پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده به روایت پخش‌کنندگان
دیباچه: «فروشنده»ی اصغر فرهادی یک‌تنه تمام آمارهای فروش و ساعت اکران و تعداد سئانس‌ها  را تکان داده و چنان شوری در سینماها و مخاطبان به‌پا کرده، انگار فصل تازه‌ای در سینمای ایران رقم خورده است.



به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه؛ این فیلم در 18 سالن که هر کدام به طور میانگین 6 سئانس را به این فیلم اختصاص داده‌اند در حال نمایش است و باعث شده است عده‌ای از مخاطبان ساعت 6:45 و 9:30 صبح جلوی در سالن‌های سینما بلیت به دست منتظر بایستند.

دیباچه-فروشنده ساخته اصغر فرهادی

حبیب اسماعیلی (مدیرعامل دفتر رسانه فیلمسازان مولود) درباره فروش «ناردون» به دیباچه گفت: «فیلم «ناردون» همچنان سیر صعودی خود را طی می‌کن و در سه هفته اکران عمومی توانسته به رقم یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروش برسد.

علی سرتیپی (مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران) درباره فروش فیلم‌های این دفتر گفت:«فروشنده» تا شب گذشته با فروش 600 میلیون تومان در دو روز رکورد تازه‌ای را در فروش سینمای ایران ثبت کرد. البته نمایش این فیلم از روز گذشته در شهرستان‌ها نیز آغاز شده است.

فیلم سینمایی «لانتوری» پس از یک ماه نمایش توانست به مرز فروش 5 میلیارد تومان برسد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز از 5 میلیارد تومان بگذرد.

محمدرضا صابری (مدیر دفتر پخش نورتابان) درمورد فروش فیلم «دختر»  گفت: فیلم «دخترِ» رضا میرکریمی با اقبال خوبی مواجه شده و با وجود این‌که در تهران فقط 17 سالن در اختیار داریم، توانسته به فروش 2 میلیارد و 700 میلیون تومان دست یابد.

«زاپاسِ» برزو نیک‌نژاد به که در تهران و شهرستان فروش 5 میلیاردی داشته میلیون تومان دست یافته، در طول یک هفته توانست 1 میلیارد تومان فروش کند که رقم قابل توجهی برای این فیلم است. این فیلم بیش از هفته است که روی پرده سینما رفته و کماکان مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

مسئولان دفتر پخش فارابی، فروش فیلم «امکان مینا»ی کمال تبریزی را پس از یک ماه در اکران عمومی 370 میلیون تومان اعلام کردند. فیلم جدید کمال تبریزی که به گروه‌های سیاسی اوایل انقلاب می‌پردازد....

همچنین فیلم‌ «من» به کارگردانی سهیل بیرقی در دو هفته اکرانش 1 میلیارد تومان فروش داشته است و فیلم «آب نبات چوبیِ» محمدحسین فرح‌بخش پس از دو هفته در اکران 58٠ ميليون فروخته است.

«دوازده صندلیِ» اسماعیل براری با وجود تبلیغات گسترده و پافشاری روی موضوع 5 سال توقیف بودن فیلم تنها 5 میلیون تومان در دو هفته اکرانش فروش داشته که البته کارگردان این فیلم معتقد است: « مافیای پخش این فیلم را زمین زد!»

همچنین فیلم «سایه‌»ی مسعود نوابی در 9 روز توانست به فروشی معادل 50 میلیون تومان دست یابد.

فیلم «سايه هاى موازىِ» اصغر نعیمی با بازی شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب در دو روز اول اکران 22 ميليون تومان فروش داشته است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳