جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۴۷۱
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
آخرین رقم فروش فیلم‌های در حال اکران
دیباچه: «فروشنده»ی اصغر فرهادی همچنان یکه‌تاز گیشه‌های سینمایی‌ست و به روند صعودی فروش خود در هفته سوم اکران ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه؛ در حالی که این روزها، فضای سینما تحت تاثیر انتخاب‌های اولیه برای حضور یک فیلم به عنوان نماینده سینمای ایران در جشن اسکار است؛  گیشه‌ها همچنان با استقبال مخاطبان مواجه هستند و از طرفی با رسیدن فصل بهار و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، باید منتظر افت استقبال مخاطبان از سینما بود؛ اتفاقی که به نظرغیر قابل اجتناب است.

دیباچه-فروشنده

علی سرتیپی (مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران) به دیباچه گفت:‌ «فیلم سینمایی «فروشنده» پس از عبور از هفته دوم اکران در سینماها به فروش 5 میلیارد و 500 میلیون تومان دست یافته است. فیلم اصغر فرهادی در سینماهای کشور 41 سالن در اختیار دارد که 10 سالن مربوط به شهرستان‌هاست.

همچنین فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در هفت هفته نمایش 5 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم 42 سالن سینمایی را در شهرستان‌ها و تهران در اختیار دارد.»

حسن توکل‌نیا (مدیرپخش شرکت یکتافیلم) در مورد فروش فیلم «سایه‌های موازی» گفت: «فیلم سینمایی «سایه‌های موازیِ» اصغر نعیمی که حدود 16 روز از اکران آن می‌گذرد تاکنون در تهران 160 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در تعداد محدودی از سینماهای شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود و قرار است به تعداد این سالن‌ها اضافه شود.»

حبیب اسماعیلی (مدیرپخش شرکت رسانه فیلمسازان مولود)  در مورد آمار فروش فیلم «ناردونِ» فریدون حسن‌پور گفت: «فسبم سینمایی «ناردون» در هفته ششم اکران خود در 100 سالن سینمایی کشور بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته است.»

سعید خانی (مدیر پخش موسسه نسیم صبا) در مورد فروش فیلم «منِ» سهیل بیرقی به دیباچه گفت: «این فیلم پس از پنج هفته تا شب گذشته، 1 میلیارد و 720 میلیون تومان فروش داشته است. «من» در تهران 18 سالن را در اختیار دارد و 17 سالن نیز در شهرستان‌های مختلف دارد.»

فیلم سینمایی «آبنبات چوبیِ» محمدحسین فرح‌بخش پس از 4 هفته اکران درسینماهای کشور به مرز فروش 1 میلیارد تومان رسید و در روزهای آینده به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد.

همچنین فیلم «سایه»ی مسعود نوابی پس از سه هفته اکران در سینماهای کشور رقمی حدود 100 میلیون تومان فروش داشته است.

 

 

 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳