پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۸۰۶
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
جوابیه تهیه کننده«ناردونه» به برخی حواشی
با توجه به حاشیه های پیش آمده در برخی از سایت‌ها «محمدحسین رضوی» تهیه‌کننده ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج جوابیه‌‌ای را منتشرکرده است.
به گزارش رادیو و تلویزیون دیباچه،  با توجه به حاشیه های پیش آمده در برخی از سایت‌ها «محمدحسین رضوی» تهیه‌کننده برنامه «ناردونه» (ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج) جوابیه‌‌ای را منتشرکرده است که درادامه می خوانیم.

هدف من برنامه خوب ساختن است، هدف شما چیست؟!

بسم الله الرحمن الرحیم

1: از حدود يك ماه پيش توليد ويژه برنامه شب يلدا رو شروع كرديم . قدم سخت و دشواري را برداشتيم و طبيعتا مثل هر كار ديگری با مشكلات و موانعي هم روبرو بوديم که سعی کردیم از آنها با تلاش بگذریم.  

2: در این مسیر سنگ اندازي دوستان هم در نوع خود قابل توجه بود و باعث به وجود آمدن برخي مشكلات حاشيه اي در پروژه شد و مسير برنامه سازي تلويزيوني را تا حد زيادي مختل كرد اما با عنایت خدا هیچ قطاری از حرکت نمی‌ایستد.  

3:روز گذشته خبر عجيب و خاصي درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تيم سازنده از مدت ها پيش با محمدرضا عزيز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلويزيون ميسر بشود و اين حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می‌دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار كذب و دروغ تلاش كردند كه اين مسير را مختل كنند و یک رقم حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که درنهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب يلدای تلویزیون شدند.

4:اين حاشيه سازي ها از چند نفر خاص که کینه توزانه اقداماتشان را علیه من و به دلایلی نامعلوم ادامه می دهند به حرکتی عجیب تر منتهی شد و با انتشار يك پست اينستاگرامي كه براي حدود ٢ سال پيش بوده تلاش كردند از هر نوع جنجال دروغي و شبه واقعي استفاده لازم را براي اهداف خود استفاده نمايند.

5: هدف من برنامه خوب ساختن است و برای همین هم در اتاق فکر برنامه‌هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و باسابقه‌ها استفاده کردم و هر کمک و مشورتی را با آغوش باز می‌پذیرم اما هدف این چند نفر چیست الله اعلم! در هر حال با توجه به اين حاشيه سازي ها تنها مي توان با تكذيب شديد و قوي تمام اين دروغ هاي مطرح شده و يا افتراهايي كه مطرح خواهد شد ، از پيشبرد اين جنجال ها جلوگيري كرد.

6: و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین....

مير محمدحسين رضوي/ ٣٠ آذر ماه ١٣٩٥

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳