جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
مصاحبه با سعیدابوطالب سازنده دستم رابگیر
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «دستم را بگیر» گفت:این برنامه از نظر تکنیکی مثل مسابقه ی سرزمین دانایی دارای فضایی رئالیستی و واقعی است و خط مسابقه با موضوع اجتماعی و رفتار خیرخواهانه و عام المنفعه است که در یک رقابت انسانی انجام می شود.

سعید ابوطالب فیلمساز و نماینده ی سابق مجلس شورای اسلامی، قبل ازورود به فعالیت های سیاسی در حوزه مستند سازی مشغول بود و چند پروژه از جمله مستند مسابقه سرزمین دانایی را برای تلویزیون تهیه کرده است، او اخیرا و به بهانه ی مجموعه مسابقه ی جدیدش با عنوان دستم را بگیر با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه مصاحبه ای انجام داده است که به آن می پردازیم.

به حل معضلات اجتماعی خواهیم پرداخت/ یک نفر را به زندگی برگردانیم

سعید ابوطالب درباره قالب این برنامه گفت: از نظر تکنیکی مثل مسابقه ی سرزمین دانایی دارای فضایی رئالیستی و واقعی است و خط مسابقه با موضوع اجتماعی و رفتار خیرخواهانه و عام المنفعه است که در یک رقابت انسانی انجام می شود. شرکت کنندگان مسابقه درپروسه گزینش هستند و از بین آنها گروه های 3تا4 نفره تشکیل خواهد شد، این گروه ها یک ماه تا 45 روز فرصت دارند تا پروژه ای که برعهده می گیرند را به اتمام برسانند. او درباره ی موضوعات احتمالی افزود، اینکه گروه ها برای مثال کارتن خوابی را به زندگی عادی برگردانند و یا معتادی را از بند اعتیاد رها کنند و یا زندانی غیرعمدی را با تهیه ی بدهی اش اززندان آزاد سازند و همینطور مسائلی مثل دریافت رضایت از خانواده هایی که عزیزان آنها دچار مرگ مغزی شده اند و عده ای به پیوند اعضای آن ها شدیدا نیاز دارند.

ابوطالب شعار برنامه را یک نفر را به زندگی برگردانیم عنوان و اشاره کرد که سازوکار قانونی همکاری نهاد های مسئول درحد امکان با شرکت کنندگان انجام می شود ولی به هرحال اجرای پروژه ها بر عهده خود آنها است و این تیم ها در صورت موفقیت به مرحله ی بعدی خواهند رسید. او با اشاره به برنامه ماه عسل عنوان کرد که دستم را بگر به حل مشکل می پردازد و سعی دارد در فضایی تلخ روایت نشود، سازنده ی این مسابقه با اشاره به برنامه هایی مثل سرزمین دانایی و رالی ایرانی افزود که به لحاظ فنی ما هشت گروه تولید اعم از کارگردان و فیلمبردار داریم که به صورت مستقل استند بای خواهند بود که اجرای تیم ها را پوشش بدهند.

لازم به ذکر است مستند مسابقه دستم را بگیر یه سفارش شبکه ی افق سیما است که قرار است در ایام نوروزاز شبکه ی افق و شبکه ی یک سیما پخش شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار