پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: سعید ابوطالب گفت: مجموعه «دستم را بگیر» با شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» ساخته می‌شود که در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: ساخت مجموعه رئالیتی شو با عنوان «دستم را بگیر» در مرحله پیش تولید قرار دارد و در حال حاضر مشغول ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این مسابقه هستیم.

ابوطالب اظهار داشت: تا امروز استقبال خوبی از سوی مردم برای شرکت در این برنامه صورت گرفته است. دانشجویان و افراد سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌هایی که کارهای خیر انجام می‌دهند نیز برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند. عموم مردم نیز می‌توانند از طریق سایت برنامه برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

دیباچه-سعید ابوطالب

وی افزود: ثبت‌نام‌ها باید گروهی انجام شود و سن افراد شرکت‌کننده باید بالای 21 سال باشد. تمام تصویربرداری این مجموعه در تهران و حواشی شهر تهران انجام خواهد شد. با سازمانی نیز برای همکاری در مشهد صحبت کردیم و هنوز این صحبت‌ها به قطعیت نرسیده است. از آنجا که زمان تصویربرداری طولانی است احتمال امکان رفتن به شهرهای دیگر بسیار کم است اما در صورتی که شرایط مهیا باشد به شهرهای دیگر نیز می‌رویم.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: مجموعه «دستم را بگیر» نمونه قبلی ندارد و ما از تجربه ساخت «سرزمین دانایی» استفاده می‌کنیم. از همه عوامل ساخت مجموعه «سرزمین دانایی» در ساخت این مجموعه استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم این تجربه‌ها را در ساخت این مجموعه به کار ببریم چرا که این تجربه‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

ابوطالب در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که برای ساخت این مجموعه داریم عدم همکاری افرادی است که می‌خواهیم به آنها کمک کنیم. به عنوان مثال شخصی که قصد دارد کلیه‌اش را بفروشد یا فرزندان کار و یا خانواده‌های نیازمند در برابر اینکه در مقابل دوربین ما قرار بگیرند مقاومت می‌کنند و این مسأله کار ما را بسیار سخت می‌کند.

وی تأکید کرد: مجموعه «دستم را بگیر» با شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» ساخته می‌شود و ما یک مسابقه خیرانه را برای تولید در نظر گرفته‌ایم که دارای ساختار و سبک جدیدی است. ایده ساخت این مجموعه از خودم بوده و پیشنهاد ساخت «دستم را بگیر» را به شبکه افق ارائه دادم که با استقبال مدیران روبرو شد. قرار بر این است که این مجموعه از شبکه 1 سیما نیز پخش شود.

گفتنی است ساختار این برنامه به گونه‌ای است که افراد حاضر در مسابقه با انتخاب موضوعی اجتماعی از جمله موضوعاتی مثل برگرداندن یک کارتن‌خواب به زندگی، صحبت کردن با خانواده یک شخص که دچار مرگ مغزی شده برای پیوند اعضای بدن وی، نجات یک زندانی که غیر عمد مرتکب قتل شده است، نجات یک کودک کار و کمک برای زندگی بهتر این کودک و … را دنبال می‌کنند و گروهی که موفق به این شد که کارش را به بهترین شکل انجام دهد برنده مسابقه است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲