفر جلویی با چشمان بسته و نفر پشتی به عنوان راهنما او را هدایت می کند. مرحله سوم بازی های آبی است که آیتم‌هایش با توجه به سازه هایی که از قبل ساخته شده بود، طراحی شد که شرکت‌کنندگان از موانع غلتک، قلعه بادی، سازه فلزی کیسه های بوکس و جزیره را عبور و در انتها نیز لوگوی آب و آتش را درست می کنند.


بدری در مورد قسمت های مسابقه توضیح داد: مسابقه «آب و آتش» 25 قسمت است که هر شب 4 تیم شرکت می‌کنند. 22 قسمت اول مسابقه مقدماتی است و قسمت 23 و 24 نیمه نهایی است که در مرحله نیمه نهایی طراحی بازی‌های زمینی و آبی تغییر کرد چراکه باید مسابقه قدرتی‌تر و سخت‌تر می‌شد تا بهترین تیم انتخاب شوند و برای فینال هم تغییراتی در مسابقه آبی داشتیم که آنها هم لحاظ شد.


این بدلکار جوان در مورد طراحی فصل دوم این مسابقه به دیباچه گفت: برای فصل دوم در نظر داریم طراحی‌های بهتر و جدیدی اعمال کنیم که امیدوارم اجرایی شود.امیر بدری: برگزاری مسابقه در سرمای منفی هشت درجه/ فصل دوم «آب و آتش» جذاب‌تر می‌شود

امیر بدری در پایان افزود: نجات غریق هایی که در دریاچه حاضر هستند از بچه های «فست فوروارد تیم» هستند و چند مورد اتفاق کوچک داشتیم که با وجود آنها مشکلی ایجاد نشد بنابراین مسابقه از ایمنی بالایی برخوردار است. همچنین سرمای بالایی را در لوکیشن مسابقه شاهد بودیم به طوری که دمای هوا برخی شب ها به منفی 8 هم رسید.




نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲