جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: بهاره افشاری در برنامه «دورهمی» گفت: بعضی وقت‌ها از بی فرهنگی دلم می‌سوزد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه؛شب گذشته بهاره افشاری در برنامه «دورهمی» مهمان مهران مدیری بود و در این برنامه به گفتگو با این کارگردان پرداخت.

بهاره افشاری در ابتدای این گفتگو اولین پرسش مهران مدیری را مبنی بر اینکه چند سال سن دارد پاسخ داد و گفت: من 32 سال سن دارم. دیپلم تئاتر و لیسانس نقاشی دارم.

مهران مدیری با اشاره به گفته بهاره افشاری مبنی بر اینکه قصد دارد بین 30 تا 35 سالگی سیمرغ بگیرد از او کارهایی که در نظر دارد را پرسید و اظهار داشت که در این سالها قصد دارد ازدواج کند و بهاره افشاری در پاسخ به این گفته اظهار داشت: این دو کار خیلی کارهای بزرگی نیستند. درباره سیمرغ گرفتن نیز باید بگویم که قبلاً گفته بودم که قبل از سی سالگی نمی‌توانم سیمرغ بگیرم چرا که قبل از سی سالگی آن پختگی لازم برای یک بازیگر را ندارم.

دیباچه - دورهمی

افشاری در پاسخ به این پرسش که در جایی گفته بود خانم‌ها او را دوست ندارند گفت: جایی از من پرسیده بودند که خانم‌ها بیشتر طرفدارت هستند یا آقایان و من گفتم فکر می‌کنم به خاطر نقش‌هایی که بازی کرده‌ام خانم‌ها خیلی من را دوست ندارند. مطمئناً کسی از هوو خوشش نمی‌آید.

وی افزود: نقش‌هایی که بازی کرده‌ام حتی نقش شیطان، نقشم در «فاصله‌ها» و «تسویه حساب» فکر می‌کنم نقش‌هایی خاکستری بودند.

مهران مدیری نیز در برابر این گفته افشاری اظهار داشت که چطور نقش شیطان را خاکستری می‌دانید؟ مهران مدیری به شوخی اظهار داشت که این نقش به نظر من مشکی پر کلاغی است که این گفته با خنده و تشویق حضار همراه بود و در ادامه مدیری از افشاری درباره بازخوردی که نسبت به نقش‌هایش داشته پرسید و افشاری گفت: در برابر نقش‌های منفی که بازی کردم بازخورد بدی نداشتم که مردم بخواهند به من بی احترامی کنند اما طبیعتاً اگر نقش خوب بازی شود مردم همزادپنداری می‌کنند و جاهایی فکر می‌کنند شخصیت خود بازیگر نیز شبیه آن است.

وی افزود: اتفاقی که برای من می‌افتد این است که همه فکر می‌کنند من خیلی آدمی صمیمی و مهربان نیستم که این مسائل نشأت گرفته از نقش‌هایی است که تا امروز بازی کرده‌ام.

افشاری اظهار داشت: خیلی خجالتی اما بسیار رک هستم و امکان ندارد که پشت سر آدم‌ها حرف بزنم، این مهم‌ترین خصلت من است اما شاید این خیلی خوب نباشد و اکثر آدم‌ها انرژی خوبی از من نگیرند اما من ترجیح می‌دهم آدم صادقی باشم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا احساس امنیت می‌کنید گفت: خیلی در آینده زندگی می‌کنم و سعی دارم به گذشته اصلاً فکر نکنم و زمان حال را کاملاً رها کرده‌ام. در زندگی معمولاً آدمی نبودم که بتوانم در لحظه زندگی کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «او یک فرشته بود» در ادامه اظهار داشت: برای مردم خوش‌اخلاقم اما برای خانواده‌ام نه. مادرم می‌گوید کسی که با من ازدواج کند به او چک سفید امضا می‌دهم.

وی درباره این مسأله که چند خصوصیت خوب از خود بگوید گفت: صداقت دارم، هرگز حتی برای مصلحت نیز دروغ نمی‌گویم. بعضی وقت‌ها از بی فرهنگی دلم می‌سوزد. خیلی مهم است که آدم بتواند شرایط آدم‌ها، جامعه و اطرافیان را درک کند. فکر می‌کنم شعور فرهنگی داشتن خیلی مهم است.

افشاری اظهار داشت: شخصیت برخی آدم‌ها خیلی روی من تأثیر گذاشته و آقای عیاری و برادرم از این آدم‌ها هستند. به لحاظ مغزی خیلی تحت تأثیر این دو شخص و پیرو تفکر آنها هستم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا احساس خوشبختی می‌کند یا خیر گفت: بسیار احساس خوشبختی دارم. حدود یک یا دو سال پیش یک روز از خواب بیدار شدم و احساس کردم که خیلی خوشبخت هستم. دلیلی برای بد بودن حالم، انرژی منفی دادن به خودم و بقیه وجود ندارد. از آن روز تصمیم گرفتم همیشه حالم خوب باشد و خدا را شکر تا امروز همینگونه بوده است. این روزها خیلی احساس خوشبختی می‌کنم.

بهاره افشاری در پایان کتاب حافظ خود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار