جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: تورج کلانتری گفت: جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج در غالب یک اثر مستند به کارگردانی من به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در کشور می‌پردازد.

تورج کلانتری کارگردان مستند در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: ساخت مستندی تلویزیونی را به عنوان کارگردان بر عهده دارم که مربوط به اقتصاد مقاومتی و تولید ملی می‌شود. به تازگی تصویربرداری این مستند به پایان رسیده و به زودی تدوین این اثر آغاز خواهد شد.

img12522443

 

کلانتری خاطرنشان کرد: این مستند محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده که پیش از این از آن با عنوان مستند «بررسی اقتصادی از بندرعباس تا ترکیه» نام برده شده که این عنوان نادرست است و در آینده عنوانی برای این اثر انتخاب خواهد شد.

وی افزود: این اثر تا انتهای آذرماه آماده نمایش خواهد شد و امسال در یکی از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود که البته پیش از پخش آن در تلویزیون قصد داریم اکران‌هایی دانشگاهی برای این مستند در نظر بگیریم.

این کارگردان اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این مستند خودم هستم و امیر محمودی و محمود شهبازی به عنوان تصویربردار در این اثر با ما همکاری داشتند.

کارگردان مستند «اینجا چراغی روشن است» در ادامه خاطرنشان کرد: در این اثر 60 دقیقه‌ای تلاش شده تا به نقاط قوت بخش‌های مختلف اقتصاد کشور توجه شود. سعی ما بر این بوده توجه نخبگان و مسئولان مربوطه را به برخی از مشکلات اقتصادی کشور جلب کنیم. در این اثر که بخش‌های مختلف کشور را مورد بررسی قرار داده‌ایم بخشی از تصویربرداری آن در ترکیه انجام شده است و مقایسه‌هایی در اقتصاد این کشور نسبت به اقتصاد کشور خودمان نیز صورت گرفته است.

کلانتری در پایان اظهار داشت: فعلاً درباره ساختار این اثر نمی‌توان صحبتی کرد. ما باید ببینیم که چه ساختاری تأثیرگذارتر است و در تدوین به ساختار مناسب خواهیم رسید. در حال حاضر تصاویر لازم گرفته شده و هنوز برای تدوین این اثر اقدام نشده و تدوینگری را انتخاب نکرده‌ایم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار