شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۷۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: محمود مقامی گفت: با وجود اینکه قرار بود برای ادامه بازی در «آرام می‌گیریم» با من تماس گرفته شود نقشم نیمه کاره ماند و کسی با من تماس نگرفت.

محمود مقامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌الله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی هستم که پس از چند روز تصویربرداری قرار شد که برای ادامه کار به من خبر دهند اما این اتفاق رخ نداد و نقشی که داشتم نیمه کاره ماند.

دیباچه - محمود مقامی

مقامی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که ساخت این سریال نیز همانند اکثر پروژه‌های این روزهای تلویزیون به مشکل کمبود بودجه برخورده و متوقف شده است. در «آرام می‌گیریم» نقش یک دکتر به نام دکتر کی‌مرام را دارم که روانپزشک است. بیشتر از 3 یا 4 روز درگیر این سریال نبودم و نکته جالب توجه این است که هنوز خبری از عوامل ساخت این مجموعه برای ادامه کار نشده است.

وی افزود: فیلمنامه «آرام می‌گیریم» هنوز کامل نشده و به طور موازی با ساخت این مجموعه فیلمنامه نوشته می‌شود. به همین دلیل اطلاعات زیادی درباره موضوع و جایگاه نقشم در مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» ندارم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «امام علی» در ادامه درباره دلیل حضورش در این سریال گفت: تولیدات تلویزین خیلی کم شده و طبیعتاً برای ما بازیگران کار کم شده است. حدود 70 درصد تولیدات نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده‌اند و این مسأله باعث می‌شود که بازیگران هر پیشنهادی را غنیمت بدانند. امیدوارم مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به بهترین شکل ساخته و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

این بازیگر افزود: در «معمای شاه» نیز نقش مهدی عراقی را ایفا کرده‌ام که کارم در این سریال نیز به پایان نرسیده و با وجود اینکه قرار بود برای اتمام کار با من تماس گرفته شود هنوز خبری از تولیدکنندگان این اثر نشده است.

مقامی در ادامه اظهار داشت: قبل از اینکه نقش مهدی عراقی به من پیشنهاد شود شناخت چندانی روی این شخصیت نداشتم و بعد از اینکه فیلمنامه را خواندم و نقش را پذیرفتم تحقیقاتی انجام دادم که شناخت من نسبت به این شخصیت را بیشتر کرد. امیدوارم که توانسته باشم از پس ایفای این نقش برآیم و مردم از کار من استقبال کنند.

وی افزود: مهدی عراقی از یاران نزدیک امام خمینی (ره) بود و من راجع به زندگی این شخصیت مطالعاتی داشتم که با فعالیت‌های وی و نحوه شهادتش آشنایی پیدا کردم. این شخص پس از انقلاب به شهادت می‌رسد اما از آنجا که «معمای شاه» تا زمان انقلاب بیشتر روایت نمی‌شود به شهادت مهدی عراقی در این مجموعه پرداخته نشده است.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: در حال حاضر بازی در یک فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده که در حال مطالعه فیلمنامه هستم و به احتمال زیاد امسال در یک فیلم سینمایی نیز حضور خواهم داشت.

گفتنی است محمود مقامی در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «زمانی برای عاشقی»، «کهنه سوار» و «کیمیا» و فیلم‌های سینمایی «شیفته»، «نیمه گمشده» و «می‌خواهم زنده بمانم» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳