جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
ديباچه: كاظم افرندنيا گفت: اميدوارم روزي به گدايي نيفتيم، متأسفانه هنرمنداني مي‌شناسم كه امروز به گدايي افتاده‌اند چرا كه همه چيز به گروه‌هاي مافيايي محدود شده است.

كاظم افرندنيا بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار راديو و تلويزيون ديباچه اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر در هيچ فيلم يا سريالي بازي نمي‌كنم. شرايط بسيار عجيب شده به طوريكه پيش از عيد با من براي بازي در مجموعه‌اي صحبت شد اما ديگر خبري از تهيه‌كننده و كارگردان آن اثر نشد.

دیباچه-افرندنیا

افرندنيا خاطرنشان كرد: حتي براي بازي در مجموعه‌اي به كارگرداني سيامك خواجه‌وند نيز صحبت‌هايمان به قطعيت رسيد اما با وجود اينكه ساخت اين مجموعه شروع شده هنوز بازي من شروع نشده است.

وي افزود: بسياري از بازيگران با تكيه بر مافيايي كه در تلويزيون و سينما به وجود آمده مشغول كار هستند و بخش اعظمي از بازيگران بيكار شده‌اند. دلم از اين مسائل پر است و اگر بتوانم روزي در برابر همه اينها مي‌ايستم.

اين بازيگر تصريح كرد: تلويزيون دچار فساد مالي شده و به بهانه نبود بودجه آثار ضعيف توليد مي‌كند. من در اين سالها فقط در «معماي شاه» نقش تيمسار طوفانيان را بازي كردم كه حدوداً پس از سه سال 4 سكانس اين روزها بازي خواهم داشت كه البته پس از 3 يا 4 ماه هنوز براي بازي در اين مجموعه با من صحبت ديگري نشده است.

بازيگر مجموعه «ستايش 2» اظهار داشت: در تلويزيون همه چيز به پول برمي‌گردد و متأسفانه بي پولي اين وضعيت را براي تلويزيون به وجود آورده كه اكثر مردم به فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي روي آورده‌اند. من نيز خود را بيشتر با فيلم‌ها و سريال‌هاي خارجي سرگرم مي‌كنم تا حداقل دلم براي وقتي كه تلف كرده‌ام نسوزد، به همين دليل اصلاً تلويزيون نمي‌بينم.

افرندنيا خاطرنشان كرد: انتظاري از مسئولان ندارم و اصلاً آنها را نمي‌شناسم. بهتر است مسئولان همينطور بيشتر به فكر اين باشند كه جايگاه خود را حفظ كنند. اميدوارم روزي همه آنهايي كه به خواب رفته‌اند از خواب بيدار شده و وضعيت سينما و تلويزيون ما را ببينند و به نجات آن فكر كنند.

وي تصريح كرد: روحيه هنرمندان با مسائلي مثل مسائل مافيايي سازگار نيست و كار ما يك كار لطيف است كه خيلي چيزها بايد در آن رعايت شود. با وجود اينكه حدود نيم قرن است كه كار مي كنم در حال حاضر 3 ماه است كه نتوانسته‌ام اجاره خانه‌ام را بدهم.

اين بازيگر اظهار داشت: اميدوارم كه مسئولان نگذارند كه وضعيت از اين بدتر شود. بسياري از بازيگران وضعيت امروز من را دارند و با زحمت فراوان جواني‌شان را در راه هنر و سينما گذاشته‌‌اند اما امروز در بحران بدي به سر مي‌برند.

افرندنيا در پايان تصريح كرد: اميدوارم روزي به گدايي نيفتيم، متأسفانه هنرمنداني مي‌شناسم كه امروز به گدايي افتاده‌اند چرا كه همه چيز به گروه‌هاي مافيايي محدود شده است.

گفتني است كاظم افرندنيا در مجموعه‌هاي تلويزيوني و فيلم‌هاي سينمايي متعددي از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني «گل‌هاي آفتابگردان»، «خواب و بيدار» و «خانه‌اي در تاريكي» و فيلم‌هاي سينمايي «خاك و آتش»، «سگ كشي» و «مردي در آينه» ايفاي نقش كرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲