به گزارش دیباچه به نقل از روابط عمومی گروه ماهان، نشان
(لوگو) جدید، همچنان مبتنی بر نام «ماهاننت» است؛ اما پیام صیادی - مدیر هنری مجموعه
- کوشیده با نگاهی بِروزتر، آن را به گونهای طراحی کند که ارتباط گرم و صمیمانهتری
با مخاطبان برقرار کند. حفظ سادگی در طراحی و القاء چابکی و پویا بودن شرکت، اصل بنیادین
در اجرای این نشان است.

گفتنی است علاوه بر نشان، هویت بصری سازمانی
مجموعه (شامل رنگهای سازمانی، فونتهای رسمی و ...) نیز دستخوش تغییراتی شده است،
که بهتدریج شاهد اعمال آن روی تمام محصولات و خدمات خواهیم بود.
گروه شرکتهای انتقال داده ماهان امیدوار
است این تغییرات باعث رضایت بیشتر مشترکان و دوستان گرامی شود.
برای اطلاع از اخبار، تعرفه خدمات و
تخفیفهای ویژه، بستههای تشویقی و شرکت در مسابقات و کمپینهای اختصاصی، در کانال
تلگرامی ماهان نت (http:// telegram.me/mahannet_net)
عضو شوید.