شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 04 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۱ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
ديباچه: مسعود فروتن گفت:نقشی که در فیلم سام قریبیان بازی کردم نقشی متفاوت و نامتعارف بود. من نقش یک پدرخوانده را بازی کردم که در زندان بود و تا آخر فیلم کسی فکر نمی‌کرد که این شخصیت آدم هم می‌کشد.حالا که در عرصه بازیگری ورود پیدا کرده‌ام به دنبال نقشی غیر نرمال و نامتعارف هستم که از پس آن بر بیایم و نقش بازی کنم.

مسعود فروتن مجری و کارگردان تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: هیچوقت فکر نمی‌کردم مجری شوم، وقتی یک تهیه‌کننده صدا و لحن من را کشف کرد و برنامه را اجرا کردم نه تنها توسط این تهیه‌کننده برای مجری‌گری کشف شدم که به شهرت نیز رسیدم و بسیاری از افراد وقتی من را می‌بینند احساسات نوستالژیک‌شان بیدار می‌شود و با ذوق با من صحبت می‌کنند.

دیباچه - مسعود فروتن
فروتن اظهار داشت:من کارگردانی تلویزیونی تله تئاترهای بسیاری را بر عهده داشته‌ام. جای تله تئاترهایی که در گذشته از تلویزیون پخش می‌شد همیشه خالی است. تله تئاتر می‌تواند الگوی بازیگری برای بازیگران مختلف باشد. تئاترهایی که روی صحنه ضبط می‌شوند را نمی‌توان تله تئاتر دانست چرا که آنها یک تئاتر هستند که تصویربرداری شده‌اند و این درحالی است که تله تئاتر یک اتفاق تازه است و تئاتری است که تلویزیونی شده است مثل یک نوع نقاشی که با خط ارائه شده است.
وی تصریح کرد: تله تئاتر، تئاتری است که تلویزیونی اجرا می‌شود و متأسفانه دیگر تلویزیون به تئاترهای تلویزیونی نمی‌پردازد. از نظر من اینگونه به نظر می‌رسد که دیگر برای تلویزیون از نظر اقتصادي به صرفه نیست که بخواهد هزینه کند و یک تله تئاتر بسازد و یک بار آن را پخش کند.
فروتن اظهار داشت: آخرین کاری که به عنوان مجری آن را انجام دادم «یادگاری» بود که بعد از آن در برنامه «کتاب باز» نیز اجرا دارم و بخش‌هایی از کتاب‌های مختلف را می‌خوانم و یکی از آخرین کارهایم خواندن بخش‌هایی از کتاب «پنج سال» مارکز بود. به نوعی من مجری کتابخوان هستم که در برنامه‌های مختلف از من دعوت می‌شود.
وی افزود: قرار بود که قسمت دوم برنامه «یادگاری» نیز تولید شود که این اتفاق رخ نداد و به احتمال زیاد در پاییز امسال برنامه‌ای برای اجرا خواهم داشت و از آنجا که قطعی نیست هنوز نمی‌توانم درباره این برنامه صحبت کنم.
فروتن در ادامه درباره حضورش در عرصه بازیگری در سینما گفت و خاطرنشان کرد: حضورم در فیلم سینمایی «360 درجه» پس از پیشنهاداتی که صورت گرفت اتفاق افتاد و از آنجا كه نقش، مورد علاقه من بود آن را پذیرفتم. انتخاب‌هایی که بر اساس فیزیک آدم صورت می‌گیرد را دوست ندارم و پیشنهادی داشتم که بر اساس فیزیک خودم بود و این نقش را نپذیرفتم چرا که خودم شبيه به همان نقش هستم و وقتی قرار است نقشی را بازی کنم بهتر است نقشی را انتخاب کنم که نیاز به خلاقیت من داشته باشد.
وی در ادامه این بحث گفت: خوشبختانه نقشی که در فیلم سام قریبیان بازی کردم نقشی متفاوت و نامتعارف بود. من نقش یک پدرخوانده را بازی کردم که در زندان بود و تا آخر فیلم کسی فکر نمی‌کرد که این شخصیت آدم هم می‌کشد. از نظر من آن نقش یک نقش مناسب بود و طبیعتاً بعد از این منتظرم اتفاق بهتری رخ دهد، بازیگری حرفه و کار مورد علاقه من نیست اما من به واسطه کارم بازیگرهای زیادی دیدم ولی فکر نمی‌کردم که بتوانم بازیگر شوم. حالا که در عرصه بازیگری ورود پیدا کرده‌ام به دنبال نقشی غیر نرمال و نامتعارف هستم که از پس آن بر بیایم و نقش بازی کنم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار