پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: بهزاد رحیم‌خانی گفت: «آرام می‌گیریم» بزرگترین سریالی است که مملوء از بازیگران صاحب‌نام و کارکشته است.

بهزاد رحیم‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: پس از مدتی که در یک مجموعه تلویزیونی حاضر نشده بودم در مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی ایفای نقش کردم و تا امروز بخشی از کارم را جلوی دوربین انجام داده‌ام و بخشی از بازی من برای ادامه کار باقی مانده است.

رحیم‌خانی خاطرنشان کرد: «آرام می‌گیریم» بزرگترین سریالی است که مملوء از بازیگران صاحب‌نام و کارکشته است. وقتی جلوی دوربین سهرابی قرار گرفتم متوجه شدم که خود کارگردان نیز شخصی کاربلد و کارکشته است و توانایی کارگردان برای من مشخص شد. حضور در این سریال از افتخارات من است.

دیباچه - بهزاد رحیم‌خانی

وی در ادامه افزود: در این سریال نقش پدری را ایفا می‌کنم که میرطاهر مظلومی در نقش داماد من ظاهر شده است. نقشی که بازی می‌کنم همسری دارد که همیشه می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند و من مدیرعامل یک شرکت بیمه هستم و از آنجا که دخترم نیز شخصیتی شبیه به مادرش دارد خانواده شخصیتی که آن را ایفا می‌کنم دچار مشکلاتی می‌شوند. شخصیتی که ایفای آن را بر عهده دارم شخصی صبور و تحصیلکرده است. «آرام می‌گیریم» دارای قصه‌ای به روز، آموزنده و جذاب است که می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

این بازیگر اظهار داشت: وقتی این نقش به من پیشنهاد شد از آن بسیار خوشم آمد و با توجه به فیلمنامه خوبی که «آرام می‌گیریم» دارد این نقش را پذیرفتم و از طرفی همکاری با بازیگران خوبی که «آرام می‌گیریم» دارد نیز برایم مهم بود. یکی از نکات مهم در ساخت مجموعه «آرام می‌گیریم» این است که هر کس در سر جای خودش قرار دارد. از نظر من این مسأله بسیار حائز اهمیت و مهم است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» در ادامه خاطرنشان کرد: در اثر دیگری نیز این روزها مشغول بازی هستم که تصویربرداری آن در شیراز انجام می‌شود. این اثر که یک فیلم تلویزیونی است «نامه پر دردسر» نام دارد و ایمان میثمی کارگردانی آن را بر عهده دارد و آتیه خوبی را برای این کارگردان جوان پیش‌بینی می‌کنم.

رحیم‌خانی افزود: داستان و کارگردان یک اثر تلویزیونی یا سینمایی برای من از اولویت‌های انتخابم برای حضور در یک اثر است و پس از این موضوع بازیگرانی که در اثر با من همکاری دارند دارای اهمیت است.

این بازیگر در ادامه تصریح کرد: متأسفانه بازیگری در سینما و تلویزیون تا حدی به نسبت‌های فامیلی مربوط شده است. تأسف‌بارتر از این مسأله، بینی‌های عمل کرده و چشم‌های رنگی است که اولویت شده است. این مشکلات را باید ریشه‌یابی کرد. وقتی تهیه‌کننده‌ها بودجه لازم را برای ساخت یک اثر ندارند و به بازگشت سرمایه‌شان فکر می‌کنند مجبور به فروش نقش می‌شوند. این مسأله که بازیگری دارای مشخصه‌ها و معیارهای خاص خود است کنار رفته و متأسفانه هر کس که پول دارد می‌تواند در این حرفه نفوذ کند.

گفتنی است بهزاد رحیم‌خانی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «آقا و خانم سنگی»، «موج و صخره» و «مختارنامه» و فیلم‌های سینمایی «پنجه در خاک»، «شیر سنگی» و «عقاب‌ها» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳