سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 07 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: حسین عامری گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اوایل مهرماه تصویربرداری این مجموعه به پایان خواهد رسید و پس از مدتی کوتاه تدوین و ساخت موسیقی این اثر نیز انجام خواهد شد.

حسین عامری کارگردان تلویزیون که این روزها ساخت مجموعه تلویزیونی «بازگشت» را به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: تا امروز 70 درصد از تصویربرداری مجموعه «بازگشت» به پایان رسیده و به زودی طی روزهای آینده تصویربرداری این اثر به پایان خواهد رسید.

دیباچه - بازگشت

عامری خاطرنشان کرد: تصویربرداری این مجموعه به طور کامل در گرگان و روستاها و شهرهای اطراف گرگان انجام شده است و در ادامه نیز تصویربرداری در این شهر دنبال خواهد شد. ضمن اینکه تدوین این اثر به صورت همزمان توسط منوچهر صانعی در حال انجام است و هرچقدر که تصویربرداری انجام شده تدوین نیز صورت گرفته است.

این کارگردان در ادامه افزود: مجید مشیری بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران «بازگشت» پیوسته و طی دو یا سه روز آینده کار برخی بازیگران به پایان خواهد رسید.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اوایل مهرماه تصویربرداری این مجموعه به پایان خواهد رسید و پس از مدتی کوتاه تدوین و ساخت موسیقی این اثر نیز انجام خواهد شد. هنوز زمان و نحوه پخش مجموعه «بازگشت» از تلویزیون مشخص نیست و در یک یا دو هفته آینده این مسأله مشخص خواهد شد.

عامری افزود: با توجه به گروهی که در ساخت این مجموعه همکاری دارند و بازیگرانی که جلوی دوربین قرار گرفته‌اند امیدواریم که مجموعه «بازگشت» با مخاطبان بسیاری ارتباط برقرار کند. تمام تلاش ما بر این بوده که اثری در خور مخاطبان و مردم ایران بسازیم.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده است: زندگی می گذرد با روزها و شب هایش، با اتفاقاتش و گذشته ای می سازد. گذشته ای که در زمان گم شده است اما بعضی از گذشته ها دوباره در آینده اتفاق می افتند و ما را در زمان گم می کنند.

حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی،قاسم زارع،سوگل طهماسبی، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل آقا، نسرین نکیسا بازیگرانی هستند که تا به امروز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند و در روزهای آینده چهره های دیگری نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

عوامل سریال «بازگشت» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: حسین عامری، نویسندگان: حسین عامری، رضا بهشتی، براساس طرحی از: مرجان اشرفی‌زاده، علی اصغری، برنامه‌ریز: امیر رونقی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، عکاس: نیما باستانی، مدیرتصویربرداری: ناصر کاووسی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح گریم: حسین اردستانی، تدوینگر: منوچهر صانعی، صداگذار: بابک حسناتی، موسیقی: احمد مهدی، مدیرتولید: عابد رنجبر، ناظر کیفی: رضا ایمانی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳