پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۴۸۴
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۰۹ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
فیلم سینمایی «گشت ارشاد 2» ساخته سعید سهیلی احتمالا در جشنواره فجر شرکت نخواهد کرد و برای اکران در نوروز 96 آماده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه،«گشت ارشاد 2» که آخرین ساخته سعید سهیلی پس از «کلاشینکف» به حساب می آید که این روزها مراحل صداگذاری و ساخت موسیقی خود را پشت سر میگذراند.

طبق پیگیری خبرنگار دیباچه سعید سهیلی تهیه کننده و کارگردان «گشت ارشاد 2» فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر نکرده است و گویا قصد شرکت در جشنواره را ندارد.

غایب بزرگ فجر سی و پنجم/ فیلم سهیلی برای اکران نوروز 96 آماده می شود

سهیلی به خبرنگار دیباچه گفت: هنوز تصمیمی برای حضور در جشنواره فیلم فجر نگرفته ام و فیلم سینمایی «گشت ارشاد 2» را برای اکران نوروز 96 آماده میکنیم.

حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی بازیگران «گشت ارشاد 2» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد تهیه می شود آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی بهوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همرا شده، در پی کاری شرافتمندانه می گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می شوند دوباره...

برخی از عوامل فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» عبارتند از کارگردان: سعید سهیلی، تهیه کنندگان: سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد، فیلمنامه نویسان: مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه: عباس بلوندی، تدوینگر: حسن ایوبی، طراح لباس: مهناز غنی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، مجری طرح و مدیر تولید: رحمت عبدالله زاده، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: حسن لفافیان، مشاور رسانه ای: مسعود نجفی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار