پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۱۶۷
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۱۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: سیدامیر سیدزاده گفت: نام فیلم جدیدم در ابتدا «صندلی سفید» بود اما بنا بر دلایلی نام فیلم با توجه به شخصیت اصلی فیلم  به «سهیلا» تغییر کرد.

امیر سیدزاده، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «سهیلا» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی دیباچه گفت: «فیلم سینمایی «سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری، به خاطر مضمون و نگاه متفاوت به سوژه ازدواج یکی از فیلم‌هایی خواهد بود که می‌تواند در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. در حال حاضر محمود غفاری (کارگردان فیلم) مشغول تدوین فیلم است تا نسخه نهایی را آماده کنیم.»

%d8%af%db%8c%d8%a8%d8%a7%da%86%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%af%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87

 

سیدزاده در ادامه گفت: «فیلم «سهیلا» به معضل جدی ازدواج می‌پردازد و روایت‌گر داستان دختری‌ست که که در آستانه ورود به میان‌سالی قرار گرفته و هنوز ازدواج نکرده است. او قصد دارد هر چه سریع‌تر ازدواج کند اما شرایط عجیب‌وغریبی برایش رقم می‌خورد. داستان تلخ از زندگی دختری که می‌خواهد به هر قیمتی ازدواج کند که با رگه‌هایی از کمدی در لحظاتی همراه می‌شود و تاثیرگذاری خود را چندین برابر می‌‎کند. نام این فیلم در ابتدا «صندلی سفید» بود و این اسم کارکردی فیزیکال در فیلم داشت اما بنا بر دلایلی نام فیلم با توجه به شخصیت اصلی فیلم (سهیلا با بازی زهرا داوودنژاد) به «سهیلا» تغییر کرد.»

سیدزاده در مورد بازیگران این فیلم گفت: «تمام گزینه‌ها انتخاب‌های اول کارگردان بودند و از این بابت خوشحالم؛ چرا که زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان و مهرداد صدیقیان توی این فیلم عالی بودند و بازی‌های خیلی خوبی از خود به جای گذاشتند.»

این تهیه‌کننده در آخر هم گفت: «این فیلم با هزینه‌های کمی ساخته شده است و به هبچ‌وجه فیلم گران‌قیمتی نیست. نگاه کارگردان و سوژه متفاوت و دغدغه مخاطب باعث خواهد شد تا مردم این فیلم را در سینماه ببینند. از روز اول هم به مخاطب فکر کرده بودیم و خواسته‌‌هایش را در نظر گرفته بودیم. فکر می‌کنم «سهیلا» فیلم موفقی در گیشه باشد.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳