پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
در رونمایی از آلبوم جدید محمد علیزاده مطرح شد
نشست خبری آلبوم جدید محمد علیزاده عصر دیروز 26 دی ماه در رستوران کاخ با حضور عوامل آلبوم و تعدادی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه، نشست خبری آلبوم جدید محمد علیزاده عصر دیروز 26 دی ماه در رستوران کاخ با حضور عوامل آلبوم و تعدادی از هنرمندان برگزار شد.

محمد علیزاده: با تک تک قطعات آلبوم خاطره دارم

در آغاز نشست محمد علیزاده با حضور صدرالدین حسینخانی مدیر شرکت ایران گام و تهیه کننده آثار علیزاده از آلبوم «گفتم نرو» در 8 قطعه، به نام‌های بی‌معرفت ، بیمارم، یه آدم دیگه ای، خدانگهدار، عشقم این روزا…، چهل درجه، تصمیمتو بگیر و گاهی بخند تشکیل شده است رونمایی کرد.

سپس، محمد علیزاده ضمن تشکر از اهالی رسانه درباره طولانی شدن زمان انتشار آلبومش گفت: یکی از دلایل طولانی شدن زمان انتشار آلبومم تور کنسرت ها بود زیرا در آن دوره صدایم آمادگی استودیو را نداشت.؛ اما در این مدت 32 قطعه منتشر کردم و قصد دارم در زمان مناسبی آنها را منتشر کنم.

این خواننده در ادامه گفت: امیدوارم مردم با این آلبوم خاطره بسازند زیرا من نیز با تک‌ تک قطعات آن خاطره دارم و سعی کرده ام بوسیله این آلبوم حرف روز و حرف دل مردم را زده بزنم. نمی‌دانم چقدر موفق بوده ام اما امیدوارم مردم آن را دوست داشته باشند.

علیزاده درباره نام‌گذاری آلبومش گفت : در ابتدا نامهای "چهل درجه” ، "گلو درد” ، "بیمارم” را برای این آلبوم انتخاب کردیم و در نهایت به پیشنهاد آقای حسینخانی اسم آلبوم را «گفتم نرو» گذاشتیم.

این هنرمند ادامه داد: بسیار پیش آمده در زمان کنسرت ها از شدت خستگی نمی‌توانم راحت بخوابم اما زمانی که به روی استیج می‌روم و هواداران را می‌بینم و صدایشان را می‌شنوم ، حالم عوض می‌شود. زیرا عاشق خواندن برای مردم هستم.

علیزاده گفت : با وجود اینکه عاشق خواندن برای مردم هستم اما با پرکار بودن موافق نیستم و همیشه هم منتقد اصلی هنرمندانی هستم که پرکار بودن را بر گزیده کاری ترجیح می دهند. به این دلیل که احساس می‌کنم قطعات باید دوره‌ای را بگذارند تا خاطره ساز شوند.

این هنرمند ادامه داد: اگر دقت کنید آلبوم گفتم نرو 8 قطعه دارد؛ در صورتیکه می‌توانستم حدود 7 قطعه دیگر به این آلبوم اضافه کنم اما ترجیح دادم که این قطعات در زمان مناسبی منتشر شود.

علیزاده همچنین در خصوص فضای غمگین آلبومش گفت: با توجه به قطعاتی که در گذشته منتشر کرده بودم ، احساس کردم که اگر فضای آلبوم جدیدم را تغییر دهم بهتر است و اکنون امیدوارم بازار این فضای غمگین آلبوم را بپسندد هرچند 3 قطعه ریتمیک نیز در این آلبوم وجود دارد.

این خواننده افزود: از اینکه مخاطبان موسیقی‌های من را مردم دوست دارند و با آنها همزاد پنداری کردند خوشحالم و سعی می کنم این خوشحالی را در کنسرت هایم نشان دهم و آنگونه باشم که آنها می خواهند.

در ادامه نشست، میلاد ترابی از چگونگی همکاری اش با محمد علیزاده گفت: از آنجایی که من و محمد علیزاده 12 سال است با هم همکاریم فضای ذهنی او را می شناسم و می دانم چه می خواهد و البته توانایی‌های محمد علیزاده و شناختی که او از من دارد نتیجه کار را بهتر می‌کند.

ترابی در پایان گفت: من نیز مانند محمد علیزاده با پرکار بودن یک خواننده موافق نیستم و باعث افتخار من است که در این آلبوم با او همراه بودم.

در ادامه این نشست ، صدرالدین حسینخانی درباره افزایش اجراهای محمد علیزاده در جشنواره موسیقی فجر گفت: با دبیر جشنواره موسیقی فجر جلسه‌ای را برگزار کردیم و ایشان از ما درخواست کردند اجراهای محمد علیزاده در جشنواره افزایش پیدا کند؛ ما نیز پذیرفتیم و در ایبناره هیچ اجباری در کار نبوده است.

حسینخانی در پایان با اشاره به اینکه آلبوم «گفتم نرو» هزینه‌های زیادی در پی داشته است گفت: از مردم خواهش می کنم آلبوم «گفتم نرو» را حمایت کنند و حتی اگر آنرا دانلود می‌کنند ، حداقل یک سی دی از آن تهیه کنند؛ البته در اینباره مردم را مقصر نمی‌دانم زیرا آنها نمی‌دانند که برای تولید یک آلبوم چقدر هزینه و زمان صرف می‌شود و بی شک اگر بدانند برای تولید یک آلبوم چقدر زحمت‌کشیده می‌شود آلبوم اورجینال را تهیه می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲