جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 03 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: نشست خبری کنسرت گروه دات برای حمایت از انجمن بیماران سوخته (ققنوس ) ظهر امروز با حضور شهره سلطانی برگزار شد.


photo-by-majid-niknafs-12


در این نشست شهره سلطانی در خصوص برگزاری کنسرت گروه دات به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه قبل کنسرتی برگزار کردم قرار نبود مجددا کنسرتی داشته باشم .از طریق رویا ابراهیمی با انجمن بیماران سوخته (ققنوس )آشنا شدم .

وی افزود: این ضرورت را دیدم که برای حمایت از بیماران سوخته کاری انجام دهم ، به انجمن ققنوس امکاناتی داده نشده تا در سطح جامعه معرفی شوند .برای اجرای قبلی هم درصدد بودم تا با خیریه ای همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل اینکه خیریه مورد نظر جز برند ها بودند ومبلغ عجیب وغریب برای این همکاری می خواستند با آنها همکاری نکردم.

خواننده گروه دات در ادامه توضیح داد: دفتر موسیقی برای اجرای این کنسرت با ما همکاری کردند وکار ما را در الویت قرار دادند ؛ همانطور که می دانید برگزاری یک کنسرت نیاز به گذراندن پروسه طولانی دارد .

سلطانی در خصوص برنامه کنسرت 23 شهریور ماه توضیح داد: قطعا از چهره های سرشناس هنری وورزشی دعوت می کنم در این کنسرت حضور داشته باشند .

وی درخصوص قیمت بلیت های این کنسرت به خبرنگار موسیقی دیباچه گفت: تالار وحدت تعدادی صندلی دارد که طبق آن بلیت ها به فروش می رسد ،ما در این اجرا قیمت بلیت ها را کاهش داده ایم . تنها نگرانی من این بود که 6 روز بیشتر تا اجرای کنسرت نمانده ونتوانستیم اطلاع رسانی که در عرض دوماه صورت می گرفت را انجام دهیم به همین خاطر فقط به فضای مجازی اینستاگرام بسنده کردم ودر آنجا از همه خواستم که در این اطلاع رسانی به ما کمک کنند خوشبختانه این اتفاق رخ داد وهمه در این راه به ما کمک کردند .
این بازیگر در ادامه در خصوص قطعاتی که قرار است در کنسرت اجرا کند گفت : قرار است 14 قطعه اجرا شود؛10 قطعه آن ترک های جدید است که ملودی یکی از ترانه ها به نام بازیگر را خودم گفته ام . دو قطعه تکراری ونوستالژیک دارم یکی از قطعات به نام ماهیگیر است و همچنین دو قطعه بی کلام دارم ونهایتا قطعه زن کار بسیار زیبا وشاهکاری است که که رویا ابراهیمی آن را سروده است .
وی با بیان اینکه من بازیگر موزیسین هستم گفت: من اول موزیسین هستم بعد بازیگر شدم . کسی هستم که سالهای 68 الی 69 دراولین آموزشگاه موسیقی ایران به نام (چنگ) ساز سنتور را تدریس کردم.موسیقی جزئی از زندگی من بوده ودر این حوزه تحصیلات دانشگاهی هم گذرانده ام .اکنون ریتم در بازیگری را آموزش می دهم ، به زودی تئاتری را روی صحنه می آورم و همچنین پروانه ساخت فیلمم به زودی گرفته می شود وحتی قصد دارم نمایشگاه عکسی برگزار کنم با توجه به این فعالیت هایم دوست ندارم تک بعدی باشم.

photo-by-majid-niknafs-11-2

سلطانی در خصوص رقابت ناسالم گفت: گروه های موسیقی ( بانوان) زیادی وجود دارد ودر خواست های زیادی هم برای گرفتن سالن ها هست ؛ اگر تعداد سالن ها زیاد شود رقابت ناسالم کم تر می شود. چند گروه پیشنهاد دادند تا با آنها اجرای مشترکی داشته باشیم اما تصور می کنم فعلا این کار جایز نیست چون باید تجربیات خودم را زیاد کنم ؛ تا نقد کم تر شود.

کیارش حسن زاده مدیر شرکت آوای هنر در خصوص برگزاری این کنسرت گفت: قصد داشتیم این کنسرت را در سالن دیگری برگزار کنیم ولی این اتفاق نیافتاد ؛ کنسرت بانوان مسئله ای که دارد این است که برگزار کننده باید نظارت کند که عکسی از کنسرت بیرون منتشر نشود به همین دلیل با سخت گیری هایی روبه رو است چون کنسرت شهره سلطانی پر سر وصدا بود فقط توانستیم مجوز اجرای آن را در تالار وحدت بگیریم .
رویا ابراهیمی مسئول روابط عمومی انجمن سوختگی ققنوس گفت: افتخار من این است که یکی از ترانه های من را گروه دات اجرا می کنند .در کنسرت شهره سلطانی قرار است بچه های سوختگی شین آباد با لباس محلی حضور داشته باشند .
وی گفت: سوختگی جنسیت نمی شناسد ولی بانوان حساس تر هستند وبیشتر ضربه می خورند باید حمایت شوند ؛ بیمه ای به بیماران سوختگی اختصاص داده نشده است واز حمایت های لازم وامکانات برخوردار نیستند ؛لباس های سوختگی بسیار گران است . این بیماران نیاز به حمایت دارند.

 

عکس : مجید نیک نفس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار