شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ : ۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: رونمایی از نخستین  آلبوم رسمی مهران مستی با نام «تو خوبی» بعدازظهر روز شنبه 20 شهریور ماه در فرهنگسرای ابن سینا با حضور اهالی موسیقی برگزار شد.

photo_2016-09-11_07-26-22


به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه: در این رونمایی جمع بسیاری از دوستان و دوستداران این خواننده ،هم چنین تعداد زیادی از خوانندگان پاپ و فعالان حوزه موسیقی و شعر حضور داشتند.

مهران مستی در این نشست در خصوص  نحوه تهیه و انتشار آلبومش توضیحاتی ارائه کرد ،همچنین در مورد سال هایی که ممنوع فعالیت بود سخنانی گفت و به طرفدارانش مژده داد که در چند ماه آینده آلبوم دوم خود را هم روانه بازار می کند. او همچنین قول داد که پس از ماه های محرم و صفر کنسرت خود را برگزار می کند.

«حمید نوری فام» مدیریت شرکت «گیتی گویش» که کارهای مربوط به اخذ مجوز و انتشار این آلبوم را برعهده داشت از دیگر سخنرانان این برنامه بود.

سعید سام و مازیار طاهرخانی هم در مورد روند میکس، تنظیم و آهنگسازی این آلبوم توضیحاتی ارائه کردند. در لابه لای سخنرانی همکاران مستی، تیزرهای ویدئویی از این آلبوم پخش می شد و پس از پایان نمایش هر تیزر، مهران مستی قطعه ای را برای حاضرین اجرا می کرد.

مستی در پایان از مدیریت و حراست فرهنگسرای ابن سینا، اصحاب رسانه و کلیه هنرمندان و همکارانی که وی را در تهیه این آلبوم همراهی کرده بودند قدردانی کرد.

photo_2016-09-11_07-27-30


مهمانان ویژه این برنامه را هنرمندانی چون  نیما علامه خواننده، مجید رضا زاده تنظیم کننده، کیارش حسن زاده خواننده پاپ، مهتاب رخصتی ترانه سرا، امیر مولایی خواننده، آراز خواننده، محسن فرهی، مسعود خادم، خانم فرمان زاده بازیگر تاتر، مهدی مدرس خواننده، عباس لطیفی آهنگساز، حمید رهنمود خواننده، نیلوفر امجد، علیرضا بندری، ستاره حسینی گوینده صدا و سیما  تشکیل می دادند.

لازم به ذکر است که ؛مستی مجوز آلبوم «تو خوبی»  را در سال 93 گرفته بود اما به دلیل پاره ای از مشکلات انتشار آن تا به امروز طول کشید. این آلبوم 12 قطعه دارد. هنرمندانی چون «سعید سام» میکس من و تنظیم کننده، «مازیار عطاریان» خواننده و آهنگساز، «وحید طاهرخانی» تنظیم کننده، «علی استیری» شاعر و ترانه سرا، «باران تفرشی» شاعر و ترانه سرا، «مهران پاشازاده» شاعر و ترانه سرا، «مرتضی فلاح» شاعر و ترانه سرا در تهیه این آلبوم همکاری داشته اند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار